دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 20 بهمن ماه سال 1390
. نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان "  .... هفت گنبد افلاك پرصداست "  
"همچون 33 سال گذشته مردم جز ابزار سیاهی لشکر بیش نیستندکه هم مقابل دشمن می ایستد. هم در نمایش خیمه شب بازی سفارشی و فرمایشی 22 بهمن  حضور می یابد . هم اینکه  در 12 اسفند حضور پر شور دارد وبستر ساز آرای تقلباتی دشمن شکن در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم می شود و دیگر هیچ نیاز ومطالبات وحق وحقوقی دیگر ندارند که قابل ذکر ومطرح کردنش باشد"
عجیب است پس از 33 سال سپری شدن از عملکرد حاکمان عوامفریب و دین فروش غارتگر آنگونه  شده است که  کورس رسوایی  از هر بامی صدایش شنیده می شود که تق همه شعار های پوچ وتو خالی  و وعده های  سرخرمنی ونا کجا آبادی طوری در آمده است که مشکل است خوش بینانه ترین حامیان رژیم بربرمنش وتاریک اندیش ضد بشری را بتوان با زهم فریب داد که ادعای نه شرقی، نه غربی، را قبول کنند .چون نه شرقی یعنی باج دادن های سنگین وکلان به روسیه وچین تا از اهداف هسته ای دفاع کنند وهورا برای شان کشیدن  که قطعنامه ی تحریم سوریه در شورای امنیت سازما ن ملل را وتو کردند . نه غربی بودن یعنی هم از موضع زبونی و ذلت و التماس  افتادن است تا که اروپا خرید نفت را تحریم نکنند ومحدودیت وموانع  برای  خرید کالا وسایر نیازها از کشور های اروپایی ایجاد ننمایند . بلی این ترفند نه شرقی نه غربی که مکمل تاکتیک یا توطئه ی تحمیلی  نه یک کلمه کم ونه یک کلمه بیش جمهوری اسلامی بود تا که سد بزرگ مقابل نام و عنوان حکومت دمکراتیک  و عدالت خواهانه شود . یعنی معجونی از حکومت مورد نظر حقنه شود که با پسوند کردن اسلام و دین امکا ن ابزاری کردن شان  برای اهداف جنایت آمیز جنگ افروزانه وغارتگرانه وسر کوبگرانه مستمر  فراهم شود تا که پس از 33 سال شرایط به آنجایی برسد که هر گز قابل مقایسه به قبل از 33 سال پیش نمی باشد . ولی مگر قلم های وامدار واجاره ای دارای یک جو شرف وانسانیت و اراده ای هستند  که رعایت حرمت قلم  را حفظ نمایند  تا آلوده به وارونه گویی همراه با رجز ولغز خوانی های ضد آمریکایی  با تملق وچاپلوسی های مشمئز کننده نشود و در آستانه ی سی وچهارمین سال گرد انقلاب 22 بهمن 57 این چنین لغزخوانی با حاشیه روی پیرامون نه شرقی، نه غربی، هفت گنبد افلاک راپر صدا کرده  است :
در آستانه سي و سومين سالگرد انقلاب كبير اسلامي مي توان موضوع اين يادداشت را به مسيري كه طي شده اختصاص داد. مسير پرخاطره و مخاطره اي كه در بهمن 57- فوريه 1979- با ورق خوردن تاريخ آغاز شد. تاريخي كه مقارن با آن فضا اردوگاه شرق و غرب ساز كمونيسم و امپرياليسم كوك كرده بودند اما با انقلاب اسلامي و طنين شعار «نه شرقي، نه غربي؛ جمهوري اسلامي» نامعادله سياسي و سيطره گفتماني سوسياليستي و ليبراليستي در منطقه و جهان ترك برداشت و طرحي نو به صحنه آمد. از همين روي؛ درگيري جمهوري اسلامي با نظام سلطه و قلدرمآبان بين المللي يك درگيري ماهيتي و پردامنه بوده كه در طول سه دهه گذشته استمرار و جريان داشته استزين قصه هفت گنبد افلاك پرصداست.كوته نظر نگر كه سخن مختصر گرفت»گفتني است؛ در تمام سي و سه سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامي از تمام اهرم ها و ظرفيت هاي خود براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي استفاده كردند و تاكنون نيز اين روند استمرار داشته است اما اكنون كه آن كارشكني ها، ترفندها و دسيسه ها براي ترور «گفتمان انقلاب اسلامي» به بار ننشسته بايد موقعيت و وضعيت فعلي ايران اسلامي را سنجيد تا مسير آينده را بهتر و بدون پارازيت نظاره كرد. 
گویاوکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان یاقلم بر دست وامدار اجاره ای یادداشت روز نویس توی باغ نیست که رهبرش علی خائنه ای در خطبه نماز جمعه تهران از درد آور وفلج کننده بودن تحریم ها خطبه خواند . اما وی ن گزارش تحلیلی مقابل تلاش تحریم اقتصادی از سوی آمریکای دشمن ارائه کرده است وگزارش صندوق بین الملل پول را هم چاشنی  اش کرده تا توانسته باشد  مدعی شود ایران با در آمد 930 میلیارد دلار تولید نا خالص داخلی با رشد 8 برابری به رتبه هفدهم اقتصاد بزرگ جهان رسیده است  البته نگفته است که منبع در آمد این تولید ناخالص ملی چیست وسهم فروش نفت چه میزان است و رشد 8 برابر تولید نا خالص ملی در چه زمینه ای بوده است . این دلار ها کجا رفته یا صرف چه بخش هایی از تولید ناخالص ملی شده است ومتعلق به چه دورانی می باشد؟ چه مبلغ آن اختصاص به واردات داده شده است؟ مهمتر اینکه سهم صنعت یا اقتصاد تولیدی زیر بنایی چه میزان بوده است؟ بعلاوه برروی زندگی وامور معیشتی مردم ایران وفقر و اشتغال کار یا بیکاری ورشد تورم وگرانی یا شکاف طبقاتی داشته است که وی اینگونه ادعا کرده ورقم برای مستند بودنش ضمیمه کرده است:
يكي از گزينه هايي كه در تمامي سال هاي پس از انقلاب اسلامي و تا امروز دشمن عليه جمهوري اسلامي بكار بسته است بحث «تحريم هاي اقتصادي» است تا در پي آن مسير پيشرفت و بالندگي و توسعه علمي متوقف شود. نگاهي گذرا به خط تحريم ها نشان مي دهد آمريكايي ها دارايي هاي ايران را در اقدامي غيرقانوني بلوكه كردند، تحريم هاي يك جانبه اقتصادي و قانون داماتو را بر ضد ايران اجرايي كردند و اكنون نيز تحريم بانك مركزي و تحريم نفتي ايران را دنبال مي كنند اما سؤال اين است كه چه طرفي بسته اند؟ آيا ايران را مستأصل كرده اند؟ اجازه بدهيد پاسخ به اين پرسش را در آمارهاي مستند علمي و خارجي جستجو نماييم.لازم نيست خيلي به زحمت افتاد چرا كه همين چند روز پيش صندوق بين المللي پول در گزارش خود آخرين وضعيت اقتصادي ايران را اعلام و تصريح مي كند؛ ايران در سال 2011 با 930 ميليارد دلار توليد ناخالص داخلي و با رشد 8 برابري توليد ناخالص داخلي به جايگاه هفدهمين اقتصاد بزرگ جهان رسيده است.
البته وقتی تحلیل براساس سفسطه گری حوزوی وپاسداری کیلویی و سنگ مفت وگنجشک مفت باشد. اینگونه می شود که با دو نقل قول جایگاه رشد علم رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف رتبه اول در جهان شده است ودر ادامه با نقل قول دیگر افول به رده نوزدهم علمی در جهان رسیده است؟ همچنانکه توضیح نداده که فرق رشد با تولید علم چیست؟ البته هدف از اینگونه نقل قول کردن دفاع از پروژه ی هسته ای است که پیوسته حرف اول و آخر شده است .برای همین وکیل تسخیری با قلم وامدارش اینگونه از رشد وپیشرفت علمی دانش هسته ای آنهم در شرایط تحریم داشته وخود کفا شده است:
همچنين جاي شگفتي است اما واقعيتي مستند و بدون خدشه است كه با وجود «تحريم ها» اكنون جمهوري اسلامي بنابر اعلام مجله علمي «نيچر» در «رشد علم» رتبه اول دنيا را از آن خود كرده و در «توليد علم» نيز بنابر گزارش منتشره از پايگاه علمي اسكوپوس در منطقه به رتبه اول دست پيدا كرده است.آمار ديگري كه توجه جهانيان و كارشناسان را به خود معطوف كرده است رتبه نوزدهم جهاني ايران در «توليد علم» است كه همه آنچه گفته شد از دل همان «تحريم ها» بدست آمده است. نمونه بارز ديگر ايران در پيشرفت علمي، دستيابي به فناوري هسته اي است. كشوري كه به لحاظ سياسي و اقتصادي در تنگناهاي شديدي بوده و يك جنگ فرسايشي 8 ساله را نيز پشت سر گذاشته است اكنون در شرايطي از اقتدار علمي است كه رسانه هاي غربي نيز بدان معترف هستند و واشنگتن پست در ستايش ايران هسته اي مي نويسد: «ايران در روند هسته اي شدن خود هرگز از حمايت خارجي برخوردار نبوده است... اما توانست با موفقيت از آستانه هاي فن آوري عبور كند و به يك شبكه غني سازي در حال رشد و پيشرفته دست بيابد و نسل جديدي از سانتريفيوژ را مي تواند رونمايي كند و همه اينها نشان دهنده نبوغ علمي ايرانيان است."
