گزیده خبر های 9 مهر قسمت - 2

مهاجمان مسلح كودكي را در قلعه گنج به قتل رساندند

نمونه ای دیگر از ادعای پوچ و کمدی وو ارونه که ایران امن و آاد و با ثبات تر ین کشور جهان است آنگونه نا امنی گسترده شده است که کودک 9 ساله در روستا هم امنیت ندارد !

در تيراندازي مستقيم با كلت، مهاجمان مسلح كودكي 9 ساله را در قلعه گنج به قتل رساندند. معاون سياسي اجتماعي فرماندار قلعه گنج روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در قلعه گنج با اشاره به قتل روز چهارشنبه يك كودك 9 ساله در اين شهرستان اظهار داشت: ظهر چهارشنبه اين كودك در حاشيه جاده قلعه گنج به چالك به دست افراد ناشناسي به قتل رسانده است. حميد برفي افزود: اين كودك بي گناه به نام ميلاد شهاب دوستي بر سر مسائل مالي و اختلافات قاچاق مواد مخدر در مسير خانه تا مدرسه با شليك گلوله به مرگ محكوم شده است. به گزارش فارس، پيش از ظهر چهارشنبه كودكي 9 ساله در روستاي چالك واقع در 22 كيلومتري مركز شهرستان قلعه گنج مورد تيراندازي مهاجمان قرار گرفت و كشته شد و مهاجمان از منطقه متواري شدند. خبرنگار فارس در قلعه گنج در تماس با مسئولان فرماندهي انتظامي اين شهرستان علت وقوع اين قتل را جويا شد كه مسئولان اين نيرو از پاسخگويي خودداري كردند.

چاوز: ميانجي آزادي دو آمريكايي در ايران بودم

با این حساب فاش شده است که هم ادعای مستقل بودن دستگاه آلوده به فساد دروغی بیش نیست هم اینکه ادعای مبارزه با آمریکا کردن دروغی بزرگ تر می باشد.

هوگو چاوز گفت كه وي ميانجي آزادي دو آمريكايي كه به جرم جاسوسي در ايران بازداشت شده بودند، بوده است. به گزارش ايسنا به نقل از بخش عربي سايت شبكه خبري سي‌ان‌ان، رئيس‌جمهور ونزوئلا بيان كرد كه وي تلفني با محمود احمدي‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران صحبت كرد و بعد از آن بنا به درخواست شان بين، نماينده آمريكا نامه‌اي براي احمدي‌نژاد ارسال كرد كه در آن از او خواست تا جاش فتل و شين بائر، دو تبعه آمريكايي را آزاد كند. براساس گزارشات اعلام شده، بيشتر از يك هفته پيش شان بين به ونزوئلا رفت و در آنجا از چاوز خواست تا به وي در مساله آزادي اين دو تبعه آمريكايي كمك كند.

زندگي پر هزينه رهبر كره شمالي

مگر چه فرقی بین وی با ولی وقیح نا مشروع و منفور دارد به جز اینکه به جای نگهداری اسب در بیت رهبری چندین هزار دژخیمان آدمخوار پاسدار محافظ داردتا مراقب و مواظب وی باشند که مزاحمتی برای دود سفید از دودکش بیت جماران بیرون دادن ایجاد نشود .به خصوص هر زمان که نیاز دارد بر سر منبر رود ومخ زنی نماید که باید حسابی خود سازی کند که بهتر بتواند هم اسراییل را نا بود کند هم با آمریکد مبارزه نماید .هم از موضع رهبر ام القرای جهان اسلام نسخه برای جنبش بیداری اسلامی منطقه به خصوص ملت فلسطن و انتفاضه صادر کند؟

