در همايش سراسري مسئولان ستادهاي نماز جمعه مدير مسئول كيهان: انقلاب اسلامي فرزندان خود را نمي خورد بلكه فرزندان ناخلف را طرد مي كند.  29 بهمن 90
حضور فعالانه و پر رنگ یک چهره ی بد نام ومنفور پاسدار حسین شریعتمداری  که سابقه ی سربازجویی وشکنجه گری وپرونده سازی وصدور کیفر خواست دارد .همچنین نماینده ی ویژه رهبر علی خائنه ای در دروغ نامه و دخمه ی کیهان می باشد  که این روز ها سرش حسابی شلوغ است .چون  موازی یادداشت روز نویسی وتهیه ی خبر های ویژه و پیام های جعلی  ساخته شده هدفمند  در برنامه ی سازمان پشم وشیشه و نماز جمعه و  اعزام شدن به شهرستان ها  برای سر منبرر فتن ولغز و رجز خوانی های 33 ساله تکراری اتهام زنی کردن و آن  را نشخوار  نمودن واز اسلام ام القرایی علی خائنه ای دفاع وتبلیغ کردن اما فاش  ساخته که  نگران عدم حضور دشمن شکن در نمایش خیمه شب بازی  12 اسفند می باشد . بنابراین حضور پررنگ وی در صحنه ی تبلیغاتی نشان از بشدت بحرانی بودن اوضاع  رژیم نامشروع قرون وسطایی وکودتایی نا متعارف است که نیاز به فعال شدن چنین عنصر پلید بد نامی می باشد .صد البته که فعال شدن وی در زمینه های گوناگون تبلیغاتی مرتبط به ادامه ی جنگ قدرت وثروت ورقابت واختلافات میان باند های مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی پیرامون بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم  می باشد . آنگونه که دستگاه فاسد قضاییه با رئیس انتصابی آن  همسو با آخوند جنایتکار ومجرم جنایت علیه ی بشریت محسی اژه ای هم با گشودن پروندته ی اختلاس متهمان 3 هزار میلیارد تومان بانکی و شوی محاکمه کردن شان  هم علیه ی د ولت وجریان متهم به انحرفی است . هم ارتباط به تبلیغات  نامزدان بازار مکاره ی دوره ی نهم دارد . برای همین   از 29 بهمن و دو  روز جلوتر از شروع تبلیغات نامزدان  اجرای شوی محاکمه  متهمان اختلاس بانکی شروع شده است .چون هدف تبدیل تهدید وفشار تبلیغاتی می باشد که اهداف  مشخص تدارک دیده شده ای  دنبال می شود . طوری که می توان گفت طرح کودتا علیه ی دولت وآنسوی معادله تهدید کردن رئیس جمهور از سوی اعضای بازار مکاره پس از پایان نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند می باشد . مشروط بر اینکه خنثی کردن احتمال هر گونه زد وبند های پشت پرده با آمریکا از سوی رئیس جمهور ومشاورانش می باشد .چونکه سفر نا گهانی پاسدار گماشته احمدی نژاد همراه با رحیم مشایی وحمید بقایی  به پاکستان و دیدار با دو رئیس جمهور افغانستان و پاکستان که  گذشته دهان کجی به منتقدان این دو مشاور رئیس جمهور می باشد . از طرف دیگر  موضوع رابطه ی نزدیک این دو رئیس جمهو ر با آمریکا  می باشد که امکان انتقال پیام برای ا  وباما از طریق این واسطه ها وجود دارد . برای اینکه از سوی دیگر  پس از این سفر محمد رضا رحیمی عازم عمان شد که امروز روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی گزارش کرد که اوباما عازم سفر به عمان می باشد و افزوده که  پادشاه عمان اذعان کرده که  تلاش می کند تا سرپل ارتباطی یا نقش میانجی میان اوباما ورئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد اجرا نماید.
سرويس سياسي-دومين گردهمايي سراسري مسئولان ستادهاي اقامه نماز جمعه با سخنراني حسين شريعتمداري- مديرمسئول روزنامه كيهان- و حجت الاسلام والمسلمين سيدرضا تقوي- رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه- برگزار شد.به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين شريعتمداري در اين مراسم، به ترسيم فضاي كشور در آستانه انتخابات و مقايسه امروز با دوران پيش از پيروزي انقلاب پرداخت و تصريح كرد: قبل از پيروزي انقلاب دوره اي ظلماني بر كشور حاكم بود؛ دوره اي كه در آن دهان ها بسته، دست ها شكسته و جسم ها و روح ها خسته بود.وي با بيان اينكه «داستان از آنجا شروع شد كه حضرت امام(ره) اسلام ناب را به عنوان نسخه حكومتي ارائه كرد»، گفت: امام(ره) توانسته بود غبار قرن ها بدعت، تحريف و بدانديشي را از اسلام بزدايد و آن را احيا كند. اسلام ناب محمدي(ص) يك باور است و نمي توان به دور آن حصار كشيد يا به آن ويزاي عبور نداد و امروز پس از سه دهه شاهد حضور آن در كشورهاي ديگر هستيم و بيداري اسلامي در منطقه نشأت گرفته از اسلام ناب است.شريعتمداري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مسأله مردم سالاري ديني خاطرنشان كرد: ايران اسلامي تنها كشوري است كه در آن، نوع نظام حكومتي با رأي مردم تعيين شده و حتي قانون اساسي آن هم با رأي مردم به تصويب رسيده است.وي با تأكيد بر لزوم حفظ نسخه حكومتي اسلام ناب محمدي(ص) تصريح كرد: انقلاب ما بر باورهاي مردمي تكيه دارد و اين از رموز پايداري آن است. به همين دليل است كه مي بينيم مردم در 22 بهمن در راهپيمايي به صورت گسترده شركت مي كنند و ان شاءالله در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي نيز شاهد حضور گسترده مردم خواهيم بود، چرا كه مردم نشان داده اند هرگاه اسلام و نظام را مورد حمله دشمن ببينند با همه وجود به دفاع از آن برمي خيزند.مدير مسئول روزنامه كيهان، اسلام ناب را مكتب ريشه داري دانست كه براي مردم ما شناخته شده بود و تصريح كرد: مكتبي كه انقلاب ما براساس آن پايه ريزي شد، براي مردم ما مكتبي شناخته شده بود؛ و معيارها و ملاك هاي تعريف شده اي داشت و دارد. از سوي ديگر نسخه آن فقط در اختيار مسئولان نبود، برخلاف انقلاب هاي ديگر نظير انقلاب اكتبر 1917 شوروي سابق كه نسخه ماركسيسم فقط در اختيار حكومتگران بود و معيارهاي تعريف شده اي نيز نداشت. شريعتمداري افزود: به همين علت انقلاب اسلامي برخلاف ساير انقلاب ها فرزندان خود را به اصطلاح نمي خورد بلكه با توجه به معيار و ملاكي كه براي همگان شناخته شده است، فرزندان ناخلف خود را طرد مي كند.مدير مسئول روزنامه كيهان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات آتي مجلس يادآور شد: براي دشمن مهم تر از هر چيزي آن است كه حضور مردم كاهش يابد و حضرت آقا هوشمندانه اين مساله را گوشزد فرموده اند. البته تركيب مجلس آينده نيز براي آنها مهم است اما مهم تر از آن كاستن از مشاركت مردم است.