به نقل از یک مقام بلندپایه آمریکایی.شبکه‌ ان‌بی‌سی: ترور دانشمندان هسته ای ایران کار اسرائیل و مجاهدین خلق(منافقین) است.خبرگزاری فارس: پایگاه شبکه خبری ان‌بی‌سی آمریکا در مطلبی با بررسی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، این عملیات را طراحی مشترک آمریکا و اسرائیل دانست که توسط عوامل مجاهدین خلق (منافقین) در ایران اجرا می‌شود. 21 بهمن 90
در آستانه ی سال گرد سی وچهارمین سال گرد انقلاب 22 بهمن 57 این ادعای جدید فوق العاده مضحک ناشی از اوج استیصال ودر ماندگی ضعف وزبونی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نامتعارف حاکم بر ایران است که در آستانه ی 22 بهمن که از هر سو زیر فشار شدید بحران هسته ای وتحریم های مرتبط به آن قرار دارد. خبر جعلی جدید مکمل اوج گیری  جنگ قدرت وثروت  ورقابت واختلاف شده است . از سوی دیگر فضای انفجاری جامعه جز باا فزایش خفقان و رعب و وحشت و گسترش موج احضار  وبازداشت و زندان وصدور احکام اعدام همراه با سانسور مطبوعات و رسانه های خبری کنترل شدنی نیست . به ویژه اعتراف رهبر مفلوک علی خائنه ای که در نماز جمعه تهران مجبور به اعتراف درد آور وفلج کننده بودن تحریم ها کرد . اکنون برای اینکه ضعف مقابل مقاومت ومبارزه وایستادگی مجاهدین به نمایش گذاشته شود . بنابراین از موضع تجربیات خبر سازی جعلی و وارونه گویی های  دستگاه بد نام وزارت اطلاعات و  سربازان گمنام و رسانه های وابسته به آن اکنون نقل شده که مدل سرباز گمنام امام زمانی جزو مقامات بلند پایه بی نام ونشان آمریکایی کشف کرده است که نه سیا وموساد وام 16 انگلیس که مجاهدین قاتل دانشمندان هسته ای بوده اند . یعنی از موضع فرار به جلو  تلاش  مذبوحانه شده است که مجاهدین مرغ عزا وعروسی شوند . یعنی هم افشا کننده ی اهداف پنهانی پروژه ی هسته ای وهم عامل ترور متخصصان هسته ای می باشند .جالب است که ندای سبز هم از روی دست خبر گزاری دروغ پرداز فارس پاسداران خبر جعلی راکپی کرده ودر سایت بالاترین  بازتاب داده است تا هم ماهیت سبز وهم رابطه به سرباز گمنام مقام بلند مرتبه آمریکایی را به نمایش گذاشته باشد.
به گزارش فارس، شبکه ان‌بی‌سی گزارش داد که یک مقام بلندپایه آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گفته است که مقامات آمریکا و دولت اوباما از این عملیات‌های ترور مطلع هستند اما دخالت مستقیمی در آن‌ها نداشته‌اند.لازم به ذکر است که نشریه فارین پالسی در مطلبی که از سوی منابع آگاه در "سیا" اعلام کرده بود که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا نقشی در ترورهای انجام شده بر علیه دانشمندان هسته ای ایران ندارند و این کار توسط دستگاه جاسوسی اسراییل و با جعل هویت ماموران آمریکایی صورت می گیرد.از سوی دیگر ایران نیز شکی ندارد که چه کسی مسئول این ترورهاست؛ اسرائیل و مجاهدین خلق (منافقین).ان‌بی‌سی در ادامه گزارش  خود تصریح می‌کند که مجاهدین خلق با پشتیبانی مالی آمریکا و آموزش از سوی نیروهای اطلاعاتی اسرائیل برای انجام عملیات ترور در ایران آماده می‌شوند؛ مطلبی که بارها از سوی مقامات ایرانی اعلام شده است.رونن برگمن نویسنده کتاب "جنگ سری ایران و اسرائیل" و "هنر ترور موساد"، نیز هدف این ترورها را حذف دانشمندان بلندپایه و دانش آن‌هاست.گفتنی است در  ارزیابی استراتژی امنیت دفاعی امریکا در سال 2012 تصریح شده که امریکا با کمک متحدان خود و نیروهای داخل ایران برنامه مقابله با پیشرفت هسته‌ای ایران را اجرا خواهد کرد.