تکرار خوددرگیری جالب حامیان آشوب/ مجری BBC با «فحش‌های کش‌دار» مشایعت شد!+فیلم

 تکرار خوددرگیری جالب حامیان آشوب/ مجری BBC با «فحش‌های کش‌دار» مشایعت شد!۱۱ مهر ۱۴۰۱

خبرگزاری تسنیم سپاه تروریست قدس فاش ساخته است که مأمورنفوذی درون معترضان تورنتو با چاشنی دستگاه اطلاعاتی- امنیتی ساخته وپرداخته حامیان آشوب داشته است تا این گزارش تصویری را برایش ارسال کند تا خبرگزاری تسنیم سپاه تروریست قدس بهانه ای برای تبلیغ موضع گیری علیه گزارشگر فارسی بی بی سی و این شبکه معترضان درتورنتو داشته باشد.

    تکرار خوددرگیری جالب حامیان آشوب/ مجری BBC با «فحش‌های کش‌دار» مشایعت شد!

    خبرنگار BBC فارسی که برای پوشش خبری تجمع حامیان اغتشاشات بالای ساختمانی در تورنتو رفته از سوی آنها مورد فحاشی و تهدید قرار می‌گیرد.

    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته یکی از صحنه‌های پر تکرار در اجتماع حامیان ناآرامی ایران در خارج کشور، صحنه‌های زد و خورد حامیان اغتشاشات با هم است.

    در آخرین نمونه آن، بهمن کلباسی خبرنگار BBC فارسی که برای پوشش خبری تجمع حامیان اغتشاشات بالای ساختمانی در تورنتو رفته از سوی آنها مورد فحاشی و تهدید قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد بنگاه امنیتی و خبرپراکن بی‌بی‌سی در آمریکا نیز منفور است.

    آنچنان که از فیلم مشخص است آنها حتی تلاش می‌کنند برای گیر انداختن وی به بالای ساختمان بروند!

    بیشتر بخوانید

    روز گذشته نیز مهناز افشار و محسن نامجو که در یک تجمع حمایت از اغتشاشات علیه ایران شرکت کرده بودند، توسط برخی دیگر از شرکت‌کنندگان در همین تجمع، با اهانت از جمع بیرون شدند! 

    در تجمع دیگری مقابل سفارت ایران در انگلستان در روزهای گذشته، تجمع‌کنندگان که شعارهایی علیه جمهوری اسلامی سر می‌دادند تنها با گذشت دقایقی به جان هم افتادند!