دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 11 دیماه سال 1390
"معلوم نیست که چرا وکیل تسخیری یاداشت روز نویس  در آینه  تصویر خود را ندیده وبا پاک کردن صورت مسأله تا توانسته در جاده ی یک طرف تخته گاز داده است و نگفته است در سال میلادی سپری  شده در ایران چه اتفاق افتاد؟ بطور مثال دلیل عزل ونصب آخوند طوطی صفت و زیر بد نام اطلاعات حیدر مصلحی چه بود؟ پس از این عزل و نصب وی چه اتفاق افتاد؟ برای چه رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد به عنوان اعتراض 11 روز در خانه اش بست نشست؟ .پس از پایان این بست نشینی چرا جریان انحرافی درون دولت مدعی اصول گرا وساده زیست مورد حمایت رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع کشف شد؟ پس از این کشف رابطه میان دو باند مافیایی کودتایی مدعی اصول گرا چگونه شد و اکنون چگونه می باشد؟"
وکیل تسخیری با جاخالی دادن نوبت چرخشی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان وارد صحنه شده و قلم زنی کرده است و زیر پوشش بررسی و تحلیل  وقایع سال  گذشته دست به سفسطه گری و روضه خوانی زده است تا که نتیجه گیری کند که شرایط بر ضد آمریکا و اسراییل در منطقه و جهان پیش رفته است وپیش بینی کرده است که سال 2012 هم ادامه سال گذشته برای این دو کشور خواهد بود . در عوض تأکید کرده است که اوضاع به نفع رژیم فاشیستی مذهبی ایران تمام شده است . طوریکه این پیروزی ها همچنان ادامه خواهد داشت. خلاصه آنگونه کالبد شکافی ورفتار شناسی نموده است که جنبش بیداری اسلامی منطقه  آنگونه بطور پیشتاز به جلو تاخته است که از منطقه عبور کرده و به خیابان های 82کشور اروپا ووال اسریت کشانیده شده و گلوی سرمایه داری را می فشارد. خلاصه آنگونه وارونه گویی وگرد وخاک بر پا کرده است که گویا ایران مهد دمکراسی است و آزادی وعدالت در آن موج می زند ولبریز است  و اثری از سرکوب و سانسور و اختناق نیست و فضا هرروز منبض تر نمی شود و رقیب مغلوب مورد تهدید واتهام و فشار مضاعف قرار ندارد . برای همین این مدعی به خودش حق داده است که از موضع ضد آمریکایی و جنبه اسلامی الگوی حکومت ایران به جنبش آزادیخواهانه و ضد دیکتاتوری های منطقه بدهد . در صورتیکه بدترین دیکتاتوری فاشیستی مذهبی  جهان در ایران حاکم است. بهرحال وکیل تسخیری با سانسور کردن وقایع اتفاق افتاده در یک سال گذشته ی میلادی در ایران ولی پیرامون جنبش بیداری اسلامی منطقه و  بر گزاری انتخابات در تونس ومصر ومراکش  و پیروزی احزاب اسلام گرا که  مدعی است به ضرر و زیان آمریکا و اسراییل تمام شده است  و در نهایت  این چنین اوضاع و شرایط را  جمع بندی  کرده و تحلیل  داده و فضای سال جدید را ترسیم و پیش بینی نموده است :
"سال 2012 از امروز در حالي شروع شده است كه سال گذشته - 2011 - تحت تاثير بيداري اسلامي ملت هاي منطقه خاورميانه و شمال آفريقا سپري شد و حتي پهنه اين بيداري به قلب اروپا و آمريكا كشيده شد و اكنون جنبش تسخير وال استريت بيش از 3 ماه است كه گلوي نظام سرمايه داري را به سختي مي فشاردرفتار شناسي حركت عظيم ملت ها در بستر بيداري اسلامي عليه حكومت هاي ديكتاتوري و دست نشاندگان و سرسپردگان مهره هاي آمريكايي از يكسو و شورش جنبش 99 درصدي آمريكايي ها بر ضد مدل حكومتي كاپيتاليستي از سوي ديگر؛ حكايت از آن دارد كه سياست هاي آمريكايي با «نه» تاريخي مردم و افكار عمومي روبرو است.مشكل آمريكايي ها اما در سال جاري دو چندان خواهد شد چرا كه جنبش تسخير وال استريت كه 3 ماهه آخر سال گذشته قد علم كرد اكنون علاوه بر فراگيري در 82 كشور و بيش از 1200 شهر به مرحله تثبيت رسيده و نه تنها سركوب آن شدني نيست بلكه حتي با لطايف الحيل و حقه بازي سياستمداران ليبرال، براندازي و واژگوني آن ناشدني است.