نماينده ولي فقيه در استان همدان: ايجاد دلسردي از اهداف دشمن در آستانه انتخابات است
خوب اینگونه آخوند های حکومتی مدافع علی خائنه ای فقط ارزش و کاربرد اینگونه تبلیغات وارونه وتوهین آمیز کردن دارند . برای اینکه از موضع لودگی  وخاک بر توی چشمان مردم پاشیدن که 33 سال است تجربه عوامفریبی ودین فروشی و وارونه قول دادن وعمل کردن حاکمان ایران دارند که دیگر نمی خواهند بیش از این ابزار تبلیغات وهیزم آتش تنور تبلیغاتی نماش خیمه شب بازی 12 اسفند شوند. ولی  متهم به همسویی باا هداف دشمن شده اند.
همدان- خبرنگاركيهان:نماينده ولي فقيه در استان گفت: يكي از اهداف دشمن در آستانه انتخابات، ايجاد دلسردي بين مردم است.آيت الله «غياث الدين محمدي» در ديدار اعضاي شوراي هيئت رزمندگان ثارالله همدان با وي، افزود: دشمن از مدتها پيش در كمين نشسته است تا فضاي انتخابات را خراب كند و لذا آسيب شناسي انتخابات و آسيب زدايي از توطئه هاي دشمن، بزرگترين رسالت دلسوزان انقلاب و نظام است.وي ادامه داد: حضور در انتخابات تكليف است اما بايد تلاش شود كه آراي مردم خرد نشده و انتخابات به دور دوم كشيده نشود تا مردم و نظام متحمل هزينه هاي بعدي نشوند.وي خاطرنشان ساخت: لازم است مردم در مورد نامزدها تحقيق و تفحص كنند، چرا كه شايد بين نامزدها كساني باشند كه شايستگي بيشتري براي حضور در مجلس شوراي اسلامي داشته باشند.آيت الله محمدي با قدرداني از احساس مسئوليت هيئت رزمندگان در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: هيئت رزمندگان مي تواند در گرم نگه داشتن تنور انتخابات و حضور حداكثري مردم، در عرصه سياسي فعاليت كند. نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان تصريح كرد: نامزدهايي كه به تاييد شوراي نگهبان رسيده اند همه مورد احترام هستند و وظيفه داريم آنها را مورد تكريم قرار دهيم.
چرا گفته نشده  است که اگر چنانچه ادعای ادعای جراحی غده ی سرطانی درونو زارت بد نام اطلاعات از سوی خاتمی جنبه ی شعاری و تبلیغاتی نداشت  ودر ست عمل جراحی انجام می شد به مغز نمی زد وتومور علاج نا پذیر نمی شد ؟ مهمتر اینکه مگر این سلول های سرطانی رشد کرده که اختاپوس وار همه اندام رژیم ضد بشری سرطان زده وسرطان زا را فر گرفته است  جز از  این است که ابتدای پیدایش و رشد آن ازمغز وپیکر بنیان گذار شروع شد . سپس این بیماری بد خیم به جانشین منتقل شد وتبدیل به  رژیم سرطان زایی شده است که پیوسته سال های سرطانی اش در حال  تکثیر و رشد می باشد  که برای رد گم کردن  اکنون فقط به بخش ناچیز سرطان بد خیم اشاره واعتراف شده است؟
يك كارشناس مسائل سياسي گفت: جريان انحرافي توموري بدخيم با ذاتي پليد است كه بايد با شيمي درماني مانع رشد آن شويم و ضمن جلوگيري از تحقق اهداف اين جريان انحرافي، عقبه و پشتيبان آن را نيز از بين ببريم.به گزارش فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنوري در جمع طلاب و روحانيان استان كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه جامعه شناسان هر جامعه را به سه لايه رهبري، خواص و توده مردم تقسيم مي كنند، اظهار داشت: بر اين اساس معتقدند اگر خواص به عنوان حلقه مياني به درستي به وظيفه خود عمل نكنند آن جامعه دچار فروپاشي، از هم گسيختگي و سقوط نظامي و سياسي خواهد شد.وي در ادامه به نقش خواص در جامعه ولايي ايران پرداخت و خاطرنشان كرد: خواص در جامعه ما ابتدا بايد مواضع، تدابير و سياست هاي رهبري را به خوبي درك كنند، سپس اين مواضع را به لايه سوم جامعه كه مردم هستند انتقال دهند و در مرحله بعدي تدابير و مواضع رهبري را در جامعه نهادينه كنند.حجت الاسلام ذوالنوري با بيان اينكه مردم رهبري را در فتنه 88 تنها نگذاشتند، خاطرنشان كرد: اگر اتفاقي كه در كربلا رخ داد در فتنه 88 روي مي داد و مردم به جاي رهبري به دنبال خواص مي رفتند، حسين ديگري به مسلخ مي رفت.وي در بخش ديگري از سخنان خود جريان انحرافي را جرياني غيرقابل انكار دانست و گفت: البته جريان انحرافي مساوي با دولت نيست بلكه وزن اين جريان به اندازه يك غده چند گرمي است.ذوالنوري در عين حال جريان انحرافي را توموري بدخيم با ذاتي پليد معرفي كرد و يادآور شد: متأسفانه اين تومور بدخيم به مغز و نخاع چسبيده است و عمل جراحي آن كار آساني نيست و هزينه سنگيني به دنبال خواهد داشت.
