رئیس اورژانس خبر داد
دو کشته و سه مصدوم بر اثر برخورد مینیبوس و تریلی در محور شهربابک_انار۲۳-اسفند-۱۴۰۲
ایسنا/کرمان رئیس اورژانس کرمان از کشته و زخمی شدن پنج نفر در حادثه برخورد مینیبوس و تریلی در محور شهربابک به انار خبر داد.دکتر سیدمحمد صابری در گفتوگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: از این واقعه در ساعت ۶:۵۰ صبح امروز ۲۳ اسفندماه مطلع شدیم.وی از اعزام سه تیم فوریتهای پزشکی به محل حادثه سخن گفت و افزود: متاسفانه در پی این واقعه دو مرد ۳۵ و ۴۰ ساله به علت شدت جراحات وارده جان باختند و سه نفر مصدوم شدند که همگی مرد و در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال قرار دارند.رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: مصدومان این حادثه بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیمهای فوریتهای پزشکی به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک منتقل شدند.وی اظهار کرد: حال عمومی یکی از مصدومان حادثه وخیم گزارش شده است.