جان باختن۲۴ مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته

 آخرین آمار کرونا در کشور/

جان باختن۲۴ مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ ۱۷ استان بدون فوتی۱۰-شهریور-۱۴۰۱

تامرزهای زمینی عراق گشوده شد برای اعزام سیاهی لشکردراهپیمایی اربعین که مرتبط به ادامه سیاست مداخله جویی درامور داخلی عراق است سانسورچیان امنیتی اقدام به ایجاد اعجازی دیگر نموده اند چون آمارفوتی های ۲۴ ساعته کرونا رانصف کرده اند.
جان باختن۲۴ مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ ۱۷ استان بدون فوتی

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۷ مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، شمار جان باختگان به ۱۴۳ هزار و ۸۹۴ نفر رسید و همچنین ۱۷ استان بدون مرگ و میر و ۸ استان هم فقط یک فوتی داشته است.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۶۵ میلیون و ۳ هزار و ۴۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۲۵۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۶۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۴۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۱ هزار و ۸۹۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز (پنجشنبه دهم شهریور ۱۴۰۱) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۱۲ نفر از آنها بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۳۲۵ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته، تمامی استانهای کشور مرگ و میر تک رقمی داشته اند که ۱۷ استان بدون مرگ و میر و ۸ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ را تجربه کرده اند.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۲۹۹ هزار و ۹۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۱۰۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۳ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۲۰۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.