صليب سرخ خبر داد .پيكرهاي 21 شهيد ايراني تا پيش از پايان فوريه به وطن باز مي گردند
سیاست مرده خواری وجنگ موهبت الهی نا میده شده همچنان پس  از 22 سال که از آتش بس و جام زهر سرکشی نا شی از شکست جنگ می گذرد . همچنان برای مرده خوران حاکم معجزه گری می کند .به خصوص اینکه نهضت  استخوان  پوسیده گردانی برای کودتا گران کاز ساز می باشد. به خصوص اینکه با برگزرای نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند وچاشنی تبلیغاتی تنظیم شده است؟
در پي مأموريت مشترك دو هفته اي توسط هيئت هاي ايراني و عراقي در فاو و جنوب عراق، پيكرهاي 21 شهيد به كشورمان بازگردانده مي شود.دفتر كميته بين المللي صليب سرخ در ژنو اعلام كرد بقاياي پيكرهاي 178 سرباز ايراني و عراقي كه طي جنگ بين سالهاي 1367-1359 بين دو كشور كشته شدند، كشف شد.اين مأموريت كه از 27 ژانويه تا 14 فوريه (7/11 تا 25/11/90) انجام شد، دومين مأموريت از نوع خود طي كمتر از سه ماه بود كه در خاك عراق و تحت نظارت كميته بين المللي صليب سرخ انجام شد.در همين حال «جو آنا دورائو» از دفتر كميته بين المللي صليب سرخ در ايران نيز يادآور شد نمايندگان هر دو كشور بر تعهد خود براي ادامه عمليات جستجو تأكيد و براي انجام مأموريت هاي مشترك مشابه در ماه هاي آتي برنامه ريزي خواهند كرد. به گفته وي دو طرف همچنين توافق كردند كه پيكرهاي 21 شهيد ايراني تا پيش از پايان ماه فوريه به وطن بازگردانده شود. در سال 2008 ايران، عراق و كميته بين المللي صليب سرخ روند سه جانبه اي را آغاز كردند كه هدف از آن روشن كردن سرنوشت كساني است كه پس از پايان جنگ همچنان مفقود هستند. از آن زمان مقامات ايراني و عراقي توانسته اند سرنوشت حدود 2500 مفقود را روشن كنند و طي آن پيكرهاي 407 شهيد به وطن بازگردانده شده است
اختلاف اصولگرايان سر قدرت است .
خوب وقتی آشکار فاش شده است که درون اردوگاه مدعیان اصول گرایان مدعی عاشق خدمت ونه شیفتگان قدرت سخت جنگ قدرت وثروت و اختلاف ورقابت وجودد ارد .برای چه باید آزمون شکست  خورده  کهدارای تاریخچه 33 ساله  است می بایست بازهم تکرار شود؟
حجت‌الاسلام رسول منتجب نيا، گفت: معتقدم اختلافات در جريان اصول گرا هم ريشه‌اي است و هم با هدف گرم كردن تنور انتخابات است. اين دولت را اصول گرايان به وجود آوردند و حال اختلافاتي در ميان اصول گرايان به وجود آمده است كه نه ايدئولوژيك است و نه عقيدتي، حتي بر سر منافع مردم هم نيست بلكه اين اختلاف بر سر قدرت است. عضو حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با ايلنا، گفت: دولت مي‌خواهد يكه تاز ميدان باشد و حرف آخر را بزند، اما اصول گرايان اين را نمي‌پذيرند و دولتي را مي‌خواهند كه حاضر به تقسيم قدرت باشد. منتجب نيا افزود: وقتي اصلاح طلبان اعلام كردند كه در اين انتخابات ليست ارائه نمي‌كنند، طبيعي بود كه اصول گرايان از كاهش مشاركت بيمناك باشند و تلاش كنند تا مردم را به صحنه بكشانند. اصول گرايان اقليتي هستند كه مي‌خواهند اكثريت را به صحنه بياورند. عضو حزب اعتماد ملي با بيان اين مطلب كه اصول گرايان مي‌خواهند يك رقابت تصنعي ايجاد كنند، اظهار داشت: اصول گرايان موفق نشدند كه اصلاح طلبان را به طور جدي وارد صحنه كنند، تلاش كردند جريان بدل اصلاح طلبان ايجاد كنند و افراد منتقد را جايگزين اصلاح طلبان كنند و به اين موضوع دامن مي‌زنند كه بين اصول گرايان و جريان انحرافي رقابت ايجاد كنند.
