"پسر که ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش، مخوانش پسر"

تظاهرات اعتراضی گسترده ای که یا جمعه ی آخر ماه رمضان بنام روز قدس در تهران و برخی از شهر های بزرگ در ایران برگزار شد . نشان داد که چگونه آشکارا این مراسم سنتی مذهبی هم همچون مراسم شب های قدر و عید فطر و نماز جمعه ها بدلیل ابزاری و تبلیغاتی شدن شان بر ضد خودش تبدیل شده است . برای اینکه به جای دفاع تاکتیکی حاکمان کودتائی با پرچم حمایتی ازفلسطین و علیه ی اسرائیل بودن اما از سوی مخالفین معترض کودتا گران حاکم، بس هشیارانه به فر یاد های اعتراضی مرگ بر دیکتاتور علیه ی حاکمان کودتا گر نامشروع تبدیل شد . بهر صورت اینگونه حرکت اعتراضی و سراسری مردمی نشان از رشد درک و فهم و شعور اجتماعی می باشد . همینطور موجب لو رفتن ترفند ها و شگرد های انحرافی و اهرم های تاکتیکی تبلیغاتی است که در بستر سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز در راستای اهداف مشخص مورد استفاده واقع می شود. بنابراین شاهدش بودیم که ه چگونه در تظاهرات سراسری روز قدس از سوی معترضان حاکمان کودتاگر با فریاد های اعتراضی مورد مخاطب واقع شدند؟

بهرحال حضور پررنگ تظاهرات اعتراضی مردم در تهران و سایر شهرهای بزرگ در چنین روزی که اتفاق افتاد. به خصوص اینکه تعداد تظاهر کنند گان ناراضی و معترض خیلی بیش از حضور عوامل حکومتی در نماز جمعه ی تهران بود که گواه این واقعیت انکار نا پذیر است که هم ضریب تنفر و خشم و نارضایتی عمومی نسبت به کودتا گران نامشروع چقدر بالا می باشد. هم اینکه بی اثر بودن تهدید های چپ و راست دادن مقامات حکومت کودتائی و ار گان های سر کوبگر فاش شد .از جمله اطلاعیه ارگان فاشیستی – تروریستی سپاه پاسداران بود که حتی یک روز قبل از نمایش روز قدس انتشار یافت که در روز جمعه ثابت شد که چگونه این تهدید ها رنگ باخت و مورد بی توجهی مردم معترض واقع شد؟ به ویژه اینکه نوع شعار های فریاد زده شده ی همچون مرگ بر دیکتاتور خامنه ای و مرگ دیکتا تور کوتوله و دو لت کودتا استعفا استعفا و مرگ بر این دولت مردم فریب و امثالهم که از سوی معترضان فریاد زده شد بیانگر عدم برسمیت شناختن لوطی جماران به عنوان رهبر و عمود خیمه ی نظام است. همچنین تقلبی و قلابی و نا مشروع بودن دولت و رئیس آن از سوی مردم ایران می باشد.

مهمتر اینکه ضریب نسبت حضور مردم معترض به حامیان چماقدار که متعلق به ار گان های گونا گون سر کوبگر در خدمت کودتا گران پاسدار و پشتیبان شان لوطی جماران است که با وجود بسیج انتقال بسیجیان با اتوبوس از شهر های دیگر به تهران که برای سرکوب معترضان است اثبات کننده ی دروغ بزرگ 85% شرکت کنندگان جمعیت کشور و 40 میلیون رأی دهندگان است که ادعا شد اینان همگی حامی رژیم تروریستی کودتائی ضد مردمی قرون وسطائی هستند . البته ادعا شده 25 میلیون رأی متعلق پاسدار گماشته احمدی نژاد است. یعنی اینکه 30% بیش از آرای دوره ی کودتای خاموش و خزنده ی رئیس جمهور شدن 4 تیر سال 88 است . البته توضیح داده نشده است که لابد دلیل این افزایش میزان رأی بخاطر جامه ی عمل پوشاندن واجرای و عملی ساختن دروغ ها و وارنه ی وعده های داده شده می باشد . بطور نمونه به جای بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان و تهی دستان روند رشد تورم و گرانی لجام گسیخته با فقر و بیکاری عملی ه شد . یا اینکه به جای مبارزه با مفسدان اقتصادی یک قلم مبلغ 300 میلیارد دلار در آمد فروش نفت در 4 سال گذشته است که هنوز هم مشخص نشده است که این مبلغ چه شده یا اینکه کجا رفته و به چه حساب هائی واریز شده است؟ بدتر اینکه در برابر هرگونه پرسشگری در این مورد جز تهدید و متهم کردن سئوال کنندگان داده نشده است.

