یکی از ماموریت‌های مهم امروز سپاه کمک به اقتصاد کشور است

 یکی از ماموریت‌های مهم امروز سپاه کمک به اقتصاد کشور است۱۵-بهمن-۱۴۰۰

منظور پاسداران جنایتکار از کمک به اقتصادکشور عملی  کردن تسلط پیام صادره کامل اقتصادکشوراز سوی این ارگان  جنایتکار تروریست وجنگ افروز غارتگر ضد مردم ومنافع ملی کشور است .برای همین نقش کلیدی در عملی طراحی مهندسی حذف جناح رقیب مغلوب ازصحنه قدرت ویک دست کردن رژیم تروریستی ولایت فقیه داشته است.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران بزرگترین چالش امروز کشور را چالش اقتصادی دانست و گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های امروز سپاه کمک به اقتصاد کشور است.یکی از ماموریت‌های مهم امروز سپاه کمک به اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد شیخان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران عصر امروز در ادامه سفر استانی خود وارد استان گلستان شد و با سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای این استان دیدار و گفتگو کرد.

شیخان در این دیدار از کاهش کشت توتون در استان گلستان انتقاد کرد و گفت: به دلیل اعمال سیاست‌های غلط در یک دهه گذشته، شاهد کاهش شدید کشت توتون در استان گلستان بودیم، به نحوی که  هم کشاورزان توتون کار و هم شرکت دخانیات ایران آسیب دیدند.

وی با تاکید بر اینکه یک تفکر غلط به دنبال حذف تولید و کشت توتون در کشور بوده است، تصریح کرد: در همین استان گلستان سطح کشت توتون به شدت کاهش یافته و از ۳ هزار و ۵۰۰ تن در سال به کمتر از هزار تن رسیده است.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران افزود: آنقدر این سیاست‌ها غلط و استعماری بوده که جامعه کشاورزی ما آسیب جدی دید و منافع کشت توتون و تنباکو به جیب دلالان رفت.

شیخان تاکید کرد: اگر همین روند ادامه یابد شاید کشاورزان ناامید شده و زندگی آنها مختل شود.

وی بزرگترین چالش امروز کشور را چالش اقتصادی دانست و گفت: اگر می‌خواهیم برای مردم کشور کاری بکنیم باید هم تولید را افزایش داده تا اشتغال ایجاد شود و همچنین باید صنعت مورد حمایت قرار گیرد تا ثروت تولید شود.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه سپاه در خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات کشور پیشگام بوده است، اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های امروز سپاه کمک به اقتصاد کشور و کمک به دولتی است که با مشی خدمت روی کار آمده و دنبال رفع تبعیض و برقراری عدالت است.

شیخان از فرمانده سپاه نینوای استان خواست تا حمایت‌های لازم را از مجتمع دخانیات استان داشته و سپس گفت: امیدواریم با کمک همدیگر و در کنار هم قرار گرفتن، بخشی از بار اشتغال، تولید و صنعت کشور را بر دوش بکشیم. تا هم رفاه و هم امنیت مردم افزایش یابد.

در این دیدار همچنین سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با تقدیر و تشکر  از مدیرعامل جهادی و مدیران شرکت دخانیات گفت: ما از هر نوع اقدامی که موجب تامین رفاه، امنیت، رشد و تعالی اشتغال و رفع بیکاری در استان شود، در حد توان حمایت خواهیم کرد.

همچنین مهران یونسی گزارشی از وضعیت دخانیات استان، از حمایت مدیرعامل دخانیات ایران برای بخش کشاورزی توتون و تولید، تقدیر و تشکر کرد.