به رغم كمبود مواد غذايي در كره شمالي، كيم جونگ ايل رهبر اين كشور هر سال براي تغذيه و مراقبت حيوانات خانگي خود بين يكصد تا دويست هزار دلار هزينه مي‌كند. به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از خبرگزاري فرانسه از سئول، يون سانگ هيون، عضو كميته امور خارجي و اتحاد پارلمان كره جنوبي اين خبر را به نقل از منابع دستگاه‌هاي مخفي كره شمالي اعلام كرد. اين منابع از ارائه توضيحات بيشتر خودداري كرده‌اند. اين نماينده حزب محافظه كار حاكم در گزارش خود به برخي ولخرجي‌هاي ديگر كيم جونگ ايل اشاره كرده است. بر اين اساس، رهبر كره شمالي دهها رأس اسب از روسيه وارد كرده و سال دو هزار و نه و دو هزار و ده، ده جت - اسكي آمريكايي براي كيم جونگ يون كوچكترين پسر و وارث خود خريده است. رهبر كره شمالي اغلب اشيا لوكس را از چين و روسيه، تنها متحدان مهم اين كشور مي‌خرد. براساس تحريم‌هاي سازمان ملل متحد، واردات محصولات لوكس به كره شمالي ممنوع است. به گفته اين نماينده كره جنوبي، زندگي لوكس و پر هزينه خانواده كيم جونگ ايل بدون در نظر گرفتن تشديد رنج‌هاي مردم كره شمالي ادامه دارد. سازمان‌هاي آمريكايي كه به كمك رساني در كره شمالي اقدام كرده اند،‌ روز دوشنبه درباره تشديد گرسنگي در اين كشور هشدار دادند. بر آوردهاي سازمان ملل از نياز شش ميليون نفر از جمعيت بيست و دو ميليون نفري كره شمالي به كمك غذايي حكايت دارد

سردار نقدی در واکنش به بازداشت مزدوران بی‌بی‌سی:همکاری رسانه‌ای با انگلیس از مزدوری رژیم صهیونیستی هم شرم آورتر است.خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به بازداشت مزدوران رسانه‌ای بی بی سی، گفت: همکاری خبری با رژیم پادشاهی انگلیس از مزدوری برای رژیم صهیونیستی هم شرم آورتر است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900709001063

گفته می شود کسی که .... بود کلاع پشت دریده بود . اکنون پاسدار بسیجی عراقی محمد رضا نقدی هم به شوی کارناولی پیوسته است که با تهاجم جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی شبکه ی ماهواره ای خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس به راه افتاده است .

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از نرم افزارهای «گنج جنگ» و «از ذره تا آفتاب» که به صورت تخصصی با موضوع «دفاع مقدس» و «دانش هسته‌ای» تهیه شده است، گفت: همزمانی رونمایی از دو نرم افزار با موضوعات دفاع مقدس و دانش هسته‌ای دارای پیام روشنی است که نمادی از جهاد دیروز ملت ایران در دفاع مقدس و جهاد امروز جوانان سرزمین مان در تولید علم و تسخیر دانش‌های روز است.

احتمال برکناری مشایی و بقایی

وقتی ریشه ی درخت گندیده وفاسد وکرم زده باشد مگر قطع کردن چند شاخه ی خشکیده مشکلی را حل می کند .جز اینکه درخت از ریشه کنده وسم زدایی شود ونهل نو جایش کاشته شود؟

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با اعلام اینکه بررسی پرونده شکایت از دو مقام دولتی ادامه دارد، گفت: ممکن است نتیجه بررسی پرونده شکایت از بقایی و مشایی، منجر به تصمیم هیئت رئیسه کمیسیون مبنی بر، برکناری این دو مقام دولتی شود. سید فاضل موسوی در گفت‌وگو با خانه ملت، در رابطه با بررسی پرونده شکایت از مشایی و بقایی در کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی پرونده شکایت از این دو مقام دولتی ادامه دارد. نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ممکن است نتیجه این بررسی، منجر به تصمیم هیئت رئیسه کمیسیون مبنی بر برکناری این دو مقام دولتی شود، افزود: البته خبر اخیر، مبنی بر مهلت یک هفته‌ای به رئیس جمهوری برای عزل بقایی، از سوی کمیسیون اصل نودم مجلس نبوده است. یکی از منابع خبری هفته گذشته عنوان کرده بود که برای برکناری حمید بقایی از سمت‌هایش در پاستور - معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست‌جمهوری - محمود احمدی‌نژاد یک هفته‌ مهلت دارد.

