مرسی از احمدی‌نژاد برای سفر به مصر دعوت کرد


مرسی از احمدی‌نژاد برای سفر به مصر دعوت کرد.خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور مصر از رئیس‌جمهور کشورمان برای سفر به قاهره به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی دعوت به عمل آورد..22 دی - 91
احمدی نژاد سیاست بیرونی اختلاف با رهبر و پاسداران کودتاگر وآخوند سعیدی نمایده ی خامنه ای در ارگان فاشیستی پاسداران کودتاگر را از طریقی دیگر دنبال می کند . چون از علی اکبر صالحی وزیر ترور وجاسوسی  وزارت امور خارجه استفاده می کند . برای اینکه در کشورهایی که رابطه حسنه با ترکیه دارند و از مخالفان  دیکتاتور بشار اسد جنایتکار  حمایت می کنند وتأکید بر برکناری بشار اسد می نمایند از اعزام  وی به این کشور ها  بعنوان پیک ویژه احمدی نژاد در حال نامه وپیام رسانی بهره می جوید  از جمله اقدامات صالحی  که سفر به ترکیه وسوریه وقطر ومصر بوده است .نقش  میانجی  ترکیه و قطر برای آزاد کردن 48 پاسداران تروریست اعزامی در سوریه بوده است . همچنین پس از سفر علی اکبر صالحی به مصر و دیدار با رئیس جمهور مصر در نشستی خبری مشترک با همتای مصری خود در قاهره گفته است  از ما برای سفر به مصر دعوت شده است.محمد مرسی همچنین نامه ای از محمود احمدی نژاد همتای ایرانی خود درباره روابط دوجانبه بین دو کشور دریافت کرده است و برای حضور در اجلاس سران کشورهای اسلامی که قرار است هفتم فوریه (19 بهمن) در قاهره برگزار شود از وی دعوت کرده است  . اما گذشته از اینگونه سیاست که بخشی از آن آشکار می شود .بخش پنهانی هم دارد که فاش نمی شود . زیرا که مصر وترکیه و قطر رابطه ی نزدیکی با آمریکا دارند و می توانند نقش واسطه گری پنهان با آمریکا داشته باشند.  یعنی با  همان کشوری  که خامنه ای از آن بعنوان دشمن یاد می کند و به مسئولان  و مهره های رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی همچون احمدی نژاد و رفسنجانی و خاتمی با هشدار دادن  تأکید می کند  که مواظب باشید کمک به دشمن نکنید ودر زمین اش بازی نکنید وجدولش را پر ننمایید.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، محمد کامل عمرو، وزیر خارجه مصر گفت: محمد مرسی رئیس جمهور مصر از  محمود احمدی نژاد، همتای ایرانی خود برای حضور در اجلاس سران کشورهای اسلامی که قرار است هفتم فوریه (19 بهمن) در قاهره برگزار شود دعوت کرده است.از سوی دیگر علی اکبر صالحی، وزیر خارجه ایران پس از دیدار با رئیس جمهور مصر در نشستی خبری مشترک با همتای مصری خود در قاهره گفت: از ما برای سفر به مصر دعوت شده است.محمد مرسی همچنین نامه ای از محمود احمدی نژاد همتای ایرانی خود درباره روابط دوجانبه بین دو کشور دریافت کرده است.