پلمب ۴۶ واحد صنفی در مشهد به علت به کارگیری اتباع خارجی۲۸-بهمن-۱۴۰۲
تبعیض اعمال شده علیه افغانی های مقیم مشهد چون عضو فاطمیون نشده وبه دستور سپاه تروریست قدس به سوریه اعزام نشده اند.

از ابتدای آبانماه تا ۲۵ بهمن ماه بیش از ٢٢٠ گشت مشترک بازرسی و نظارت اصناف با حضور تعزیرات حکومتی، اداره اماکن و نمایندگان ادارات کار، اتباع و گذرنامه از واحدهای صنفی منطقه ثامن مشهد انجام شده است.مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۴۶ واحد صنفی به علت به کارگیری اتباع خارجی در محدوده ثامن پلمب شده است.محسن صیادی در گفتوگو با ایسنا، در خصوص بازرسیهای صورت گرفته در زمینه به کارگیری اتباع خارجی اظهار کرد: از ابتدای آبانماه تا ۲۵ بهمن ماه بیش از ٢٢٠ گشت مشترک بازرسی و نظارت اصناف با حضور تعزیرات حکومتی، اداره اماکن و نمایندگان ادارات کار، اتباع و گذرنامه از واحدهای صنفی منطقه ثامن مشهد انجام شده است.وی بیان کرد: در این بازرسیها از ۶۳۶۷ واحد صنفی بازدید به عمل آمده که منجر به ٩٠٨ مورد شناسایی تبعه غیرمجاز و تنظیم ٣٩٧ فقره فرم گزارش بازرسی و ارسال به تعزیرات حکومتی شده است.