ديدار کاملیا انتخابی فرد و مشايي در نیویورک

چه اشکال دارد شاید خواسته است که ایشان را راضی وقانع کند تا که به ایران باز گردد یا اینکه با وی مشاوره کند چگونه می تواند تقاضای اقامت در آمریکا کند . یا اینکه به وی پیشنهاد دهد تا در کنار سایر لابی ها فعال شود.

انتخابي‌فرد از دوستان نزديك فائزه هاشمي رفسنجاني در نشريه توقيف شده زن، در اين ديدار كه به‌طور محرمانه به‌مدت بيش از دو ساعت ادامه داشت، يكي از معاونان مشايي نيز حضور داشت. انتخابي‌فرد اصرار ويژه‌اي داشته كه اين ملاقات فاش نشود. وی مچنین در جريان سفر امسال رئيس‌جمهور نيز در نشست خبري احمدي‌نژاد به‌عنوان خبرنگار يك روزنامه مصري از وي سؤال پرسيدبه گزارش شفاف، رجانیوز به نقل از شاهدان عینی فاش کرد که كامليا انتخابي‌فرد براي سومين بار با اسفنديار رحيم مشايي در جريان سفرهاي رئيس‌جمهور به نيويورك مقر سازمان ملل متحد با وي ديدار كرد.انتخابي‌فرد از دوستان نزديك فائزه هاشمي رفسنجاني در نشريه توقيف شده زن، در اين ديدار كه به‌طور محرمانه به‌مدت بيش از دو ساعت ادامه داشت، يكي از معاونان مشايي نيز حضور داشت. انتخابي‌فرد اصرار ويژه‌اي داشته كه اين ملاقات فاش نشود. وی همچنین در جريان سفر امسال رئيس‌جمهور نيز در نشست خبري احمدي‌نژاد به‌عنوان خبرنگار يك روزنامه مصري از وي سؤال پرسيد.دفتر رئیس‌جمهور تقریبا هیچ پوششی به برخی اخبار اطرفیان وی در سفر به نیویورک نداده که سبب به وجود آمدن سوء تفاهمات زیادی شده است.

رئیس سازمان هواشناسی : حضور نیروهای اشغالگر در عراق باعث افزایش گرد و غبار ورودی به ایران شده است/ یکی از موارد جنگ نرم، همین ورود گرد و غبار به ایران است

کی گفته است که بهروز خان به شقیقه ربطی ندارد؟ تازه سئوال است اخطار مشابهی که در صورت خشک شدن در یاچه رضاییه داده می شود که خشک شدن این دریاچه مشابه عراق خواهد شد مقصر وعامل کیست؟ آیا بازهم طبق این فتوا هم سر زیر آمریکای شیطان بزرگ است که خانواده ی رئیس جمهور اصول گرا به این سر زمین سفر کرده است ؟

