خبر آمنه سادات ذبیح پور درباره بازگشت شبکه «من و تو»

 خبر آمنه سادات ذبیح پور درباره بازگشت شبکه «من و تو»۲۱-بهمن-۱۴۰۲ 

چرا با عبور ازخط سانسور برای یک بارگفته نمی شود دلیل فعال شدن شبکه های فارسی زبان برون مرز به ویژه من وتوتعطیل شده که گفته شده قراراست درآمریکا بانامی دیگرازسوی یک سرمایه دارفعال شود وسپس شبکه اینترنشنال چیست که اکثر قریب به اتفاق مجریان وهمکاران شان کوچ کردگان داخل کشور بوده اند چیست؟ مهمتر نقش ۴۵ ساله سرکوب وسانسور رسانه های خبری وفضای مجازی درداخل کشور دررابطه با دائر وفعال شدن این شبکه ها چیست؟ازسوی دیگر چرا ازابتدای فعال شدن شان مقابل شان موضع گیری نشده است؟!

«کیوان عباسی با همکاری یک سرمایه گذار جدید برند جدیدی را با نام (تلویزیون آزادی) راه اندازی خواهد نمود.»آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار جنجالی صدا و سیما، در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده که شبکه «من و تو» با نامی جدید باز خواهد گشت.آمنه سادات ذبیح‌پور در توییتر خود نوشت: گفته شده مدیر “من و تو” با شبکه جدید بازمی گردد. کیوان عباسی با همکاری یک سرمایه گذار جدید برند جدیدی را با نام (تلویزیون آزادی) راه اندازی خواهد نمود. افراد همان افراد، ارتباطات همان ارتباطات و ساختار همان ساختار خواهد بود، اما در قالبی جدید در خاک امریکا.

ادعای آمنه سادات ذبیح پور درباره بازگشت «من و تو» با نامی جدید