دور جدید حملات سپاه به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب

 دور جدید حملات سپاه به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب۱۰ مهر ۱۴۰۱ 

بالاخره پاسداران جنایتکار ازحاشیه امن به صحنه کشیده شده اند .برای اینکه به خاطر نقش جنایتکارانه ای که در قتل عام ۱۵۰۰ نفرمعترض آبان ۹۸ داشتند لذا تلاش کرده اند دراعتراضات سراسری اخیر کارگردان اصلی پشت صحنه باشند تا بطور مستقیم حتی الامکان مورد حمله واقع نشوند و موازی خامنه ای رمال مورد حمله فریاد وشعارهای مرگ بردیکتاتور و خامنه ای ازسوی معترضان سراسری قرار نگیرند ومرگ علیه شان سرداده نشود تابتوانند پس ازخامنه ای رمال نقش کلیدی محور قدرت اصلی ایفا کنند اما رادیکال شدن سمت وسوی فریادهای اعترضات سراسری ضدحکومتی به جهتی کشانیده شده است که موجب وحشت شدید پاسداران جنایتکارگردیده است .بنابراین با بهانه و برجسته کردن نقش احزاب کردایرانی در اقلیم کردستان به عنوان عامل محرک اعتراضات کردستان ایران اقدام به حملات متداوم موشکی وپهبادی به اقلیم کردستان کردند موازی آن اکنون حملات وحشیانه در زاهدان هم شروع کرده اند .طوری که بالای بام ساختمان بیمارستان زاهدان را سنگر تک تیر انداز آدم کشان حرفه اش کرده اندتا به سوی معترضان شلیک کنند غافل ازآنکه پاسداران جنایتکار مواجه با تهاجم معترضان خشمگین کوکتل مولوتف بردست واقع شده و پادگان شان محاصره اش شده است.

دور جدید حملات سپاه به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب

سپاه پاسداران در ادامه حملات خود به مقر تروریست‌های حاضر در اقلیم کردستان عراق، این منطقه را تحت پوشش آتش توپخانه قرار داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.

بیشتر بخوانید

به گزارش تسنیم، سپاه پاسداران از روزهای گذشته و طی عملیاتی‌هایی مقر گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب در اقلیم عراق را مورد اصابت موشک و پهپاد انتحاری و هم‌چنین زیر آتش توپخانه قرار داده است.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در این‌باره گفته بود: تاکنون 73 فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف موردنظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده است.

وی هم‌چنین اعلام کرده بود عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.