بهرحال  در دنباله  ترقی وپیشرفت علمی وخنثی کردن توطئه های دشمن اشاره به فعالیت دشمن در زمینه ی فرهنگی و مبارزه با جایگاه ولایت وقیح  تا نا کار آمد نشان دادنش  قلم زنی کرده است . سپس علیه ی سکولاریسم  یا وحشت از آن را با دفاع کردن  از ولایت وقیح به نمایش گذاشته است . بالاخره این در پایان  با حضور سیاهی لشکر یا ساندیس خوران در 22 بهمن ما نور تبلیغاتی داده است .چونکه مدعی است یا حضور اینگونه  پاسخگو وخنثی کننده ی ن همه ترفند وتوطئه های به دشمن بیگانه است:
از يكسو دشمن هجمه سنگيني را بر نقش «ولايت فقيه» در ايران اسلامي طرح ريزي مي كند و تلاش مي كند آن را اقدامي ناكارآمد جلوه دهد و از سوي ديگر؛ اعتراف مي كند كه اقتدار ايران بخاطر هدايت هاي رهبري بوده است. به عنوان نمونه، موسسه آمريكايي «رند»- RAND- پس از فتنه 88 كه دشمن تمام سازمان رزم خود عليه ايران را بسيج كرده به كارايي و مديريت و اقتدار رهبري و ولايت فقيه در ايران اسلامي اشاره و تصريح مي كند.دشمن وقتي در حوزه اقتصادي، سياسي و نظامي نتيجه نمي گيرد در حوزه فرهنگي با سازماندهي جديدي در قالب «ناتوي فرهنگي» به ميدان مي آيد تا باورها رادرباره گفتمان انقلاب اسلامي كمرنگ كند اما استيصال كنوني دشمن اين است كه چطور از دل براندازي خاموش و جنگ نرم كه بر ضد ايران تدارك ديده بودند طرفي نبسته اند بلكه الگوي انقلاب اسلامي بيش از گذشته بسط پيدا كرده و تعميم يافته است.پروژه سكولاريسم در منطقه راه به جايي نبرد و دليل آشكار آن موج اسلام خواهي در منطقه است كه امروز با به زيركشيده شدن دولت هاي دست نشانده و سرسپرده، اين اسلام گراها هستند كه به قدرت مي رسند و آيا اين اتفاق جز اين بوده كه الگوي انقلاب اسلامي تز جدايي دين از سياست را منسوخ كرده است؟و بالاخره بايد گفت؛ تلاش ها و تقلاهاي اخير دشمنان جمهوري اسلامي در تهديد، تحريم و ترور براي ياس و نااميدي در آحاد ملت ايران مصداق تخم افكندن در شوره زار است و بطور مشخص پاسخ قاطع و كوبنده ملت بصير و انقلابي ايران را پس فردا در راهپيمايي 22بهمن دريافت خواهند كرد"
در خاتمه اینکه چراو قتی مدعی قلم بر دست در آستانه ی فرار رسیدن سی وچهارمین سال گرد انقلاب  در ابتدای نوشتار خود از اصطلاح وارونه ی نه شرقی نه غربی 33 سال پیش مورد ادعای خمینی شیاد با افتخار یاد نموده ودر ادامه نقل قولی از گزارش سال قبل صندوق بین المللی پول چاشنی کرده است تا نتیجه گرفته باشد که با وجود تحریم های اقتصادی که نگفته است دلیلش چیست؟ همچنین معلوم نیست که  چرا  وی گفته است که در شرایطی کنونی چند در صد جمعیت کشور در زیر خط فقر یا خط بقاء بسر می برند ؟ وضعیت اقتصادی کشور وامور معیشتی مردم نسبت به 33 سال پیش چه فرق کیفی واساسی کرده است؟ رشد پدیده های شوم ونا هنجار های اجتماعی کارتن خوابان خیابانی و زنان تن فروشان خیابانی و کودکان کار خیابانی وبد تر اینکه رشد سر سام آور اعتیاد ومصرف مواد مخدر ناشی  ازچیست که نه شامل دختران وپسران می شود که همراه با  کاهش  سنین 13 سال مصرف کنندگان مواد مخدر رسیده است. بهرحال همچون 33 سال گذشته مردم جز ابزار سیاهی لشکر بیش نیستندکه هم مقابل دشمن می ایستد. هم در نمایش خیمه شب بازی سفارشی و فرمایشی 22 بهمن  حضور می یابد . هم اینکه  در 12 اسفند حضور پر شور دارد وبستر ساز آرای تقلباتی دشمن شکن در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم می شود و دیگر هیچ نیاز ومطالبات وحق وحقوقی دیگر ندارند که قابل ذکر ومطرح کردنش باشد.
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 20 بهمن ماه سال 1390
... هفت گنبد افلاك پرصداست (يادداشت روز)