مداد! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۳۱- تیر- ۱۴۰۳

مداد! (گفت و شنود)

رژیم ولی فقیه  به هیچ اصول نیست پای بند

با عدم  مشروعیت وشکستش زده شد گند

 پس هجونویس پس زده ازدهان پوزبند

تا  هرچرت و مزخرف جا زند توصیه و پند

لذا برای پزشکیان شده بازجوی  در بند

متهمش کرده به دروغ گویی وادعای چرند

تاتونسته دروغ گفته  با  ادعاهای وارونه

تا پزشکیان متهم کنه باهردستآویزو بهونه

بهرحال  این مرید دسته چندم خمینی شیاد

 خودتشبیه کرده با جار پشت گوش داشت مداد

ازش می کنه سئوال یک همقطار

چرا پشت گوشت گذاشتی توخیار؟

گفته آن مداد بود به آن زدم نمک

خوردمش وبعدازآن خوردم پشمک

گفت: آقای پزشکیان می‌گویند که من حزبی نیستم و از همه سلیقه‌های سیاسی در کابینه استفاده می‌کنم ولی آقای ظریف می‌گوید ایشان نامزد جبهه اصلاحات است و در کابینه فقط نیروهای این جبهه به کار گرفته می‌شوند!

گفتم: آقای پزشکیان بارها اعلام کرده و می‌کند که من پیرو مولی علی علیه‌السلام هستم ولی آقای ظریف بدون ذره‌ای خجالت می‌گوید؛ برای حضور در کابینه اگر از اقلیت‌های دینی و مذهبی باشید امتیاز می‌گیرید ولی اگر شیعه باشید امتیازی نمی‌گیرید!

گفت: آقای پزشکیان تاکید می‌کند که مبنای من شایسته‌سالاری است و نباید هرکس به قدرت می‌رسد از اطرافیان خودش برای مسئولیت استفاده کند ولی آقای ظریف می‌گوید؛ در کارگروه‌ها، اعضای ستاد دکتر پزشکیان حضور دارند، چون اینها زحمت زیادی کشیده‌اند!

گفتم: آقای ظریف برنامه دیکته‌شده دارد و یا در جابه‌جایی نظرات صریح آقای پزشکیان دچار اشتباه شده است؟!

گفت: خطا اگر یک دفعه و دو دفعه و سه دفعه باشد اسمش خطاست ولی اگر پشت سر هم تکرار شود، دیگر خطا نیست، «‌خط» است!

گفتم: شاگرد نجار با تعجب از استادش پرسید؛ این خیار چیه که پشت گوشت گذاشته‌ای؟ استاد گفت؛ ‌ای دل غافل! پس آن مداد بود که نمک زدم و خوردم؟!