اموال آقازاده آقای خاوری – 9 مهر90

خوب مگر پدرش رئیس بانک ملی نبوده است؟ مگر در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد آقازاده های حکومتی و شرکای شان همچون پدر شان غرق در فساد و غارتگری نمی باشند ودر شیخ نشینان وترکیه ومالزی واروپا وکانادا و آمریکا و استرالیا و آمریکای لاتین حتی آفریقا سرمایه گذری های سنگین نکرده اند؟ مگر حتی آقازاده ای نزدیک به دولت خود روی 6 میلیارد تومانی در تهران سوار نمی شوند ومانور نمی دهند . اکنون چرا نباید آقازاده اردوان خاوری یکی از اینان نباشد؟ به خصوص اینکه مگر فراموش شده است که یک حساب بانکی دو میلیارد دلاری آقا زاده مجتبی در بانک لندن دولت فخیمه ی انگلیس مسدود شد؟

به گزارش اردوان خاوری فرزند آقای خاوری مدیر 8 آژانس هواپیمایی در کانادا است. از جمله آنها، Jerry caplan Travel است که در اسرائیل نیز شعبه‌ای دارد شفاف، سایت خبری تحلیلی انتخاب خبر داد که اردوان خاوری فرزند آقای خاوری مدیر 8 آژانس هواپیمایی در کانادا است. از جمله آنها، Jerry caplan Travel است که در اسرائیل نیز شعبه‌ای دارد.خاوری که تابعیت دوگانه وی مشکلات امنیتی ویژه‌ای برای کشور به وجود آورده، مدیر بانک ملی بود که پس از افشای ماجرای اختلاس و نقش برخی نزدیکان دولت از کشور خارج شد و به کانادا رفت. گفته می‌شود که علاوه بر روابط سیاسی نزدیک با دولت، وی دارای ارتباطات نسبی با برخی اعضای کابینه است.

اموال خاوری: خانه 3 میلیون دلاری

خوب محاسبه کنید پورسانت وحق دلالی 3 میلیارد دلار اختلاس بانکی چه میزان می شود . تصور نمی شود که محاسبه کردنش زیاد مشکل باشد که کمتر از بهای این خانه شود؟

خاوری خانه‌ای سه میلیون دلاری در تورنتو دارد به گزارش شفاف، خبرگزاری مهر از ملکیت خانه 3 میلیون دلاری به نام خاوری در تورنتو خبر داد. به گزارش مهر، روزنامه انگلیسی گلوب اند میل در گزارشی عنوان کرده است که جریمه‌ای در ایران شامل مدیرعامل مستعفی بانک ملی نشده است.پیش از این اخباری از اموال خانوادگی اعضای خانواده این مدیر فراری منتشر شده بود.
عکس / آگهی یکی از پارتی ها فرزندخاوری، مدیر عامل بانک ملی در سال 2007 در تورنتو

از ثروت های باد آورده ی پدر رئیس بانک ملی فرار کرده دولت اصول گرای سااده زیست چرا نباید آقازاده در تورنتو آگهی پارتی ندهد تا مشخص شود که مبارزه با شبیخون فر هنگی در داخل کشور زدن و آنتن های ماهواره ای جمع کردن یعنی چه وهدف چیست؟



لینک آگهی : http://www.persianmirror.com/community/Event_detail.cfm?eventid=1343
سر تا پای این رژیم فاسد است، این فرد با دیگر رهبران رژِیم فرقی ندارد / زیر نام اردوان خاوری با خط قرمز مشخص شده است.