پس  از یک ماه.لاشه ی هواپیمای آموزشی مفقود شده در سرولات رودسر پیدا شد.خبرگزاری فارس: لاشه هواپیمای مفقود شده پس از یک ماه در بلندی‌های سرولات رودسر پیدا شد.  28 مرداد 91
بالاخره کوه موش زایید. آنهم چه موشی که فضله اش از کوه بزرگ تر است؟! زیرا که کشوری که ادعای قدرت منطقه دارد و هر روز هشدار می دهد هر گونه اقدام تهاجم نظامی دشمن به تأسیسات هسته ای در همان لحظات تهاجم با پاسخ دندان شکن  پدافند قدرتمند موشکی  و هوایی مواجه خواهد شد و دشمن پشیمان از اقدام خود خواهدشد .همچنین اسراییل را تهدید به نابودی می کند و دم از آزادی قدس می زند و موازی آن از تولید انبوه پمپاد یا هواپیمای تجسسی مدل سقوط کرده  آمریکایی  خبر می دهد . مهمتر اینکه وعده ی بزودی تسخیر فضا را داده است که ادامه ومکمل تغییر ساختار جهان و اصلاح آن با در دست داشتن مدیریت آن می باشد . در صورتی که اکنون گزارش شده است که پس از یک ماه که از سقوط هواپیمای آموزشی با 42 سرنشین در مسیر قزوین در رود سر مفقود شد اکنون  لاشه ی آن یافت شده است تا به دشمن بیگانه نشان دهد مقابل تهاجم نظامی  آماده دفاع وپاسخ دندان شکن دارد؟
به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، پس از یک ماه از مفقود شدن یک فروند هواپیمای آموزشی با دو سرنشین آن، عصر امروز لاشه هواپیما توسط یک چوپان در منطقه سرولات رودسر پیدا شد.اجساد دو سرنشین این هواپیمای آموزشی نیز پیدا شدند.این هواپیمای آموزشی از استان قزوین در حال حرکت بود که در رودسر ناپدید شد و در عملیات جست‌وجوی هلال احمر استان هفت تیم شامل 42 نفر ارزیابان و امدادگران کوهستان هلال احمر به صورت امداد هوایی از طریق بالگرد و زمینی در جست‌وجوی سرنشینان این هواپیمای ناپدید شده بودند.