گزیده خبرهای 12 اردیبهشت – 92 . قسمت -2


گزیده خبرهای 12 اردیبهشت – 92 . قسمت -2
رودخانه زهره نخستين قرباني خود را گرفت
خشک سالی وجاری شدن سیل و زلزله وتصادفات جاده ای  آلودگی هوا وبیماری ایدز واعتیاد وخود کشی ودار زدن  ومرگ خاموش ناشی از گاز وانفجار آن کم است که  مرگ خفگی در دریا و رودخانه ها هم اضافه شده است.
با آغاز فصل گرما و دل به دريا زدن جوانان به آب، رودخانه زهره نخستين قرباني خود را گرفت. به گزارش فارس از هنديجان، با آغاز فصل گرما در مناطق و شهرهاي مختلف استان خوزستان، مردم به سوي رودخانه‌ها سرازير شده و آب‌تني مي‌كنند. همين امر هر ساله موجب غرق شدن تعداد بسياري از هموطنان به‌ويژه جوانان و همشهريان ما مي‌شود. در اين بين عدم آشنايي با فنون شنا مشكلات را چند برابر كرده و خطرات بسياري را براي آن‌ها مي‌آفريند. البته در بسياري از مناطق نبود استخر و مكاني مناسب براي شناي جوانان، آن‌ها را به سوي رودخانه‌ها سوق مي‌دهد. امسال نيز با آغاز روزهاي گرم، رودخانه زهره شهرستان هنديجان، اولين قرباني خود را گرفت و جوان 31 ساله را به كام مرگ فرو برد. اين جوان هنديجاني با تلاش فراوان و دست و پا زدن نتوانست خود را نجات دهد و متاسفانه پس از 24 ساعت توسط نيروهاي امداد از رودخانه گرفته شد
کمبود ۶۰ هزار تخت روانپزشکی در کشور
مهم یست چون بر تعداد آمار سرکوب گران ومزایای دریافتی شان افزوده شده است.
عضو هیئت مدیره انجمن روانپزشکان ایران از کمبود دست‌کم ۶۰هزار تخت روانپزشکی و نیاز فوری به دست‌کم ۶هزار تخت بیمارستانی دولتی با ضریب امنیتی بالا در کشور خبر داد.دکتر فربد فدایی در گفتگویی با شفاآنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر حدود 10هزار تخت روانپزشکی در کشور وجود دارد که متاسفانه با توجه به شیوع روز افزون انواع بیماریهای روانی در کشور و در اقشار مختلف مردم این تعداد تخت به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای کشور نیست.مدرس دانشکده روانپزشکی دانشکده حقوق دانشگاه تهران در ادامه افزود: هزینه راه اندازی هر تخت روانپزشکی تا دو سال قبل حدود 40میلیون تومان بود  اما به طور قطع با توجه به رشد فزاینده تورم به طور قطع این هزینه ها چند برابر شده است.
رئیس دفتر علی خامنه ای: انتخابات سرنوشت‌ساز است اما جای نگرانی نیست "کشتی‌بان" بیدار است
گفته می شود مشک آن است که خود گوید نه عطار بوید وگوید . زمان زیادی از کودتای 22 خرداد 88 ومرگ بر دیکتاتور یا خامنه ای گفتن معترضان نمی گذرد . از سوی دیگر احمدی نژاد دیگر جایخالی برای خامنه ای باقی نگذاشته است .حال اگر خامنه ای اتکا به سناریوی حماسه ی تقلبات می باشد خیلی اشتباه می کند ودامادش هم در تاریکی صدا بلند کرده است.
رئیس دفتر خامنه ای گفت: تا الان که خدمت رهبری بوده‌ام، از رأی ایشان خبر نداشته‌ام.به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری نسیم، محمد محمدی گلپایگانی در سخنانی در اولین اجلاس شوراهای نواحی و مناطق گفت: انتخابات سرنوشت‌ساز است، اما جای نگرانی نیست، 'کشتی‌بان' بیدار است.وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنرانی خامنه ای در اجلاس علما و بیداری اسلامی در تهران افزود: حاضرین در اجلاس علما و بیداری اسلامی همه محو سخنان رهبر انقلاب شده بودند.رئیس دفتر علی خامنه ای با بیان اینکه " انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دائما مورد توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است، اما این کشتی در دریای پرتلاطم به راه خود ادامه میدهد"، گفت: عنایت و هدایت خداوند همیشه به موقع وجود داشته استوی در خصوص مسأله انتخابات تاکید کرد: کسی از افراد خانواده علی خامنه ای هم از اینکه ایشان به چه کسی رای می‌دهند، خبر ندارد.
