نقد وبررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان "  فرمول ضرب شست "  
"ادعاهای وارونه ی رهبران ومسئولان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف دارای تاریخچه  33 ساله  است  که زیر پرده دین وعوامفریبی به پیش برده شده است .زیرا که دین تبدیل به ابزار کار برد چند جانبه همچون آچار فرانسه شده است . آنگونه که همه بحران آفریبی وبن بست شکنی  وجنگ افروزی  وتبعیض وبی عدالتی وظلم واجحاف وغارتگری و جنایت وخیانت های 33 ساله حاکمان زیر پوشش دین توجیه شده است"
عجیب است که  طلبه پاسدار هم لهجه ی پاسدار حسین شریعتمداری  بنا بر گفته یا ادعایش  درست  48 ساعت پس از روضه خوانی علی خائنه ای در نماز جمعه تهران  وی موفق به کشف  رمز خفه خون بگیرید  از درون نشست اضطراری کابینه ی اسراییل  شده است  . سپس  پس از استفاده  کردن  دستگاه شنود د ر کابینه  ی اسراییل این رمز را به نمایش گذاشته است وپیرامونش یک روضه ی مبسوط ضد اسراییلی و  آمریکایی خوانده است .  البته بدون آنکه بگوید وقتی به این سادگی کابینه اسراییل شنود می  شود چگونه است باز این دستگاه جاسوسی اسراییل موساد است که متهم به شکار یا دانشمندان هسته ای در تهران می شود؟! همچنین چرا وی همچون رهبرش علی خائنه ای فراموش  کرده است که در زمان جنگ 33 روزه و22 روزه باا سراییل از اینکونه شکر زیادی خوری ها نمی شد که  هیچ ، بلکه هرگونه دخالت وحمایت از حزب الله لبنان وحماس به جز معنوی با شدت تکذیب می شد؟ اما اکنون که واضاع سوریه بحرانی شده وتحریم ها به خصوص تحریم نفت جدی شده است آنگونه که علی خائنه ای به درد آور وفلج کننده بودن  تحریم ها در خطبه ی نماز جمعه تهران خود اعتراف کرد .ولی اکنون با عربده کشی اذعان می کند که در دو جنگ 33 و22 روزه با اسراییل کمک کردیم که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس این چنین این اعتراف را رله و بازگو کرده است: .
گهنوز 48 ساعت از خطبه هاي متين امام خامنه اي در نمازجمعه تهران نگذشته بود كه نخست وزير رژيم صهيونيستي، اعضاي كابينه را فراخواند و با اشاره به اين بيانات كليدي از آنها خواست ديگر درباره تهديد نظامي عليه ايران سخني نگويند؛ كمي محترمانه تر از اين عبارت كه خفه خون بگيريد. «آقا» روز جمعه با رد ادعاي دخالت ايران در حوادث بحرين، تصريح كردند.«ما آنجايي كه دخالت كنيم صريح مي گوييم. ما در قضاياي ضديت با اسرائيل دخالت كرديم؛ نتيجه اش هم پيروزي جنگ 33 روزه و پيروزي جنگ 22 روزه بود. بعد از اين هم هر جا هر ملتي با رژيم صهيونيستي مقابله كند، ما پشت سرش هستيم و كمكش مي كنيم و هيچ ابايي هم از گفتن اين حرف نداريم...». اثر ضرب شست و سيلي آبداري كه به اعتبار اين كلمات در گوش سران اسرائيل نواخته شد، بسيار بيشتر از سيلي هايي بود كه با انهدام غيرمترقبه دو ناوچه ساعر 5 و حدود 90 تانك اسطوره اي مركاوا در جنگ 33 روزه به گوش صهيونيست ها نواخته شد. حالا آويوكوخاوي رئيس اطلاعات ارتش اسرائيل مي گويد 200 هزار موشك دوربرد و كوتاه برد، عمق تل آويو و هر جاي ديگر اسرائيل را نشانه رفته اند"
به جز قمپز و رجز ولغز خوانی های علی خائنه ای که مصرف داخلی دارد . زیرا هدف خنثی کردن تلاش های دولت پیرامون مذاکرات هسته ای پشت پرده است که مورد موافقت علی خائنه ای وپاسداران کودتاگر نیست .چون اینان به چیزی کمتر از دست یابی به سلاح هسته ای فکر نمی کنند . همچنین خطبه ی علی خائنه ای مرتبط به نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند هم بوده است  . ولی آنچه مهم است وی  در نماز جمعه ی تهران دست به خود زنی زد و  بالا آورد که تحریم ها درد آور و فلج کننده است. البته این اعتراف  برای مردم  دارای  پیام و مفهوم خاصی  است .زیرا که موجب فاش شدن ماهیت دو رو و ترسیده ی وی است . چون  تا کنون نه تکذیب می کرد  که تحریم ها اثری نداشته،  بلکه ادعا می شده است که موجب خودکفایی وشکوفایی اقتصادی و رشد بی نظیر علمی به خصوص فن آوری هسته ای شده است. اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس تحریم ها را چه کشوری تحمیل کرده است و بازتاب آن چیست و در راستای چه اهدافی بوده است که موجب  تحمیل  هزینه ی بسیار سنگین  به کشور واقتصاد وامور معیشتی مردم ت شده است؟ ولی مدعی قلم زن غرب را این چنین متهم به سانسور پتک صادقانه و حکیمانه علی خائنه ای کرده است :