جوانان نيويوركي با اصرار ورزيدن بر تداوم حركت هاي اعتراضي شان تصريح مي كنند در منهتن همچون جوانان مصري در ميدان التحرير به تجمعات و راهپيمايي ها ادامه مي دهند. شاخص ديگري كه به وضوح نشان مي دهد آمريكا قدرت مديريت تحولات منطقه را نداشته است انتخابات هايي است كه طي يك سال گذشته در كشورهاي مسلمان منطقه برگزار شده است. بدون استثناء خروجي تمامي اين انتخابات در تونس، مصر و مراكش پيروزي اسلامگرايان بوده كه خواسته اوليه آنها بر پيروي از الگويي متفاوت از دموكراسي آمريكايي بوده است. نكته اي كه بايد به بند قبلي علاوه كرد اين است كه پيروزي اسلامگراها در انتخابات بر اثر تحولات منطقه در شرايطي است كه دولت هاي سقوط كرده و حاكمان ديكتاتور جزو متحدين استراتژيك آمريكا و رژيم صهيونيستي محسوب مي شدند و نبود آنها پيامدهاي بسيار منفي براي واشنگتن و تل آويو داشته است. به عنوان نمونه با سقوط دولت حسني مبارك، اولين اتفاقي كه مي افتد اين است كه ملت مصر خواهان لغو پيمان كمپ ديويد هستند كه اين موضوع هراس شديد مقامات صهيونيستي را در پي داشته است. با اين وضعيت آيا مي توان حكم كرد كه پشت پرده تحولات منطقه، آمريكا است؟ اتفاق ديگري كه در اثر تحولات منطقه به وقوع پيوسته است برملا شدن سيماي بدون رتوش آمريكا در نقض فاحش حقوق بشر است كه طي ماه هاي گذشته افكار عمومي منطقه به وضوح در بحرين، ليبي، سوريه و ... نقش جنايتكارانه آمريكا را در سركوب خواست ملت ها ديدند و از بن جان دريافتند كه حناي حقوق بشر آمريكا رنگ ندارد. - شاخص ديگري كه نمي توان بدان اشاره نكرد جمهوري اسلامي ايران است. در يك سال گذشته حتي دشمنان نشان دار ايران اسلامي اعتراف دارند كه موقعيت ايران بصورت فزاينده مقتدرتر از گذشته است جمع بندي مبحث است كه اين چه مديريتي از سوي آمريكا است كه همه تغييرات و تحولات منطقه را به نفع «جبهه مقاومت» و «نهضت بيداري اسلامي» و الگويي به نام «جمهوري اسلامي» رقم زده است؟
در خاتمه اینکه معلوم نیست که چرا وکیل تسخیری یاداشت روز نویس در آینه تصویر خودرا ندیده و با پاک کردن صورت مسأله تا توانسته در جاده ی یک طرف تخته گاز داده است و نگفته است در سال میلادی سپری  شده در ایران چه اتفاق افتاد؟ بطور مثال دلیل عزل ونصب آخوند طوطی صفت و زیر بد نام اطلاعات حیدر مصلحی چه بود؟ پس از این عزل و نصب وی چه اتفاق افتاد؟ برای چه رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد به عنوان اعتراض 11 روز در خانه اش بست نشست؟ .پس از پایان این بست نشینی چرا جریان انحرافی درون دولت مدعی اصول گرا وساده زیست مورد حمایت رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع کشف شد؟ پس از این کشف رابطه میان دو باند مافیایی کودتایی مدعی اصول گرا چگونه شد و اکنون چگونه می باشد؟ مهمتر اینکه این رفتار شناس چرا به  شیوه ی رفتار با رهبران رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان سخنی نگفته که  چگونه است و  در 11 ماه گذشته  اینان  در چه شرایطی بسر  برده اند؟ عجیب تر اینکه چرا نگفته است در کشور مدعی امن و آزاد ترین  کشور جهان که الگو و رهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه شده  است و این قلم بر دست وکیل تسخیری هم به این موضوع اشاره کرده و ادامه ی جنبش بیداری اسلامی منطقه  را تا اروپا و وال استریت در آمریکا بسط داده است .چگونه به مقوله ی کارتن خوابی وموازی آن اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در ایران توجهی نکرده و آن را از قلم انداخته است؟  عجیب تر اینکه چرا نگفته است که عاقبت طرح توطئه ی تهاجم به سفارت انگلیس در تهران که قرار بود تبدیل به انقلاب سوم شود .منتهی به چه نتیجه ای شد؟ یعنی اینکه مگر موجب موج محکومیت جهانی وتصویب تحریم های بیشتر وانزوای جهانی نشد تا جایی که بانک مرکزی هم توی لیست تحریم ها رفت؟همچنین چرا نگفته  است در پادگان موشکی پاسداران مدرس در کرج چه اتفاق افتاد؟ در ادامه چراا زترس تحریم نفت از موضع فرار به جلو ادعای تهدید آمیز مسدود کردن تنگه ی هرمز شده که این تهدید موجب شده است تا که ضریب تحریم نفت تقویت شود . مگر این اتفاقات مربوط به سال گذشته ی میلادی نبود  که در ایران اتفاق افتاد برای چه سانسور شده واز قلم افتاده است؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 11 دیماه سال 1390
آينه تمام نما (يادداشت روز)
ه