MSM به گیلانی‌ها: به استقبال دکتر بروید!
مگر تا کنون فرا خوان دادن های حضور ساندیس خوران بعنوان سیاهی لشکر از سوی سپاه وبسیج انجام نمی شده است .خوب چون این دونهاد به رئیس جمهور پشت کرده اند اکنون برایاستقبال از سوی ام اس ام انجام می شود؟
انتخاب : سازمان های دولتی با تهیه و آماده سازی صدها اتوبوس و تشویق کارمندان خود به حضور در مراسم «استقبال مردمی از احمدی نژاد»، قول داده اند که در ازای حضور در این مراسم، اضافه حقوق دریافت کنندورود ریاست محترم جمهوری به استان گیلان همزمان با ولادت حضرت زهرا مراسم سخنرانی ساعت ... روز .... ورزشگاه عضدی رشت. مراسم استقبال ساعت 8:30 از فرودگاه»جمله ی بالا، تنها مربوط به یکی از SMS هایی است که طی روزهای اخیر از سوی دولت برای مردم استان گیلان ارسال شده است.عدم استقبال مردمی از محمود احمدی نژاد در تازه ترین سفر های استانی دولت، باعث تکاپوی جدی دولتی ها در  استان هایی شده که قرار است احمدی نژاد طی یک ماه آتی به آنجا سفر کند. احمدی نژاد خود گفته که در این یک ماه «هفته ای دو سفر استانی خواهد داشت»مجموعه استانداری گیلان و برخی دیگر از نهادها و سازمان های دولتی این استان، نیز به روش های مختلفی برای تشویق مردم به اسقابل از احمدی نژاد دست زده اند، به طوری که این جریان ها، با ارسال پیامک انبوه به همه مشترکین تلفن همراه اول در استان گیلان تبلیغات سفر خود را از چند روز قبل شروع کرده است.همچنین سازمان های دولتی با تهیه و آماده سازی صدها اتوبوس و تشویق کارمندان خود به حضور در مراسم «استقبال مردمی از احمدی نژاد»، قول داده اند که در ازای حضور در این مراسم، اضافه حقوق دریافت کنند.البته این اتوبوس ها، در دیگر نقاط شهرهای استان گیلان نیز آماده ی انتقال مردم عادی به مراسم مذکور هستند.با توجه به شائبه انتخاباتی بودن این سفرها، مشخص نیست هزینه ی این اقدامات، از جیب کدام خیر انتخاباتی پرداخت شده است.
حداد عادل :  مشایی و خاتمی رد صلاحیت می شوند
معلوم نیست در رژیم ملوک الطوایفی چند تا ولی فقیه همکاره وشورای نگهبان آلت دست سانسور چی وجودد ارد؟
غلامعلی حداد‌ عادل ظهر امروز در میزگرد دانشجویی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل حضور یافت و به سئوالات متعدد دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد.به گزارش فارس این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری  در مورد تائید صلاحیت مشایی و خاتمی گفت: بنده از جانب شورای نگهبان حرف نمی‌زنم اما با آشنایی که از ضوابط شورای نگهبان دارم این دو نفر تائید نمی‌شوند و این تنها پیش‌بینی من نیست بلکه بسیاری از طرفداران این آقایان نیز با نظر بنده موافق هستند.
پخش گسترده پیامک برای ازدواج موقت
کشوری که  بدلیل فقر وبیکاری واعتیاد وگرانی وشکاف عمیق طبقاتی هرروز صف زنان تن فروشان  خیابانی طولانی می شود. مشخص است پخش اینگونه پیامک صیغه بازی یا روسپی گری شرعی هم رایج می شود.
روزنامه جمهوری : عليرغم ممنوعيت قانوني ارسال پيامك به دارندگان تلفن همراه بدون اجازه مالكان آنها؛ بار ديگر پيامك سايت .... براي صيغه و عقد موقت به صورت انبوه به افراد بسياري ارسال شده است كه فردي با يك اسم مجعول؛ افراد را به ايجاد ارتباط از كانال عضويت در سايت دعوت مي‌كند.اين سايت با اخذ 30 هزار تومان و پرداخت الكترونيكي بانك ...... موجبات آشنايي مردان و زنان اعم از زن و مرد متاهل و مجرد را براي ايجاد ارتباط فراهم مي‌كند.