قُلیدون! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان۱۵ بهمن-۱۴۰۲

قُلیدون! (گفت و شنود)

هجونویس دروغ گوی  حرفه ای  مکار

برای آنکه حمایت گروه های نیابتی کنه انکار

پس باحقه بازی و  شیادی  وترفند و بامبول

نقش کشتن ۳ سربازآمریکایی نکرده  قبول

خامنه ای از واکنش آمریکاداشت وحشت

نقش سپاه تروریست قدس انکارکردباشدت

اما پس ازحمله آمریکا به نیابتی هادر سوریه وعراق

حوثی ها وحشدالشعبی حمله بافرمان رهبرچلاق

 بهرحال هجونویس  داده پیام

دو همکارش برای فرار ازانتقام

ازیکیشون پرسیده  شدنامت چیست؟

گفت  نام فُری ثبت شده توی لیست

بهش گفتند درست حرف بزن؛ گفت فریدون!

نام دومی قلی بود اما ازترس گفت قلیدون

گفت: آمریکا به چندین نقطه و تاسیسات در عراق و سوریه حمله کرده و ۱۶ شهید و ۲۱ مجروح برجای گذاشته و تازه بایدن می‌گوید در پی گسترش جنگ نیستیم!

گفتم : خود آمریکا با حمایت مالی و تسلیحاتی و سیاسی از جنایات رژیم صهیونیستی جنگ را آغاز کرده است‌. یعنی انتظار دارد به هر جنایتی دست بزند و هیچ کس هم پاسخی ندهد؟!

گفت: نقاط مورد حمله آمریکا؛ بوکمال، دیرالزور و المیادین بوده است یعنی دقیقاً به خط دفاعی نیروهای مقاومت در مقابل تروریست‌های داعش حمله کرده است.

گفتم: این هم سند دیگری از وابستگی داعش به آمریکا و اسرائيل. حالا باید نیروهای مقاومت به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در سواحل بحرین حمله کنند. این فاصله برای حشد‌الشعبی ششصد کیلومتر و برای انصارالله ۱۳۰۰ کیلومتر است که کاملاً در بُرد موشک‌ها و پهپادهای مقاومت است.

گفت: رسانه‌های آمریکایي از یکسو اعلام کرده‌اند که حملات آمریکا کارساز نبوده است و از سوی دیگر روی حرف بایدن مانور داده‌اند که آمریکا قصد گسترش جنگ را ندارد!

گفتم: از ترس انتقام به این ترفند روی آورده‌اند! مردم محل دو تن از اراذل را بازداشت کرده بودند. از اولی پرسیدند؛ اسمت چیه؟ طرف گفت؛ فری! سیلی محکمی به او زدند و گفتند؛ فلان فلان شده! درست حرف بزن و یارو که بدجوری خودش را باخته بود، گفت؛ ببخشید اسمم فریدون است. نفر دوم که اسمش قلی بود و حسابی ترسیده بود، وقتی پرسیدند اسمت چیه؟ گفت؛ چاکر شما قلیدون!