مهمتر اینکه گزارش خبری تهاجم ابولفضل شریعتمداری آقا زاده سر باز جو حسین شریعتمداری شکنجه گر منفور و بد نام و مدیر مسئول ورق پاره ی کیهان پرونده ساز به خاتمی است که برای اینکه ثابت کند این شعر و اقعیت دارد و مو درزش نمی رود که می گوید " پسر که ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش، مخوانش پسر" زیرا که این آقازاده چماق کش و مهاجم در رقابت با آقا زاده مجتبی خامنه ای که جانشین پدر شده است و کودتای پاسداری علیه ی رقیب مغلوب را طراحی کرد . این آقا زاده چماق کش ابوالفضل شریعتمداری نیز در کنار همکاران چماق کش خود که احتمالاً پاسدار و بازجو هستند در روز قدس با فریاد مرگ بر منافق و آمریکا و اسرائیل به خاتمی تهاجم کرد و موجب افتادن عمامه از سرش شد که در نایت با فشار و تهدید مجبور به ترک وی صحنه ی تظاهرات شد.

همچنین پس از اینکه گزارش شد که موسوی در باز داشت خانگی نگهداشته شده است. ولی سپس ورق پاره ی دولتی ایران و خبر گزاری دولتی کودتای ایرنا گزارش از حضور وی در تظاهرات داد که ادامه ی گزارش افزوده شده که با فریاد مرگ بر منافق چماق کشان و قداره بندان حامی دولت کودتا گر ایهنم فراری داده شد. بعلاوه کروبی هم در تظاهرات حضور داشت که در برابر شعار کروبی حمایتت می کنیم گزارش مشابه خاتمی و موسوی برای و ی نیز داده شد . در صورتیکه فریاد معترضین روز قدس چنین بود : مرگ بر دیکتا تور، خامنه ای قاتله ، ولایتش باطله ، دیکتاتور دیکتاتور این آخری پیام است ، ملت ایران آماده ی قیام است .یا اینکه مقاومت نمرده ، این دولته که مرده ، ایران شده فلسطین ، ملت چرا نشستین؟ یا اینکه خطاب به دولت کودتا فریاد زده شد به جای غزه فلسطین بیا به فکر ما باش . حتی فریاد مرگ بر دیکتاتور سر دادن به مسافران منتظر در متروی تهران هم کشانیده شد . یا اینکه حضور مادر شهید سهراب با اعرابی با فریاد سهراب ما نمرده ، این دولت ِ که مرده ، جالب تر اینکه نیروهای گارد ویژه که با هو کردن و تحقیر نمودن مواجهشد و در میان فریاد مرگ بر دیکتا تور و هو کشیدن برای هلیکوپتر نظامی در آسمان محاصره شده بودند . ، ا. آیا از این واضح تر می شود ماهیت نا مشروع حاکمان کودتاگر با نا مشروع بودن دولت کودتائی را به نمایش گذاشت وزدن زیرآب پوچ ووارونه بودن 85% ضریب شرکت مردم با 40 میلیون رأی پشتیبان رژیم کودتائی را بطور عریان اثبات کرد؟

در خاتمه اینکه گذشته از اینکه رژیم کودتا گر آنقدر نامشروع و متزلزل و آسیب پذیر شده است که کودتاگرا ننه امثال صانعی و منتظری و ... را تحمل نمی کنند ، بلکه تعداد 6 نفر از نوه های منتظری را در شب قدر و روز قدس باز داشت کردند .اما مهمتر اینکه سر بازجو حسین شریعتمداری در بخش ستون گفت و شنود ورق پاره ی کیهان نیز دست به خود زنی افشاگرانه زده چونکه هوار زنان لو داده است که چگونه تاکتیک مبارزه با اسرائیل و تأکید بر نا بود نمودنش کردن یا دفاع نمودن از فلسطین و بر گزاری روز قدس کمدی و وارونه می باشد . زیرا که اعتراف کرده است که موسوی و خاتمی و کروبی و حامیان شان با فراخوان و دعوت اسرائیل و صهیو نیسم در روز قدس حضور یافتند و به نفع اسرائیل و آمریکا تظاهرات کردند و عمداً برای منحرف کردن فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا شعار های انحرافی سر دادند. یعنی اینکه اذعان کرده است که اسرائیل بمدت 8 سال نخست وزیر دوران جنگ خانمان برانداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق داشته است . همچنین برای 8 سال هم رئیس جمهور مدعی اصلاح طلب و دو دوره رئیس مجلس در ایران داشته است. حال پیدا کنید پرتقل فروش را .

هوشنگ - بهداد

28 شهر یور سال 1388