پیامک های قلابی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های  قلابی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۱

* در شب شهادت امیرالمؤمنین(ع) محافظ فرمانده تیپ حضرت سلمان فارسی در زاهدان به شهادت رسید.این شهید عزیز فرزند سردار آبسالان جانشین سپاه سیستان و بلوچستان بود. الحمدلله اشرار نیز دستگیر شدند. آقازاده واقعی اینها هستند نه آنهایی که از رانت پدر برای منافع شخصی سوءاستفاده می‌کنند.

باقری

* اگر مردم با وجوه اقتصادی صنایع هسته‌ای آشنا شوند، هیچ یک از مردم به هیچ عنوان راضی به مذاکره بر سر کاهش رشد این مؤلفه قدرت که صدها کالا ی بسیار حیاتی از این فناوری ساخته می‌شود و درآمدزایی زیادی برای کشور دارد، نخواهد بود.

سیدمصطفی

* وزیر جوان و انقلابی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل قطع دستان ناکارآمد از مدیریت این مجموعه مورد بغض و کینه هواداران و ویژه‌خواران قرارگرفته است و هر روز علیه او به جو‌سازی مشغولند و لی باید بدانند که راه به جایی نخواهند برد و ان‌شاءالله وزیر محترم به پاک‌‌سازی تمام ناکارآمدان این وزارت اهتمام خواهد ورزید.

تراهی

* از دست‌اندرکاران نمایشگاه دستاوردهای سپاه به روایت تصویر با نام «نیم قرن دست در دست مردم، پنجه در پنجه شیطان» که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه در حاشیه نمازجمعه تهران برگزار شد تشکر می‌کنم.‌ای کاش همین تصاویر در قالب کتابی تدوین و درمعرض فروش گذاشته می‌شد تا مشتاقان استفاده کنند.

قدیری

* این چه آزادی بیان است که غرب مدعی آن است که پیرزن 93 ساله آلمانی را به جرم تردید در هولوکاست به زندان محکوم می‌کنند و در فرانسه جوانی را که بدون لفظ آقا، ماکرون را مورد خطاب قرار می‌دهد از جانب او مورد عتاب و انتقاد قرار می‌گیرد ولی علیه پیامبری که همه پیشرفت‌های علمی، صنعتی آداب صحیح معاشرت و... امروز دنیا از یمن قدم اوست کاریکاتوری اهانت‌آمیز علیه آن آخرین فرستاده خدا منتشرمی‌شود و ماکرون مؤدب از این عمل شنیع دفاع می‌کند؟!

ذوالفقاری

* آقای رئیسی تمام توان و آبروی خویش را پای کار آورده تا به نابسامانی‌های به ارث رسیده از دولت قبل سر و سامان بدهد و همگی شاهد تلاش شبانه‌روزی ایشان و همکارانش هستیم. در چنین وضعیتی خداوند کسانی را که کارشکنی می‌کنند و چوب لای چرخ دولت می‌گذارند هرگز نخواهد بخشید.

علیمردانی

* از دستگاه قضا تقاضا داریم قاتلان مأمور نیروی انتظامی را که در زاهدان به شهادت رسید سریع محاکمه و به مجازات برساند. اطاله دادرسی در این پرونده‌ها موجب جسارت مجرمان می‌شود.

3004---0937

* در این دهه پایانی ماه مبارک رمضان از مومنین درخواست می‌شود برای عزت روزافزون اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه وآله)، ظهور حضرت حجت‌ (عجل‌الله تعالی فرجه) و سلامتی امام خامنه‌ای و خدمتگزاران به نظام اسلامی و عاقبت بخیری یکدیگر و شفای بیماران و اضمحلال و فروپاشی جبهه کفر و شرک و نفاق و... دعا کنیم.

7250---0919 و 6960----0936 و 9239---0922

*‌ قضیه اوکراین به افراد دیرفهم ثابت کرد قرائت غربی‌ها از حقوق بشر دوگانه است. چرا که در دیدگاه این جماعت حقوق بشر در فلسطین، سوریه و یمن جایی ندارد ولی حقوق بشر در اوکراین برای آنها مهم است.