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان هواشناسی در خصوص گرد و غباری که از کشور عراق وارد ایران می‌شود، گفت‌: یکی از دلایل افزایش ورود گرد و غبار به ایران حضور نیروهای اشغالگر در عراق است، کشاورزی از بین رفته و هورها حشک شده اند.بهرام صناعی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس در خصوص گرد و غباری که از کشور عراق وارد کشور ما می‌شود، اظهار داشت: روند توسعه پایدار از زمانی در کشور عراق مشکل‌دار شد که نیروهای اشغالگر وارد این کشور شدند.وی ادامه داد: با ورود نیروهای آمریکایی در کشور عراق دیگر روند زندگی طبیعی در آنجا به هم خورد و بخش عمده‌ای از کشاورزی عراق از بین رفته است همچنین مناطقی که خاک تثبیت شده است، با بمباران‌ها آزاد شد و دچار مشکل شده‌اند.صناعی با بیان اینکه عراق با مشکلاتی در زمینه آب مواجه است، افزود: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از آب‌های عراق از دجله و فرات تأمین می‌شود و سرچشمه دجله و فرات از کشور ترکیه است، ترکیه با احداث سد آتاتورک در جنوب کشور، مناطق جنوبی خود را زیر پوشش کشاورزی بُرد و کشور خود را آباد کرد و در کنار آن آب‌های ورودی عراق را محدود کرد. رئیس سازمان هواشناسی اظهار داشت: محدودیت آب‌های ورودی عراق موجب شد که مناطق بسیاری از این کشور دچار محدودیت و خشکسالی شوند همچنین در جنوب غربی عراق هورهایی وجود داشت که این هورها نقش فیلتر را بازی می‌کردند و گرد و غبار را جذب می‌کردند. وی تأکید کرد: هم‌اکنون تعداد زیادی از هورهای عراق خشک شده است و خشک شدن این هورها موجب می‌شود که خود این هورها کانون گرد و غبار شوند چرا که لایه‌های رسوبی که در کف این هورها وجود داشت هم‌اکنون شرایط مساعدی دارند و با بادی که می‌وزد، تمام این ذرات را به هوا بخش می‌کند و چون ریز هستند، ماندگاری آنها در فضا زیاد است.صناعی افزود: ذرات هر چه سنگین‌تر باشند، پایداریشان در فضا بیشتر می‌شود و هر چه ذرات ریزتر باشند، ماندگاریشان در فضا بیشتر است.رئیس سازمان هواشناسی گفت: ذرات ریز 5 تا 6 روز در منطقه باقی می‌مانند و به تهران هم می‌رسند چرا که سبک هستند و دیر نشست می‌کنند.صناعی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان‌های جهانی نمی‌توانند به عراق فشار آورند تا آنها جلوی گرد و غبار را بگیرند؟ خاطر نشان کرد: حضور آمریکا در عراق حساب شده است و شاید یکی از موارد جنگ نرم، همین ورود گرد و غبار به ایران باشد و ورود گرد و غبار به ایران خوشایند آنها است.وی افزود: نقش سازمان‌های بین‌المللی در کشورها فقط به توصیه‌نامه‌هایی برای بهبود شرایط کاری و کمک‌های فنی برای پیش‌بینی گرد و غبار محدود می‌شود و این کار مربوط به دستگاه‌ دیپلماسی کشور است که بتواند از طریق دادگاه لاهه به عراق فشار بیاورند

"آمریکا روزی 8 میلیون ایمیل برای مردم ایران می‌فرستد"

خوب هین ایمیل و دعوت نامه های میلیونی ارسالی آمریکایی است که خانواده احمدی نژاد و مشایی را وسوسه نمود و به سوی آمریکا کشاند وخاوری رئیس بانک ملی راهم به کا نادا هلش داد

به گزارش مرکز خبرحوزه، محمد حسن قدیری ابیانه در نشست با معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه ابراز داشت: بیداری اسلامی و تحولات اخیر در کشورهای منطقه بر تمام کشورهای دنیا تاثیر گذاشته است و امروز فرصت برای معرفی اسلام در غرب، بیش از پیش است.سفیر سابق ایران در مکزیک به فعالیت چند جانبه آمریکا و غرب در عرصه مجازی اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته، آمریکایی‌ها روز 8 میلیون ایمیل برای مردم ایران و چین فرستاده‌اند و در ایام فتنه، تمرکز اصلی‌شان بر روی ایران بود.کارشناس وزارت امور خارجه تاکید کرد: حوزه علمیه می‌تواند بدون نیاز به حضور در خارج از کشور، با جوانان و گروه‌های مختلف سنی و اندیشه‌ای در جهان ارتباط برقرار کند و به نظر می‌رسد که در این زمینه فعالیت زیادی نداشته‌ایم.قدیری ابیانه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : تجربه نشان داده است اگر معارف ناب دینی به خوبی عرضه شود، گروه‌های مختلف فکری دسته دسته به اسلام روی می‌آورند و اینجانب شاهد اسلام آوردن روسا و اساتید دانشگاه‌ها، معلمان، شخصیت‌های رسانه‌ای و حتی کمونیست‌ها و فمنیست‌ها در مکزیک و یا کشورهای دیگر بوده‌ام.