پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی  سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۱۱- آبان -۱۴۰۱

* با شکست‌های سنگین و پی‌درپی که آمریکایی‌ها طی دهه‌های گذشته و به‌طور مشخص در یک سال اخیر از ملت ایران خورده‌اند در این اغتشاشات اخیر دنبال انتقام سخت از ملت با تجزیه ایران بودند که باز هم به در بسته خوردند و ناکام شدند.
نقوی
*
برخی اخبار غرورآفرین در لابه‌لای اخبار روزانه گم می‌شود و توجهی به عظمت آنها نمی‌شود که جوانان نخبه کشور چه عظمت‌هایی برای ایران می‌آفرینند.تمام تلاش آشوبگران و هدایت‌کنندگانشان این است که اخباری مثل توافق صادرات چهل دستگاه توربین گازی ساخت کشورمان به روسیه و آغاز حفاری بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌‌سازی گاز طبیعی غرب آسیا در کشورمان توسط گروه مپنا و... دیده نشود.
دده جانی
*
تنها راه پاسخ به اغتشاشات سازمان‌دهی شده از سوی غرب و غربی‌ها فقط و فقط افزایش غنی‌‌سازی اورانیوم در داخل کشور است. باید کاری کرد که دشمنان به غلط کردن بیفتند و دست از شرارت بردارند.
کریمی
*
رسانه‌های غربی با دروغ‌هایشان تعدادی نوجوان بی‌اطلاع را تحریک به تخریب اموال خودشان و ملت کرده و اسم آن را بیداری می‌گذارند‌، ولی اگر پدری فرزندش را با تعالیم دین خدا آشنا کند تحت عنوان شست‌وشوی مغزی آن را محکوم می‌کنند. عرضم این است که معیارهای دشمنان جمهوری اسلامی ایران خیلی بی‌سروته و چرند است.
صادقی
*
اغتشاشگران با هوچی‌گری و راه ‌انداختن آشوب نمی‌گذارند خواسته‌های واقعی مردم در جامعه شنیده شود و امور اصلاح گردد. تجربه نشان داده بیشترین کسانی که از هر جهت به جامعه آسیب وارد می‌کنند افراد آشوب‌طلب هستند و بیشترین آسیب در آشوب‌ها به اقشار کم‌برخوردار اقتصادی وارد می‌شود.
پاینده
*
تلسکوپ ساخت ایران از دو کهکشان در فاصله 319 میلیون سال نوری از زمین عکس گرفته است. معلوم است که دشمنان قسم‌خورده انقلاب از جمله آمریکا سخت عصبانی می‌شوند و نخواهند گذاشت کسی از این خبر مطلع شود.
مجیدی
*
طبق قانون اساسی همه در برابر قانون مساوی‌اند. با توجه به تخلفات محرز برخی دانشجونماها، نباید در رسیدگی به تخلفات دشمن‌پسند آنها تبعیضی روا داشته شود. باید با جرم آشکار آنها در کشاندن دانشگاه به آشوب‌، تخریب اموال عمومی، حرکات ناشایست و کشف حجاب برخورد قانونی شود.
قطب‌زاده
*
دولت با کسانی که به اشاعه فحشا و منکرات اقدام می‌کند برخورد نماید. عده‌ای جاهل و عده‌ای هم آموزش‌دیده و مواجب‌بگیر غرب به کشف حجاب مبادرت می‌ورزند. با متخلف باید طبق قانون رفتار کرد.
گوهری
*
از صدا و سیما درخواست می‌شود ساخت سریال گاندوی 3 را با استفاده از حوادث امروز جامعه و همسایگان آغاز کند.
صفدریان
*
مراکز دانشگاهی در بسیاری از کشورهای غربی و شرقی تحت اشراف دولت‌ها و مراکز امنیتی هستند تا کوچک‌ترین نفوذی صورت نگیرد. حتی یک استاد با یک انتقاد از کار معلق می‌شود. ولی در دانشگاه مهمی چون شریف برخی دانشجونماها که از طریق جریان نفاق داخلی و قدرت‌های خارجی حمایت می‌شوند، دانشگاه را به صحنه اوباشگری ودشنام‌های طبقات فرومایه اجتماعی تبدیل کردند تا به اهداف و مقاصد شیطانی اربابانشان برسند. کشف حجاب در دانشگاه نظام اسلامی یعنی اعلان جنگ با خدا و از هیچ‌کس پذیرفتنی نیست به خصوص افرادی که فقط با کسب مهارت تست‌زنی در کنکور رتبه آورده‌اند. دستگاه‌های مسئول نباید از کنار این حوادث به راحتی
عبور کنند.