افشاي رشوه قطر براي خريد وتوي روسيه.
کارنامه ی عملکرد گذشته ی روس ها در مورد نیروگاه اتمی بوشهر و اشغال نظامی عراق و لیبی نشان داده اند که هم اهل معامله وهم زد وبند و باج گیری و هم پیمان شکنی وهم تسلیم شدن می باشند . بنابراین بعید نیست که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روسیه موافقت با رفتن رئیس جمهور سوریه شود.
در جريان رايزني‌هايي كه بين طرفهاي مختلف در نيويورك درباره سوريه انجام شد، "حمد بن جاسم" نخست‌وزير قطر از "ويتالي چوركين" سفير روسيه خواست ملاقاتي فوري بين طرفين برگزار شود. به گزارش ديپلماسي ايراني به نقل از شبكه العالم، "ناصر قنديل" در مطلبي با شرح اين ديدار نوشت: ملاقات حمد بن جاسم و ويتالي چوركين در يكي از سالنهاي ويژه هيئتهاي شركت كننده، برگزار شد. سفير روسيه از دعوت براي ملاقات استقبال كرد. و حمد سخنان خود را با اشاره به اهميت اين برهه حساس تاريخي، وموضع روسيه در قبال آن آغاز كرد. نخست‌وزير قطر تأكيد كرد كه سوريه و بشار اسد رئيس جمهوري اين كشور نيازي به وتوي روسيه در شوراي امنيت ندارند؛ چراكه تصميمي براي دخالت نظامي در سوريه گرفته نشده است. حمد در اين ديدار به چوركين تأكيد كرد، در صورت تصويب پيش نويس ارايه شده در شوراي امنيت، كشورهاي عربي آماده هستند كه در برنامه‌هاي خريداري سلاح كه بودجه آن براي سالهاي آتي حدود 100 ميليارد دلار تصويب شده، بازنگري كنند؛ در اين ميان 10 ميليارد دلار از اين بودجه براي خريداري سلاح از روسيه آماده است؛ بنابراين سهم روسيه از اين 100 ميلارد دلار به يك سوم هم نمي‌رسد؛ ولي در مقابل مبلغ قرارداد روسيه براي فروش سلاح به سوريه از يك ميليارد و نيم فراتر نمي‌رود. با اين حال چوركين قبل از اينكه حمد نفسي بكشد، فورا پاسخ وي را اينگونه مي‌دهد: من مطمئن هستم كه تفسير شما از موضع روسيه كاملا غلط است، واگر كسي به شما گفته كه روسيه آماده است در زمينه روابط خود با سوريه وارد معامله شود، دچار توهم شده؛ و ابعاد ژئوپولتيك موضوع را درك نكرده است. لذا اين رشوه واضح به ما پيشنهاد مطلوبي نيست، و درچارچوب محاسبات سياسي ما نمي‌گنجد.
انفجار دهلي كار يك هندي بود نه ايراني.
حال که دستگاه شنود وپرونده و سناریو سازی سایت خبری  مشرق سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری کشف کرده است که اقدام تروریستی در هند  کار یک هندی بوده است؟ چرا مشابه چنین سناریویی در گرجستان وتایلند طراحی وتدارک ندیده است؟
پليس دهلي نو، در جست وجوي موتورسوار هندي الاصلي است كه با نصب بمبي ضعيف بر خودرو سفارت رژيم صهيوينستي در هند، باعث انفجار و مجروح شدن چند سرنشين آن شد. به گزارش مشرق، انفجار اين خودرو در چند متري منزل نخست‌وزير هند رخ داده بود. سرنشينان اين خودرو پنج نفر بودند كه يكي از آنها همسر يك ديپلمات صهيونيست بود. رژيم صهيونيستي بدون ارائه سند و مدرك خاصي، مدعي است ايران در اين حمله دست داشته است. اين در حالي است كه پايگاه اينترنتي شبكه تلويزيوني "ان دي" هند، با انتشار گزارشي به نقل از پليس اين كشور، تأكيد كرد كه فرد بمبگذار، يك شهروند هندي بوده است و نه يك ايراني. اين گزارش به نقل از نتايج تحقيقات پليس هند تصريح مي‌كند كه شخص بمبگذار، هندي الاصل بوده و منابع خبري نيز به "ان دي تي وي" گفته‌اند كه اين شهروند هندي، اين حركت را پيش از اجرا، بارها تمرين كرده بوده و طبق نقشه وي، قراربوده كه شخصي از سفارت اسرائيل كه در خودرو بوده كشته شود كه البته همسر آن ديپلمات، هدف نبوده است. بازرسان پليس معتقدند كه بمبگذار به علت ناشي بودن به جاي اينكه بمب را به بدنه خودرو الصاق كند، آن را بر روي شيشه كنار صندلي عقب چسبانده است