پیامک های قلابی و ساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی و ساختگی  سرهم بندی شده  دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۱۰ –شهریور - ۱۴۰۱

* حمایت دولت از تولیدات داخلی، کشورمان را از واردات واکسن کرونا به صادر‌کننده تبدیل کرد. مردم فقط نصف لیوان خالی را نبینیم به چنین دانشمندان و اهتمام دولت هم در خودکفایی‌ها بنگریم و از خادمان ملت و دانشمندان خود تشکر کنیم. در هفته دولت خدا قوت بر دولتمردان.
خوشحال
* آخرین توصیه اتحادیه اروپا به شهروندان در پی مشکلات بوجود آمده پس از جنگ اوکراین این است که به جای گوشت حشره بخورید. تصور بفرمایید اگر یکی از امامان جمعه کشورمان توصیه به خوردن تخم‌مرغ به جای مرغ می‌کرد ضد انقلاب و اصلاح‌طلبان چه غوغایی به پا می‌کردند؟
عاقلی
* تحریم‌های شکننده بیش از چهار دهه غرب و شرق نتوانست ایران مقتدر را به زانو درآورد ولی یک قلم گاز روسیه کل آمریکا و اروپا را به خاک سیاه نشاند! این موضوعی است که دانشمندان را به تأمل‌ وا می‌دارد که درباره آن به بحث و تبادل نظر بپردازند.
جعفری
* طی 8 سال گذشته بسیاری از مردم از طولانی بودن صدور کارت ملی شکایت داشتند. دولتی‌ها هم هر مشکلی را به تحریم گره می‌زدند... واکسن می‌خواهیم تحریم هستیم، آب می‌خواهیم تحریم هستیم، کارت ملی می‌خواهیم تحریم هستیم!!! ولی دولت سیزدهم، کشور و حل مشکلات آن را به تحریم گره نزد، مذاکرات هم به تاکنون به نتیجه نرسیده ولی هم واردات واکسن حل شد،‌ هم بازار کسب و کار مردم رونق گرفت و هم مشکل کارت ملی و... حل شد! تحریم‌ها هم لغو نشد و به FATF هم نپیوستیم! مردم ببینید دو دیدگاه را، دو رئیس‌جمهور را. دو دولت را... پس بسیار فرق می‌کند در انتخابات به چه تفکری رأی می‌دهیم.
قاسمی
* صنعت نفت یکی از موفق‌ترین کارنامه‌ها را در دولت سیزدهم به خود اختصاص داد. در طول یک سال شروع به کار دولت، افزایش تولید و صادرات نفت، بازگشت پول آن به چرخه اقتصاد و صنعت در حالی که توسط شیطان بزرگ در تحریم بودیم به وقوع پیوست.
جوادی
* در خصوص نیاز آمریکا و غرب به توافق همین بس که در طول یک سال اخیر قیمت نفت تقریباً دو برابر شده و میزان ذخایر نفتی آمریکا به پایین‌ترین سطح خود در چهار دهه گذشته رسیده است. از طرف دیگر اروپا هم در حال تجربه عصر تاریکی یخبندان و قحطی در ماههای آینده می‌باشد.
آقاجانلو
* گزارش 300 صفحه‌ای تحقیق و تفحص مجلس از تخلف مالی 92 هزار میلیارد تومانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان که منتشر شده افکار عمومی جامعه را متوجه این موضوع می‌کند که چرا مجلس در 2، 3 سال گذشته اصرار به بررسی بودجه شرکت‌های دولتی داشت. سؤال این است که چرا در طول این سال‌ها دولت‌ها زیر بار بررسی بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس نمی‌رفتند.
عضدی
* آزادسازی سواحل که راه ورود مردم به سواحل را سد کرده بود یکی از اقدام‌های خوب دولت سیزدهم بود واقعا کاری بود کارستان!
بیگ‌جانی
* با این روند تداوم کنکور، عدالت آموزشی زیر سؤال است و نشان می‌دهد که هر کس مالش بیشتر رتبه‌اش بهتر و انتخاب رشته بهتر. عدالت که فقط در پرداخت حقوق و یارانه نیست؟
رستمی
* کارتخوانی که توسط دولت به نانوایی‌ها داده شده برای یک عده‌ای که دائم به سیاه‌نمایی مشغولند آنقدر گران آمده که فریاد می‌زنند هم نانوایی‌ها و هم مردم را به سختی انداخته است. چه فرقی کرده این کارتخوان با کارتخوان‌های قبل؟ جز اینکه دولت آمار میزان مصرف آردها را رصد و از قاچاق آن جلوگیری می‌کند؟
ساوجی
* عدم ساخت و توسعه پالایشگاه در دولت یازدهم و دوازدهم امروز کشور را با کاهش کرونا و اوج سفرها به مرحله‌ای رسانده که باید تدبیری برای واردات بنزین و... داشته باشیم! و این خطای فاحشی است که برعهده دولت قبل است. هشت سال کشور را معطل برجام کردن یکی از آثار و تبعات منفی آن همین است که کشور صادر کننده ‌بنزین را به وارد کننده تبدیل می‌کند!