"ظاهرا ماجرا اين است كه رسانه هاي غرب كوشيدند تصوير و پيام نمازجمعه باشكوه تهران را سانسور كنند. اما آنها كه بايد مي ديدند و مي شنيدند، تمام پيام را گرفتند؛ چه آنجا كه امام المسلمين با ظرافت تمام از كلمات صريح و صادقانه و حكيمانه، پتكي بر سر تهديد كنندگان ساخت و چه آنجا كه درياي مواج جمعيت از دانشگاه تهران تا وسعت بلوار كشاورز و خيابان طالقاني (بعد از تقاطع خيابان ولي عصر«عج») با فرياد تكبير به خروش آمد. سرماي استخوان سوز و اين همه جمعيت پاكباخته و مشتاق؟! آنها كه بايد پيام را گرفتند، اگرچه بسياري از ناگفته ها ماند براي وقتش. «ولسنا نرعد حتي نوقع ولا نسيل حتي نمطر».. ما در مقابل دشمني ها مضطرب نمي شويم، نگران نمي شويم... تهديد به جنگ به ضرر آمريكاست؛ خود جنگ 10 برابر به ضرر آمريكاست». همه شواهد نشان مي دهد شخصيت ايراني ها با جسارت و بي اعتنايي به تهديدهاي ما همخواني دارد نه كوتاه آمدن در برابر فشار». خاستگاه اين مقاومت پيروز كجاست؟ 3- «امت و امام» ما به شهادت اين 32سال، نه از شيطان بزرگ و نه شيطان كوچك نمي هراسند. نه از تهديدهاي آمريكا مي هراسند و نه فريب مي خورند و تن به سازش مي دهند. تسلط شيطان صرفاً بر كساني است كه پيروي او را مي كنند.»"
در خاتمه اینکه ادعاهای وارونه ی رهبران ومسئولان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف دارای تاریخچه  33 ساله  است  که زیر پرده دین وعوامفریبی به پیش برده شده است .زیرا که دین تبدیل به ابزار کار برد چند جانبه همچون آچار فرانسه شده است . آنگونه که همه بحران آفریبی وبن بست شکنی  وجنگ افروزی  وتبعیض وبی عدالتی وظلم واجحاف وغارتگری و جنایت وخیانت های 33 ساله حاکمان زیر پوشش دین توجیه شده است . نمونه همین یادداشت روز است که به جز آویزان شدن به  گزینه هایی از آیه های قرآن که در دفاع از مداحی و ستایش گری از علی خائنه ای است که مقابل  منتقدان و ناراضیان  و دگراندیشان داخلی که متهم به نفاق ومنافق و ... شده اند همچنین  مقابل دشمنان بیگانه ایستاده و وحشت و دلهره در دل شان ایجاد کرده است. یعنی هدف از نقالی سیاه سفید کردن  وکاستی ها ونا هنجاری های اجتماعی همراه با معضلات اقتصادی کشور و مشکلات امور معیشتی مردم  که تحمیل شده ماستمالی کردن می با شد . زیرا که پاسداران و مأموران اطلاعاتی وامنیتی و پاسداری و  طلبه های حوزوی وامدار واجاره ای قلم بر دست شده  و نه مستقل نیستند و نه دارای آنچنان اراده ای هستند که به جز آنچه به اینان دیکته شده ومأمور به اجرای آن هستند فرا تر روند و از واقعیات به جای هجویات تکراری وشامورتی بازی  قلم زنی کنند. برای همین آنگونه موظف به قلمزنی می باشند که گویا در سر زمین  ایران هیچ موجود زنده وجاندار دیگری به جز علی خائنه ای که هر گز هم اشتباه نمی کند وانتقادی به وی وارد نیست  وجود ندارد  که دارای نیاز ومطالبات ونظری باشد. آنهم اینان  بایدچنان مداحی ونوحه گری کنند که نه جای انتقادی وجود نداشته باشد که سراسر سالوسی وچاپلوسی همراه با مدح وثناهای مشمئز کننده باشد . طوریکه در اصل نوعی تیغ زیر پالان علی خائنه ای گذاشتن است تا وادار به جفتک پرانی های بیشتر  شود  که اینان بهانه برای قلم زنی داشته باشند . در صورتی که فقط  از یک سو کمیک و مضحک وخنده دار است و از سوی دیگر تراژدیک است .چون دود اینگونه لغز و رجز خوانی و تملق وچاپلوسی بله قربان گو های جیره خوار به چشم مرم ایران به ویژه محرومان واقشار آسیب پذیر می رود که 80% جمعیت کشورر ا تشکیل می دهند.
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه  18 بهمن ماه سال 1390
 فرمول ضرب شست (يادداشت روز)