شنیده شدن چند صدای مهیب در تهران و کرج

 شنیده شدن چند صدای مهیب در تهران و کرج۵-آبان-۱۴۰۳

صدایی شبیه چندین انفجار شدید و پی در پی در تهران مردم را از خواب بیدار کرده است. چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حملۀ رژیم صهیونیستی بوده است.به گزارش تابناک، گزارشهای مردمی از تهران حاکی از شنیده شدن صدای چند انفجار پی در پی در نقاط مختلف تهران است.صدایی شبیه چندین انفجار شدید و پی در پی در تهران مردم را از خواب بیدار کرده است و همزمان گزارشهایی از شنیدن این صداها در کرج و جنوب کشور هم گزارش شد .شدت انفجار در اسلامشهر باعث شکسته شدن شیشه های برخی منازل شده است. هنوز منشا صداها مشخص نیست.شبکه خبر هم در زیرنویسی به شنیده شدن صدای قوی در اطراف تهران اشاره کرد.

شنیده شدن چند صدای مهیب در تهران و کرج

وضعیت در فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران نیز عادی است و اتفاقی در این فرودگاه‌ها رخ نداده است.در پالایشگاه تهران نیز خبری از آتش سوزی یا انفجار نیست‌.مقام آمریکایی: در جریان انفجارهای ایران هستیم-یک مقام نظامی بلندپایه آمریکایی که خواست نامش فاش نشود به شبکه الجزیره قطر گفت: ما از گزارش‌ها درخصوص شنیده شدن انفجار در ایران مطلع هستیم و با دقت شرایط را زیر نظر داریم. وی به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.فاکس نیوز نیز به نقل از یک مقام مسؤول گزارش داد: اسرائیل کاخ سفید را در جریان نقشه‌های خود پیش از حملات به ایران قرار داده بود.همچنین به گزارش شبکه الجزیره، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در واکنش به حملات مستمر ایران به اسرائیل در ماه‌های گذشته، به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم. 

شنیده شدن چند صدای مهیب در تهران و کرج

منابع عبری: ناامید شدیم!بازتاب شوخی ایرانی‌ها با حمله ادعایی اسرائیل در یک کانال صهیونیست؛ منابع عبری حمله ارتش را ناامید کننده توصیف کردند!شبکه ۱۳عبری هم این حمله را ناامیدکننده‌ عنوان کرد!اهداف حمله چه اماکنی بودند؟-بررسی ها و پیگیری‌‌های اولیۀ خبرنگاران فارس نشان می‌دهد چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حملۀ رژیم صهیونیستی بوده است. همچنین برخی صداها هم مربوط به شلیک پدافند هوایی بوده است. منابع امدادی: هیچ حادثه ای در تهران گزارش نشده-همچنین منابع امدادی تهران نیز اعلم کردند هیچ حادثه‌ای در پایتخت و اطراف آن که نیاز به امداد رسانی داشته باشد تا ساعت 3 و 22 دقیق بامداد شنبه اعلام نشده است.