در حاشیه  همایش علامه شهیدی.حدادعادل: نامزد شدنم برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص نیست.خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: نامزد شدنم برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص نیست.13 شهریور-91
این ترفند  تبلیغاتی وآخوندی  غلامعلی حداد عادل که هم منقلی و فامیل رهبر ولی فقیه  است آنسوی شگرد تبلیغاتی وی  در اواخر ریاست بازار مکاره ی هفتم است که شایع کرد که دیگر نامزد  بازار مکاره ی هشتم نمی شود  و می خواهد کارتحقیقات علمی دانشگاهی و پژوهش دینی کند. ولی مادرش بلند گوی تبلیغاتی اش شد  و گفت که فرزندم مردم دوست و خدمتگزار است  حیف است که خانه نشین شود .یعنی با دست  پس زدن وبا پا پش کشیدن برایش گران فروشی کرد .تا آقازاده اش از تصمیم خودش عقب نشینی نمود. اکنون نیز در حال استخاره کردن یا شیر وخط انداختن آمدن و نیامدن به صحنه ی نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – ریاست جمهوری می باشد . یعنی فرصت طلبانه منتظر باز شدن  روزنه یا دریچه ای است که اوضاع به کدامین سمت می چرخد که بنا بر دستور وچراغ سبز رهبر ولی فقیه  با حمایت دامادش آقا زاده مجتبی خامنه ای  وارد صحنه شود و اعلام آمادگی نامزدی ریاست جمهوری کند . زیرا اکنون هوا پس است و شرایط  برایش مساعد نیست تا علنی موضع گیری کند .چون در رقابت با  پاسدار علی لاریجانی با لشکر کشی خیز بر داشت برای قبضه ی کرسی بازار مکاره ی نهم اما موفقیت آمیز نبود. زیرا که منتهی به شکست شد .
 حداد عادل امروز در حاشیه همایش ملی علامه سید جعفر شهیدی در بروجرد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نامزد می‌شود یا نه، گفت: هنوز در این زمینه به یک جمع‌بندی نرسیده‌ام و فعلا معلوم نیست که چه تصمیمی در این مورد بگیرم.وی افزود: اگر به یک جمع‌بندی برسیم حتما از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنم.لازم به ذکر است، حداد عادل امروز برای شرکت در کنگره علامه شهیدی به بروجرد سفر کرده است.همایش ملی و جایزه ادبی دکتر شهیدی امروز و فردا در بروجرد در حال برگزاری است.