دروغ نامه کیهان ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
نه بابا!.. جان من؟! (گفت و شنود)
باکسب تجربه ۴۵ سال اطلاعات
معنی نداره در رژیم فاسد
اصلاحات
برای همین با چرندیات ومزخرفات ولاائتلاعات
رسانه ها وباندهای
مافیایی می کنندتبلیغات
تابکار برند علیه مدعیان
اصلاحات اتهامات
چراتلاش می کنندمحو و پاک کنن توهمات؟
پس هجونویس به مهره هایی کرده انتقاد
چرا دردفاع ازتحریم رأی؛ داده اند پیشنهاد؟
همراه با جامعه رأی دادن راباید شد بی خیال
گرنه بیش ازاین می سوزد امیال با پر و بال
چون هدف اجرای شوهای خیمه شب بازی انتصابات
ایفای نقش باندهای مافیایی است همراه با تقلبات
این سناریو شده مثل داستان آن یارو
برای تعریف؛ باخودش می کرد گفت وگو
تا از رشد معرفت ازخودش بکنه تعریف
بگه مقابلش؛ نمی بینه هیچ رقیب یاحریف
پس ازآن کلی حال می کرد و هی می خندید
آخرش می گفت ای باباهستی خیلی ندیدبدید
گفت:
تازه چه خبر؟!
گفتم: روزنامه سازندگی، ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران به ادعای برخی از افراطیون
مدعی اصلاحات انتقاد کرده و نظر آنها را تقلید از نهضت آزادی و در نهایت حذف شدن
از جامعه دانسته است.
گفت: آفرین به روزنامه سازندگی! حالا قضیه چه بوده است؟
گفتم: جماعت افراطی مدعیان اصلاحات پیام داده بودند که «بهترین کار، رها کردن
صندوق رای و بازگشت به جامعه است»!
گفت: منظورشان چیست؟! بازگشت به کدام جامعه؟! مثلاً منافقین و نهضت آزادی و... به
کدام جامعه بازگشتند.
گفتم: اتفاقاً روزنامه سازندگی هم همین را پرسیده و کار آنها را نظیر نهضت آزادی
و فروپاشی و محو شدن این گروه دانسته است.
گفت: افراطیون مدعی اصلاحات مدتهاست که از جبهه اصلاحات طرد شدهاند. با این
ادعاهای مندرآوردی قُمپز در میکنند که یعنی هنوز
هستند!
گفتم: یارو میگفت من به درجهای از معرفت رسیدهام که برای خودم یک چیزی تعریف میکنم
و کلی میخندم و تازه، آخرش هم به خودم میگم؛ نه بابا!... جان من؟!
