سیمای ملی یا سیمای جلیلی؟!

 فرارو رفتار صداوسیما در مناظره‌های دور دوم را بررسی می‌کند؛سیمای ملی یا سیمای جلیلی؟۱۳- تیر- ۱۴۰۳ 

آیا با مصادره شدن صدا وسیمای میلی وضدملی  ازسوی باندمافیایی سعید جلیلی بسیجی  که مورد حمایت شدیدپاسداران جنایتکاراست وبا وجود تحریم بیش از۶۰٪ شوی خیمه شب بازی انتصاباتی ریاست جمهوری کمدی که شامل اکثریت جمعیت کشور می شود  لذا  بخش دوم این شوی مضحک  خیلی بیشتر فاقد اعتباراست  وبا رئیس جمهور شدن سعید جلیلی بسیجی با تقلب وآمار سازی قلابی همچون رژیم فاسد ومنفور ولایت فقیه ورهبرش خامنه ای رمال بطور قطع فاقد مشروعیت می باشد؟!

سیمای ملی یا سیمای جلیلی؟

تسلط نیروهای نزدیک به یکی از نامزدهای انتخاباتی بر صداوسیما، مساله عدالت و بی‌طرفی سازمان در قبال انتخابات را در معرض توجه قرار داده است.فرارو - آخرین مناظره انتخاباتی شب گذشته برگزار شد و هشت صبح فردا پنجشنبه نیز، سکوت تبلیغاتی برقرار می‌شود. پس از سال ۱۳۸۸ و انتخابات دهم، در هیچ یک از ادوار انتخابات‌ها از سال ۱۳۹۲ تا دور اول ۱۴۰۳ مناظره میان دو نامزد برگزار نشد. با کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم، صداوسیما ناچار از برگزاری مناظره با حضور تنها دو نامزد بود. صحبت‌های زیادی درباره مناظره‌های ۱۴۰۳ به خصوص در بحث رعایت بی‌طرفی سازمان صداوسیما در قبال نامزدها مطرح شده است. 

سیمای ملی یا سیمای جلیلی؟

حلقه جلیلی در صداوسیما-به گزارش فرارو، سعید جلیلی به طور مستقیم و غیرمستقیم بر سازمان صداوسیما تسلط دارد. پیمان جبلی رئیس سازمان، معاون رسانه‌ای جلیلی در دوران حضور در شورایعالی امنیت ملی، وحید جلیلی برادر او و قائم مقام سازمان، میثم نیلی صاحب رجانیوز که از او به عنوان مرد در سایه صداوسیما یاد می‌شود، محمد حسن روزی‌طلب سرپرست اداره‌کل برنامه‌های سیاسی، علیرضا خدابخشی مشاور رئیس سازمان که گفته می‌شود پسرخاله جلیلی‌هاست و محمدعلی صائب معاون سیاسی سازمان و مسئول دفتر پیشین سعید جلیلی مدیران ارشد حامی یا وابسته به سعید جلیلی هستند که این نهاد را مدیریت می‌کنند. مجموعه‌ای از مدیران میانی و روئسای شبکه‌ها که از مسیر موسسات و نهاد‌های نزدیک به افراد جلیلی، بسیج دانشجویی، پایداری و حلقه امام صادقی‌ها به صداوسیما راه پیدا کردند را نادیده می‌گیریم. این افراد به خصوص از سال ۱۴۰۰ به این سو، به مرور وارد صداوسیما شدند.ساعتگرد از : علیرضا خدابخشی (معاون سیاسی سابق و مشاور فعالی رئیس سازمان)، وحید جلیلی (قائم‌مقام صداوسیما)، محمدعلی صائب (معاون سیاسی)، میثم نیلی (اتاق فکر شبکه سه)، محمدحسن روزی‌طلب (سرپرست اداره‌کل برنامه‌های سیاسی)، پیمان جبلی (رئیس سازمان)در چنین وضعیتی، مسعود پزشکیان در دور اول انتخابات وضعیت ۱ در برابر ۴ را تجربه کرد و حالا ۱ در برابر ۲. مناظره‌های انتخاباتی دور دوم و رفتار متفاوت مجری مناظره در قبال دو نامزد انتخابات، بار دیگر این سوال را ایجاد کرد که آیا صداوسیما در این رقابت بی‌طرف است؟ و بار دیگر این سوال را به ذهن آورد که نزدیکان جلیلی از نفوذ خود در سازمان استفاده می‌کنند یا نه؟ مهدی خسروی مجری باسابقه تلویزیون، اجرای مناظره‌های انتخاباتی ۱۴۰۳ را بر عهده داشت.