افشاری
* در طول تاریخ هرگاه کشورهای مستقلی در برابر قدرت‌های غربی قد علم کردند و قدرت نرمی برای الهام‌بخشی به سایر کشورها باشند با استراتژی سازش مهار شدند تا غرب از این استقلال دچار چالش نشود و یکی از علت اصلی دشمنی با نظام جمهوری اسلامی این است که غرب نمی‌تواند نظام اسلامی را قدرت منطقه غرب آسیا ببیند و هسته‌ای فقط بهانه است.
سرایی
* از دفتر رئیس‌جمهور درخواست می‌شود با انتشار جزوه‌ای وضعیت نابسامانی‌هایی که طی 8 سال گذشته به کشور تحمیل شده،‌ بدهی‌ها، ولخرجی‌ها، و هزینه‌های سال 1400 و قبل از تحویل به دولت سیزدهم که مصرف شده، واگذاری‌هایی که صورت گرفته مثل دشت مغان و... فولاد مبارکه و... و خرابی‌ها و آوارهایی که بر سر کشور خراب شده را منتشر نماید تا مردم در جریان اوضاع و احوالی که دولت سیزدهم شروع کرد قرار گیرند.
شکیبا
* کشورهای غربی و حامیان داخلی و وابسته به غرب با تبلیغ نزدیک بودن توافق هسته‌ای طی سه ماه گذشته که به کاهش قیمت نفت منجر شد 84 میلیارد دلار به جیب زدند! و یکی از شگردهای اصلی این جریان مرموز همین پایین آوردن قیمت نفت است به طوری که ما با صادرات 1/1 میلیون بشکه در روز با درآمد 48/1 میلیارد دلار در سال می‌رسیم و در صورت توافق و کاهش قیمت نفت با صادرات 1/5 میلیون بشکه در سال به درآمد 43/8 میلیارد دلار می‌رسیم! صادرات بیشتر درآمد کمتر! بگذریم از خسارت‌های دیگر! آیا مسئولان امر و مردم واقفند که چه می‌دهیم و چه می‌گیریم! متأسفانه دمیدن یأس و ناامیدی به مردم که اگر توافق نشود چه‌ها خواهد شد، بنگرید که چگونه و چقدر به کشور ضرر می‌زنند!
واحدی
* یکی از اصلی‌ترین چهره‌هایی که موجب نزدیک شدن پوتین به ایران و احیای روح شرقی در مقابل غرب‌گرایی بعضی از روس‌ها شد آقای دوگین است که چند روز قبل مورد سوء قصد قرار گرفت و دخترش کشته شد. او اعتقاد دارد بین شیعیان و ارتدوکس شرقی قرابت زیادی وجود دارد. به نظر می‌رسد این ترور کار صهیونیست‌ها باشد.
سیاری
* اقدام به ترور الکساندر دوگین مشاور پوتین را نه در کی‌یف پایتخت اوکراین بلکه باید در لابی‌های آژانس یهود و موساد پیگیری کرد. دوگین معمار نظریه نزدیکی روسیه به ایران و محور مقاومت و تقابل با اسرائیل است.
اعتصامی
* در کشورهای غربی بردن سگ، دوچرخه، اسکیت، سیگار و... به پارک‌ها که بچه‌ها به بازی و سرگرمی مشغولند ممنوع است. آن وقت یک عده‌ای در کشورمان از غربی‌ها غربی‌تر شده و به ترویج سگ‌گردی در پارک اقدام می‌کنند!
مهدی ترکمن
* افرادی که به دکتر می‌روند اگر دستگاه کارت‌خوان نداشتند شماره کارتی که می‌دهند برای واریز پول آن را گزارش کنید تا نسبت به دریافت مالیات از صاحب کارت اقدام شود.
مهدوی‌پور
* قسمتی از خیابان شریعتی از چهارراه شهید قدوسی به طرف سید خندان آسفالت شده که از شهرداری منطقه تقدیر و تشکر می‌کنیم.
معلمی
* اپراتورها صبح تا شب پیامک‌های بی‌ارزش برای مردم می‌فرستند. از شرکت‌های تلفن همراه می‌خواهیم در این مورد تذکر داده اجازه ندهند با اعصاب مردم بازی بشود.
خردمند