گزیده خبرهای 13 بهمن – 90 قسمت – 4
تحركات ضد ايراني اعراب در بروكسل
عجیب است سیاست  مداخله گری حاکمان ایران  در امور داخلی کشور های حاشیه ی خلیج فارس و دست به اقدامات تروریستی زدن وتبلیغات مسموم وتهدید آمیز برای سر نگون کردن شان جزو حق شرعی وعرفی علی خائنه ای رهبر خود خوانده ی ام القرای جهان اسلام و جنبش بیداری اسلامی منطقه است . ولی اگر چنانچه رهبران این کشور ها در دفاع از خود ومنافع کشورشان واکنش نشان دهندد تا خطرات تهدید آمی ومداخله گرایانه حاکمان تهران را خنثی نمایند .متهم به تحرکات ضد ایرانی می شوند!
 ساحل نشينان جنوبي خليج فارس تحركات جديدي را عليه ايران و سوريه آغاز كردند. به گزارش خبرآنلاين شبكه تلويزيوني العربيه از سفر عبداللطيف الزياني دبيركل شوراي همكاري خليج فارس به بروكسل و مذاكرات وي با كاترين اشتون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا خبر داد. خبرنگار اين شبكه در گزارشي از بروكسل به تشريح تحركات ضد ايراني دبيركل شوراي همكاري خليج فارس و مذاكرات وي با اشتون با محور ايران و سوريه پرداخت و اعلام كرد تهديدهاي ايران براي بستن تنگه هرمز بخش مهمي از مذاكرات اروپايي و عربي را به خود اختصاص داد. الزياني در گفتگو با العربيه در خصوص محور مذاكرات خود با اشتون گفت: در اين ديدار مسئله سوريه را بررسي كرديم مذاكرات خوبي با اشتون داشتيم و وي اعلام كرد اروپا از طرح عربي حمايت مي‌كند. به گفته خبرنگار العربيه، پارلمان اروپا موضوع هسته‌اي ايران را در دوره جديد خود بررسي خواهد كرد. خبرنگار اين رسانه ضد ايراني همچنين اعلام كرد: اتحاديه اروپا تضمينهاي كافي را از كشورهاي عربي براي تامين نيازهاي نفتي خود دريافت كرده است
نوري مالكي با پيامي از آمريكا به تهران مي‌آيد
تا حال ذوق می شد که پس از اخراج نیروهای نظامی آمریکا ازعراق این کشور به حساب مستقل شده است و  نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده ومزدور حاکمان ایران که عراق را حیاط خلوت حاکمان ایران کرده موضع ضد آمریکایی دارد .ولی اکنون فاش شده است که نقش جاسوسی وواسطه گری احمد چلبی قبل از اشغال نظامی عراق را بر عهده دارد . همچنین گند زد وبند های پشت پرده با شیطان بزرگ هم به نمایش گذاشته شده است . به خصوص اینکه نوری مالکی مزدور مجبور به تسلیم وعقب نشینی شده است وپس از دیدا با جلال طالبانی ادعای سلب مصنونیت طالح مطلک از پس نخست وزیری را پس گرفته است که نمی تواند مورد خوشآیند حاکمان ایران باشد . به خصوص اینکه هرروز می گذرد اوضاع بشار اسد جنایتکار متزلزل وخطری تر می شود. 
يك روزنامه‌ عراقي به نقل از يك مقام آگاه عراقي از تصميم نوري المالكي، نخست‌وزير اين كشور براي سفر به ايران خبر داد. به گزارش ايسنا روزنامه المدي به نقل از اين مقام آگاه نوشت: المالكي دراين سفر حامل پيام آمريكا خواهد بود كه قرار است اين نامه به دست محمود احمدي‌نژاد، رئيس جمهور ايران برسد. به گفته يك مقام نزديك به فهرست ائتلاف دولت قانون نوري المالكي به زودي عازم تهران خواهد شد، اما زمان دقيق اين سفر هنوز مشخص نشده است. اين مقام عراقي ادامه داد: اين نامه در راستاي نزديك‌كردن ديدگاه‌هاي ميان دو طرف است و از آنجا كه واشنگتن نخست‌وزير عراق را به دليل روابط خوبش با تهران ميانجي‌گر موفقي مي‌داند مي‌خواهد تا از او در اين مسير كمك بگيرد. به گفته ناظران مسايل سياسي، واشنگتن به دنبال آرام كردن اوضاع با ايران است و در اين رابطه از مالكي براي تحقق اين هدف به عنوان يك حلقه وصل ميان دو طرف استفاده مي‌كند.
یک نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با فارس عنوان کرد.رشد 126 درصدی باسوادی پس از انقلاب/فرصتی برای حضور زنان محجبه در عرصه‌های مختلف.خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به اینکه در سه دهه گذشته باسوادی 126 درصد رشد داشته است و نرخ باسوادی زنان به بیش از 80 درصد رسیده است، گفت: پیروزی انقلاب فرصتی را برای حضور زنان محجبه در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراهم کرد.