پیرایش
*
کسانی که موفقیت دولت را در مهار کرونا نادیده می‌انگارند، نگاهی به وضعیت کشورهای غربی که مدعی بودند واکسن کرونا را ساخته‌اند و به دنیا صادر می‌کنند بیندازند و ببینند امروز چه وضعی دارند؛ آمریکا طی یک هفته اخیر 1316 نفر فوتی بر اثر کرونا داشته و آلمان 1062 نفر، انگلیس 572 نفر و فرانسه 469 نفر و ایران هرروز تک رقمی و برخی از روزها صفر! قضاوت با روزنامه‌های زنجیره‌ای که در روزهای پایانی دولت قبل یکی از مشکلات اصلی را تلفات روزانه 709 نفری کرونا قید می‌کردند!
جاویدی
*
در طول سال صدها هزار گردشگر غیراروپایی به ایران برای دیدن آثار باستانی، و زیارتی، درمانی و... به کشورمان سفر می‌کنند ولی متأسفانه هم رسانه ملی و هم دستگاه تبلیغاتی صنعت گردشگری تنها به نمایش چند گردشگر اروپایی اعتنا می‌کنند. گویا صدها هزار گردشگر غیراروپایی مطرح نیستند. فقط حساب ویژه‌ای برای اروپایی‌ها باز کرده‌اند، یعنی کسانی که بیشترین جاسوس را در قالب گردشگری طی سال‌های اخیر به کشورمان اعزام کردند!
قطبی
*
تجمع جمعی از ایرانیان نامتعادل ساکن اروپا در شهر برلین آلمان نشان داد این افراد در زندگی به ته خط رسیده‌اند. این جماعت به امید خوشبختی به غرب رفته‌اند ولی به این هدف خود نرسیده روی برگشتن هم ندارند. آثار خستگی به خوبی از چهره آنان قابل رویت بود.
دوانی
*
تا در ایران یک اتفاق بدی می‌افتد رسانه‌های فارسی زبان خارجی و بعضی رسانه‌های مغرض داخل کشور آن را فورا تیتر می‌کنند ولی خبر ساخت رصدخانه ملی ایران که واکنش بین‌المللی داشت در این رسانه‌ها دیده نشد. چه اسمی غیر از خباثت و خیانت روی این کار می‌توان گذاشت؟
زکی‌آبادی
*
به عهده تک‌تک مسئولین است که با اصلاح امور و خدمات‌رسانی ایجاد امید و نشاط کنند و اجازه ندهند در افراد جامعه این ذهنیت شکل بگیرد که مسئولین نسبت به آنان بی‌توجه هستند.
طاهری
*
ترک فعل از هر دستگاه که باشد موجب خسارت است و از دستگاه قضا خسارت‌بارتر. دستگاه قضایی باید به وظیفه ذاتی خود عمل ‌کند. با افرادی که در تنور فتنه دمیدند و کشور را ملتهب کردند و یا افرادی که به عمود خیمه نظام وقیحانه توهین کردند باید برخوردی درس‌آموز شود. باید با برخورد قاطع ریشه این فتنه‌ها را خشکاند.
طباطبایی
*
خوش بود گر محک تجربه آید به میان! این که یکی از اهالی دولت با کمال متانت وارد فضای دانشگاه می‌شود تا اگر اعتراض و انتقادی هست بشنود ولی با هتاکی عده‌ای پرخاشگر و بی‌منطق مواجه می‌شود نشان می‌دهد که مشکل این جماعت با عقلانیت و نظام امور ملت و سامان کشور است. نه اعتراض دارند و نه انتقاد!
حجازی
*
روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد در صفحه سوم سه‌شنبه سوم آبان در گفت‌وگو با سه تن از به اصطلاح کارشناسان همفکر خودش درباره فتنه چهل روز اخیر اظهار فضل کرده که مردم تاب تحمل وضعیت فعلی را ندارند. اگر قدری این به اصطلاح کارشناسان انصاف داشتند باید اقرار می‌کردند علی‌رغم سنگ‌اندازی‌های دوستانشان و خرابکاری‌های بی‌اندازه دولت مورد حمایتشان‌، دولت سیزدهم در مهار کرونا، رفع قطعی برق و حل مشکل آب آشامیدنی چند استان بحرانی که روزنامه‌های خودشان در ۱۴/4/۱۴۰۰ یعنی در روزهای پایانی عمر دولت قبل به آن اقرار کرده بودند موفقیت‌های قابل توجهی داشته است ولی پس از روی کار آمدن دولت جدید، تمام تلاش بر این شد که مردم موفقیت‌ها را نبینند موفقیت‌هایی مثل عضویت در شانگهای، رشد اقتصادی حدود 4 درصدی که در دولت قبل صفر بود و مهار تورم 60 درصدی و رساندن آن به زیر 40 درصد و...!
گودینی