1817----0935

* سران رژیم صهیونیستی گمان می‌کردند با روند عاد‌ی‌‌سازی روابط خود با چند کشور ذره‌بینی منطقه وارد مرحله رفع خطر از موجودیت خود شده‌اند ولی با چند عملیات شهادت‌طلبانه موفق توسط جوانان فلسطین دچار بحران امنیتی در داخل شده‌اند و خطر را بیخ گوش خود احساس می‌کنند.

صالح‌پور

* آنچه که در چند هفته‌ پی‌درپی توسط تعدادی مبارز فلسطین در عمق سرزمین‌های اشغالی بر علیه صهیونیست‌ها انجام گرفت نشان می‌دهد فکر و برنامه‌ای پشت این عملیات‌ها وجود دارد و این حرکت پیش‌لرزه رخدادی بزرگ در آینده فلسطین است.

زمان‌خواه

* برخی‌اظهار می‌دارند علی‌رغم اطلاع‌رسانی دولت مبنی بر افزایش فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی بالا و وصول مطالبات صادرات، پس چرا گشایشی در زندگی مردم ایجاد نشده است. لازم است سخنگوی دولت و دیگر مسئولان امر بیشتر اطلاع‌رسانی کنند که چه مبالغی بابت تسویه بدهی دولت قبل به بانک مرکزی و... هزینه شده و چه قدربه عمران و آبادانی اختصاص یافته و تداوم روند افزایش بهای نفت و صادرات قطعا در زندگی مردم نیز تاثیر خواهد گذاشت. همان گونه که تورم قریب 60 درصدی به 40 درصد کاهش یافته است.

قادری

* در ایام سالگرد تشکیل سپاه بر امام راحل و شهیدان بهشتی، مطهری،‌ باهنر و دیگر عزیزانی که در شکل‌گیری سپاه مردمی نقش داشتند درود و سلام می‌فرستیم. حقیقتا امام به درستی فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود. بدخواهان طی بیش از 4 دهه با انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها، کودتاها، ترورها و حمله نظامی 8 ساله و... تلاش کردند تا انقلاب نو پا را براندازند ولی سپاه مردمی مانع اصلی تمام شیطنت بدخواهان و منافقین و استکبار بود.

کاوه نیری

*‌ چطور کسانی که با عملکرد 8 سال قبل خود به افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن،‌ اجاره‌بها، کاهش ارزش پول ملی،‌ افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، سکه، ارز و... کشور را به قهقرا بردند امروز از دکتر رئیسی و دولت وی می‌خواهند 8 ماهه خرابی‌های 8 ساله دولت مورد حمایتشان را سر و سامان دهد؟

مروتی

* در تاریخ ۲۴/1/۱۴۰۱ نیمه‌شب یک ساعت و ده‌دقیقه در ایستگاه سرسبز در مسیر اتوبوس‌های تندرو مترو علم و صنعت به سمت خاوران معطل ماندیم تا اتوبوس آمد. تأخیر 70 دقیقه بسیار زیاد است. اگر خط شبانه‌روزی است بایستی حداکثر هر 30 دقیقه یک اتوبوس مسافران را جابه‌جا کند.

امیرحسین بسطامی

* گرانی در زمینه‌های مختلف زندگی را بر مردم کشورمان سخت و تلخ کرده و وقتی علت آنها را جست‌وجو می‌کنیم به شبکه‌های مافیایی و سوداگران دلال می‌رسیم که از آشفتگی بازار سود می‌برند.

مشتاق

* مقاله کیهان فرهنگی راجع به بهائیت جالب و آموزنده بود درخواست داشتم در مورد تفاوت این فرقه با فراماسون و شیطان‌پرستان نیز روشنگری داشته باشید.

2219---0902

* فضای مجازی به حدی در روابط اجتماعی تأثیر گذاشته که رفت‌وآمدهای فامیلی را هم بسیار کاهش داده به گونه‌ای که ابراز هم‌دردی بین اقوام به صورت مجازی و آنلاین درآمده است و خلاصه زندگی نشاط قدیم و گذشته را ندارد.

ملک‌شاهی