نقد وبررسی " پايان کار نزديک است (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 12 بهن ماه سال 1387

"گفته می شود ضرر از هر جا که جلویش گرفته شود منفعت است . بنابراین تأکید می شود تنها راه حل بحران خاورمیانه، تلاش برای تغییرات دمکراتیک در ایران با حاکمیت غیر دینی می باشد"

معنی و مفهوم رژیم ضدبشری و وارونه گوئی عوامفریب و دین فروش و جنگ افروز بودن و تصویر مار کش و مار قالب کن به سبک شیادی یعنی همین است که در آستانه ی شروع و برپائی 30 سالگی جشن قدرت گیر ی آخوندهای حاکم مرتجع وعوامفریب و دین فروش با شرکای پاسدار جنگ افروز و تروریست دست پرودگان شان اکنون که جشن مراسم نظامی و پاسداری و بسیجی و نیروی انتظامی به مناسبت دهه ی زجر آغاز شده است .د به جای اینکه به مردم ایران بیلان و آمار داده شود که حاکمان دزد و غارتگر و جنایتکار در 30 سال گذشته برای مردم ایران وکشور چه کرده اند ؟ اما برای فرار از مسئولیت پاسخگوئی سرباز پاسدار شکنجه گر اعتراف گیر و تواب و پرونده و سناریو ساز حسین شریعتمداری مثل همیشه در سر زنگاه وارد صحنه معره گیری کردن و موج سواری و فرصت طلبی نمودن و گریز به صحرای کربلا زدن شده است و با به خدمت گرفتن همه شگرد و تجربیات بازجوئی ووارونه گوئی کردن زندانو مسلح به روش چماق و هویج صد البته با فرهنگ گفتمان مجیز گوئی های مشمئز کننده ی مدل معروف دستمال یزدی بر دست مشغول آرایش و پیرایش سناریوی طراحی و تنظیم شده برای نخست وزیر ترکیه شده است .
زیرا که این هدف طراحی شده در بستر یک تیر وچند هدف زدن می باشد که در نهایت به بحران هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای راه می برد . چونکه ترکیه چند سالی است که کوشش کرده است تا که به عضویت کشور های اتحادیه ی اروپا در آید . رابطه ی بسیار نزدیکی با آمریکا دارد که از سوی رژیم تروریستی آخوندی شیطان بزرگ نامیده شده است . همینطور ترکیه یکی از رقبای جدی رژیم تروریستی در عراق است و جنبش حکومت لیبرالیسم در این کشور قویست . بد تر اینکه رابطه ی دیپلماتیک با اسرائیل دارد. خیلی بدتر ومهمتر اینکه در چند سال گذشته دولت ترکیه جدیت زیاد به عنوان سرپل یا میانجی گری میان سوریه و اسرائیل پیرامون مذاکرات صلح محور باز پس گیری بلندی جولان از سوی اسرائیل به سوریه کرده است . در صورتیکه سوریه تنها کشور هم پیمان عربی رژیم تروریستی آخوندی در منطقه ی خاورمیانه است که نه اینکه تلاش صلح سوریه با اسرائیل از ضریب حساسیتبسیار بالائی برای سران جنگ افروز رژیم تروریستی آخوندی بر خور دار است ، بلکه جنبه ی حیاتی دارد . آنگونه که برای بر هم زدن ادامه ی گفتگوی مذاکره ی سوریه با اسرائیل در سوریه اقدامات تروریستی در سوریه انجام شد که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی در سوریه شد . البته مقامات ترکیه نیز در مطبوعات رژیم تروریستی آخوندی مورد تحقیر و تهدید و اهانت واقع می شدند وبا حمایت و بسیج کردن اسلام گرایان حامی رژیم تروریستی آخوندی دست به چندین بار نمایش آکسیون و تظارات تدارک دیده شده با پوشش دفاع در دانشگاه های ترکیه زه شد . حتی در تهران نیز از سوی کفن پوشان بسیج و طلبه های حوزه علمیه قم تظاهرات نمایشی و فرر فرمایشی حمایتی بر گزار شد.

بنابراین مخدوش شدن رابطه ی دیپلماتیک دولت ترکیه با اسرائیل و همچنین جمهوری آذربایجان با هردو کشور مزبور، جزو آرزوی دیرینه ی سران رژیم تروریستی آخوندی بوده است. ناگفته نماند که جرقه ی تلاش به تیرگی کشانیدن رابطه ی دولت ترکیه با اسرائیل آن در راه اندازی جنگ33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل زده شد .اکنون این ربطه با در بر پا ئی جنگ 22 روزه ی حماس با اسرائیل آنگونه حاد شده است که منجر به گفتگوی تند میان نخست وزیرتریه با شیمون پرز در اجلاس اقتصادی لاووس درسوئیس شده است که فرصت مناسب نیز برای سربازجو حسین شریعتمداری فراهم شده است تا که شیادانه و فرصت طبانه با مداحی کرد ناز نخست وزیرترکیه و بازتاب دادن تاریخچه ای از گذشته ی وی در ابتدای یادداشت روز خود تلاش مذبوحانه کرده است تا که ماهی مورد نظر خود از آب گل آلودرا صید کند.

البته می بایست افززود که نخست وزیر ترکیه در دامی افتاده است که دستگاه تبلیغاتی و جنگ روانی و شیطان سازی رژیم تروریستی آخوندی علیه اسرائیل پهن کرده است و ایشان با طناب پوسیده ای بر توی چاهی رفته است که سران رژیم تروریستی برایش کنده اند.

درخاتمه اینکه با آویزان شدن چپ وراست سربازجو حسین شریعتداری به گفته های خمینی وتأکید کردن که اسرائیل نابود خواهد شد و اصرار بر روی این مسئله کردن که آن روی سکه ی فریاد نابود کردن اسرائیل است که از سوی پاسدار گماشته و چاقو کش احمدی نژاد فریاد زده می شود . البته فقط نابود سازی منحصر به اسرائیل نیست . زیرا که سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری با نقل قول کردن از سخنان و پیش بینی های خمینی و نقل کردن از برپائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس در نوار غزه با اسرائیل و سر دادن نابودی زور گویان و مستکبران جهان و تشویق و ترغیب کردن حامیان به ایستادگی و مقاومت در برابر آنان و یاد کردن از لنگه کفش پرتاب کن منتظر الزیدی و ادعای نهضت هانی شدن لنگه کش پرتاب کنی علیه آمریکا و همچنین قهرمان سازی که اکنون از طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در جهان ساخته است . مهمتر اینکه از پیش بینی فاجعه بزرگ در راه سخن گفتن که این تهدید پیش بینی شده که همراه با هشدار و اخطار است. جدا از دسترسی به سلاح هسته ای نمی باشد که بازگو کننده و تفسیر و تعییر جهانی شدن احمددی نژاد وتغییر جهان و حاکم نمودن فرهنگ و اقتصاد بسیجی بر جهان می باشد . بالاخره اینکه گفته می شود ضرر از هر جا که جلویش گرفته شود منفعت است . بنابراین بازهم تأکید می شود که تنها راه حل بحران خاورمیانه تلاش برای تغییرات دمکراتیک در ایران با حاکمیت غیر دینی و تشکیل حکو مت مستقل فلسطین می باشد.
هوشنگ � بهداد
شنبه 12 بهن ماه سال 1387