مسدود شدن ۳ محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف

 رئیس پلیس راه استان خبر داد

مسدود شدن ۳ محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف۱۲-بهمن-۱۴۰۰

مسدود شدن ۳ محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود بودن ۳ محور ارتباطی این استان خبر داد.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه تا این لحظه شاهد بارش برف در گردنه ها و محورهای مواصلاتی این استان گفت: به علت بارش برف سنگین محورهای ارتباطی "پاتاوه - دهدشت" از محدوده "گردنگاه به دهدشت" و محدوده "جخونه" در محور "چرام - یاسوج" و "پادنا به سی سخت" مسدود است.

وی اظهارکرد: در محور ارتباطی "یاسوج- اقلید" در محدوده گردنه "باباحسن " شاهد بارش برف همراه با کولاک شدید هستیم همچنین در محور "یاسوج به شیراز " نیز بارش برف داریم.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در محور "یاسوج- بابامیدان" بارش برف همراه با مه گرفتگی غلیظ را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: محور "یاسوج- به چرام" با توجه به بارش برف در محدوده منطقه "جخونه" و ایمن نبودن جاده مسدود است.

سرهنگ ویسی پور تصریح کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی در روزهای۱۱ و ۱۲ بهمن ماه سال جاری و شدت بارش برف در محور پاتاوه-دهدشت این محور از ساعت ۰۷:۰۰ صبح مورخه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی مسدود می باشند و تردد هرگونه وسایل نقلیه در این محور غیرممکن و ممنوع است.

وی ادامه داد: در محور یاسوج- اصفهان  بارش باران گزارش شده که در برخی نقاط این محور شاهد رانش و ریزش سنگ هستیم.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محور "سی سخت به پادنا" از ابتدای بارش ها تا کنون به علت ایمن نبودن و بارش سنگین برف مسدود بوده و همچنان این محور مسدود است.

سرهنگ ویسی پور بیان کرد: مسیر جایگزین محور "پاتاوه - دهدشت" مسیر "یاسوج-گچساران-دهدشت" می‌باشد و مسیر جایگزین محور "چرام-یاسوج" مسیر "چرام-باشت -یاسوج" می‌باشد که درصورت بازگشایی مسیرهای فوق، متعاقبا مراتب به اطلاع مردم استان می رسد