چگونه این عضو فراکسیون زنان بازار مکاره که ادعای 126% با سواد شدن زنان شده  است وافزوده که 50% دانشجویان دانشگاه ها را زنان تشکیل می دهند نگفته است که سهم این نیمی از جمعیت در بازار مکاره چقدر است؟ یعنی از 290 کرسی چند کرسی تعلق به زنان دارد؟ همچنی در کابینه سهم زنان چیست وچرا نمی توانند نامزد رئیس جمهور شوند ودر شورای نگهبان آلت دست ومجمع مصلحت نظام و مجمع سیرک خبرگان آخوندی اصلاً حضور ندارند؟ مشروط بر اینکه سهم زنان خیابانی چه میزان است وچرا؟ مهمتر اینکه چرا نمی تواند در میادین ورزشی همچون فوتبال در کنار همسران شان حضور داشته باشند؟
طیبه صفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان فارس در‌ خصوص پیشرفت زنان پس از پیروزی انقلاب اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان با حفظ حجاب توانستند در صحنه‌های اجتماعی حضوری فعال داشته باشند،نگاه ابزاری به زن حذف شد و تلاش شد تا از توانمندی و فکر زنان استفاده شود.وی افزود: پس از پیروزی انقلاب نقش زنان در عرصه‌های مختلف پررنگ شد به‌گونه‌ای که هم اکنون بیش‌ از 50 درصد از دانشجویان دانشگاه‌ها را زنان تشکیل می‌دهند و بخش عمده‌ای از فارغ‌التحصیلان در مراکز مختلف علمی و صنعتی مشغول به کار می‌شوند.رئیس فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه نرخ باسوادی زنان قبل از انقلاب اسلامی حدود 35 درصد و پس از آن به بیش از 80 درصد رسیده است، گفت: هم‌اکنون حضور زنان در اعضای هیئت علمی رشد چشمگیری یافته است.صفایی بیان کرد: پیشرفت‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب باعث رشد علمی و آموزشی کشور شد به‌عنوان مثال در 3 دهه گذشته بیش از 126 درصد افزایش باسوادی داشته‌ایم.وی بیان کرد: طبق چشم‌انداز 1404 ایران باید به رتبه نخست علمی در منطقه دست پیدا کند که زنان در این عرصه نقش مهمی را ایفا می‌کنند. این نماینده مجلس ادامه می‌دهد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای زنان ایجاد خودباوری و تبیین هویت ایرانی و اسلامی بود به‌گونه‌ای که موجب تقویت حضور زنان محجبه در عرصه‌‌های مختلف جامعه شد.
سردار نقدی در جمع فرهنگیان بسیجی:ظهور امام زمان (عج) حادثه‌ای شبیه بازگشت امام در 12 بهمن است.خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظهور مولایمان مانند حادثه 12 بهمن خواهد بود که همه سلاح‌های طاغوت از کار افتاد و امام به میان امت بازگشت.
باز پاسدار مشنگ ونشئه وشنگول هذیان گوی پاسدار سردار عراقی محمد رضا نقدی وارد صحنه شده است تا با مقایسه ی ورود خمینی  شیاد در 12 بهمن سال 57 و وعده های دروغین دادن ووارونه عمل کردن را با  پیش گویی ظهور امام زمان مشابه 12 بهمن تشبیه نماید . یعنی با این مقایسه خواسته ونا خواسته به امام زمان هم توهین کرده است . زیرا که فاش ساخته امام  زمان مورد نظرش  از جنس  خمینی شیاد وجانشین وی علی   خائنه ای می باشد که پس از کودتای 22 خرداد مردم معترض با فریاد مرگ بر دیکتاتور تصاویرش را پاره وآتش زدمند ولگد کوب نمودند.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در جمع فرهنگیان بسیجی استان اصفهان با بیان اینکه امروز صدای انقلاب اسلامی از حنجره مستضعفین آمریکایی خارج می‌شود و تا پشت دیوارهای کاخ سیاه رسیده‌ایم، اظهار داشت: اگر روزی می‌گفتیم که تا مرگ شاه خائن نهضت ادامه دارد، امروز حرف ما این است که تا سقوط همه طواغیت و استقرار حکومت جهانی اسلام و تا ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه)، نهضت مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.وی با اشاره به لزوم زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عجل الله فرجه) افزود: برخی می پرسند که معنی از کار افتادن سلاح ها در هنگام ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه) چیست؟ پاسخ این است که ظهور ایشان اتفاقی شبیه 12 بهمن و بازگشت امام به میان امت است و همانطور که در اثر رشد فکری و آگاهی مردم؛ سلاح‌های رژیم منحوس پهلوی از کار افتاد در پی بیداری ملت‌ها و رسیدن به اوج آگاهی همه سلاح های دشمنان بشریت بی خاصیت و غیر قابل استفاده خواهد شد.وی ادامه داد: اگر مقدمات و زمینه های فرج آماده شود و مردم به اوج قدرشناسی از ولایت و آمادگی برای دفاع از آن برسند؛ دیگر حجتی برای غیبت وجود نخواهد داشت.نقدی صحنه‌های پرشور دیدار اخیر جوانان کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب را نمونه‌ای از آگاهی عظیم ایجاد شده در جهان دانست و گفت: عشق و علاقه بسیجیان جهان اسلام که از 73 کشور به محضر امام خامنه‌ای رسیده بودند؛ تفاوتی با علاقه جوانان کشورمان به رهبر انقلاب نداشت و این در شرایطی است که این جوانان در شرایط اجتماعی و فرهنگی بسیار متفاوتی رشد کرده‌اند.