فیلم اعتراف مجری تلویزیون درباره تعداد مخاطبان صداوسیما ۱۲-اسفند-۱۴۰۲
رسانه اطلاع رسانی با برچسب ملی هنگامی که تبدیل به پاتوق مشتی بسیجی وامنیتی واطلاعاتی شده باشد ویک بلندگوی تبلیغاتی پخحش خبرهای غیر واقعی وسانسورشده ودروغ وفیلم وسریال های سانسورشده وازکانال های ممیزی ردشده باشد که مقابل مردم ومنافع ملی قرارگرفته باشد .پرواضح است نقش رسانه خبری میلی تابع بالایی ها وضدملی وضدمنافع ملی مقابل مردم ایفا می کند طبیعی است که دچار ریزش شدید بینندگان می شود که دارای انتخاب رجوع به فضای مجازی وماهواره ای برای پیگیری اخبار و.... غیرسانسور شده دارند.
ویدیویی از یک مجری شبکه سه صداوسیما منتشر شده که حسابی توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این مجری در این ویدیو اعلام میکند که پلتفرمها میتوانند رقیب جذابی برای رسانه ملی (صداوسیما) باشند! در صورتی که تقریبا بر کسی پوشیده نیست که آمار مخاطبین تلویزیون به نسبت سالهای گذشته حتی با وجود هزینههای هنگفتی که برای آن میشود به شدت کاهش یافته است. آخرین تلاش صداوسیما هم برای احیای آمار مخاطبین خودش این بود که تعدادی از مجریان مشهور را به تلویزیون برگرداند که به نظر باز هم فایدهای نداشت. حرفهای این مجری را میبینید و میشنوید