در ادعایی  تازه.رئیس‌ پلیس‌ دبی:آمریکا به‌کمک اخوان‌المسلمون برای‌منطقه نقشه کشیده‌ ‌است.خبرگزاری فارس: رئیس پلیس دبی از طرح‌های آمریکا برای منطقه به کمک جماعت اخوان المسلمون خبر داد.13 شهریور-91
بازتاب دادن این خبر رئیس پلیس دبی  حالت چاقوی دو طرف تیز و برنده دارد که هم درونی وهم بیرونی را می برد . چونکه از یک سو حالت افشاگری وموضع ضد آمریکایی دارد که همسویی کامل با رهبر ومسئولان و پاسداران کودتاگر رژیم فاشیستی مذهبی بانکدار  تروریست جهانی دارد  و بهمین دلیل خبرش مورد  قبول واقع  و بازتاب داده شده است.ولی از طرف دیگر جنبه ی اتهام زدن اخوان السلمین دارد . زیراکه  اخوان السلمین متهم شده است که تبدیل  به آلت دست اهداف آمریکا در منطقه شده است که مغایرت کامل با یادداشت روز گذشته سر باز جو شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان دارد که مدعی شده سخنرانی ضد آمریکایی و اسراییلی  محمد مرسی رئیس جمهور مصر در اجلاس غیر متعهد ها در تهران همگامی کامل به مواضع رهبر ولی فقیه خامنه ای دارد. مهمتر اینکه هدف دیگر باز تاب دادن این خبر از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس اگر چناچه خبر واقعیت داشته باشد .ترفند برج مقابل بارو می باشد . زیرا که تلاش خراب کردن رابطه مصر با شیخ نشینان منطقه خلیج فارس و ترکیه وبی اعتبار کردن اخوان السلمین دنبال  شده است . تا انتقام موضع ضد بشار اسد محمد مرسی این چنین  گرفته  شود.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الوفد، «ضاحی خلفان»، رئیس پلیس دبی تاکید کرد: آمریکا در راستای تامین منافع خود و اسرائیل اخیرا نقشه‌ای برای منطقه رسم کرده است.خلفان افزود: بر اساس این طرح آمریکایی‌ها، جماعت‌های اخوان المسلمون فعال در کشورهای عربی برای حفظ منافع آمریکا و اسرائیل و نه منافع این کشورها بسیج کرده‌اند.رئیس پلسی دبی در صفحه تویتر خود نوشته است: آمریکایی‌ها، اعراب را به افغانستان کشاندند و نتیجه آن اشغال افغانستان از سوی آمریکا شد.وی گفته است: اسامه بن لادن که توسط آمریکایی‌ها کشته شد، به دنبال ایجاد کشور اسلامی در یمن بود که شکست خورد و تحت تاثیر افکار اخوان المسلمون از خط‌ مشی جهادی به یک رهبر تروریستی تبدیل شد.یادآور می‌شود، پیش از این نیز ضاحی خلفان با موضع‌گیری بر ضد اخوان‌المسلمون، ادعا کرده بود که روی کار آمدن اخوان‌المسلمون در کشورهای عربی تهدیدی برای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است.