تصاویر گوناگون حواشی روز اول ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری

عجیب رژیم عوامفریب و دین فروشی که با جنگ وغارتگری و...  به ریشخند گرفتن  مردم به بیش از 34 سال عمر ننگین خود ادامه داده است .طوریکه در شرایطی که درگیری شدیدی در رأس میان خامنه ای با احمدی نژاد و رفسنجانی محور نامزدی ریاست جمهوری ادامه دارد. اما از طرف دیگر در اولین روز نامنویسی  چهره های هنری با اجرای برنامه های کمدی شروع شده است .چون چهره هایی نامنویسی کردند که گذشته از مصطفی کواکبیان که خودش یک هالیوود سیار است و آخوند حسن روحانی و کامران لنگرانی وزیر بهداشت ودرمان دولت نهم  و سعیدی کیا که به حساب چهره های شاخص وسر شناس هستند . همراهان لنگرانی مریدان آخوند مصباح همچون محمد سلیمانی، طبیب‌زاده، امیرحسین قاضی‌زاده، آخوند آقازاده علی مصباح یزدی، پاسدار میلیاردی  صادق محصولی، و علی اصغر زارعی، وطلبه  نبویان شاگرد مصباح یزدی و آخوند روح الله  حسینیان یار غار سعید امامی و  میرکاظمی، علیرضا خطیبی، سیدمحمدرضا حسینی و جراره نماینده بندرعباس بودند و حسن روحانی را علی اکبر ترکان، آخوند یونسی وزیر اطلاعات خاتمی ، سیدرضا اکرمی و نعمت‌زاده رئیس ستاد روحانی، وی را در این ثبت‌نام همراهی می‌کنند. ازسوی دیگر چهره های گمنام دیگر هنری ومبتکر ومتخصص راه حل بحران  بیکاری و خود کفایی تولیدات کشاورزی هم نامنویسی کرده اند که بر ضریب کمدی بودن این نمایشنامه افزوده است که بدون شک پایانش منتهی به  تراژدی خواهد شد . بهر حال یک فرد مسن با اطلاعیه ای جلو دوربین ها اهداف خود از نامزدی  ریاست جمهوری را با دست نوشته ای برروی ورق کاغذی چنین به نمایش گذاشته است . به نام خالق آفرینش و رهبر جهان اسلام ولی فقیه مان امام خامنه ای کبیر. من می توانم برای همه ایرانیان بیکار آماده کار نموده و میهن اسلامی مان رااز محصولات استراتژیک کشاورزی راهنمایی تولید بیش از خود کفایی بنمایم .امضاء مدیر مسئول صندوق بلاعوض قمر بنی هاشم .شماره تلفن هم پایین صحفه زده شده که خوانا نیست . البته سئوال است که چرا این مرید رهبر فقط در صورت رئیس جمهور شدن می خواهد  اینگونه طرح های خود را اجرا  کند؟چرا تاکنون طرح پیشنهادی خود را به بیت رهبری تحویل نداده است؟ از سوی دیگر چرا مسئولان صندوق های قرض الحسنه وی را کشف نکرده وتحویل بیت رهبر ی نداده اند تا که  رهبر  چاشنی سخنرانی های ضد آمریکایی واسراییلی ودفاع از اهداف هسته ای خود کند و به استناد آن  در پیام های نوآوری وشکوفایی وخود کفایی اقتصاد  مقاومتی وجهاد اقتصادی نوروزی اش استفاده نماید؟ بهرحال تصاویر اگر چنانچه حال گیرند . در عوض با حال برای نشاندن خنده بر لبان هم دارد که برای رفع خستگی بدنیست .

بازدید قاضی سراج از روند نام نویسی کاندیداها
بازدید مرتضی بختیاری از روند نام نویسی داوطلبان
نام نویسی "بهروز وثوقی راد" در انتخابات ریاست جمهوری
"بهروز وثوقی" مطلب یکی از روزنامه ها درباره خود را به عکاسان نشان می دهد.
گفتگوی "بهروز وثوقی راد" با متصدی ثبت نام داوطلبان
نام نویسی یک از شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری
یکی از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در مقابل دوربین عکاسان علامت پیروزی نشان می دهد.
نام نویسی یکی از حامیان احمدی نژاد در انتخابات راتس جمهوری
ورود مصطفی کواکبیان به محل نام نویسی کاندیداها
مصطفی کواکبیان مدارک خود را به متصدی ثبت نام نشان می دهد.
کواکبیان پس از نام نویسی در برابر دوربین عکاسان علامت پیروزی نشان می دهد.
ثبت نام یکی از شهروندان به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری
ثبت نام یکی از شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری؛ وی بر روی کاغذی که در دست گرفته، نوشته استمن می توانم برای همه ایرانیان بیکار آماده کار، تولید کار نموده و میهن اسلامی مان را از محصولات استراتژیک کشاورزی راهنمائی تولید بیش از خودکفائی بنمایم. بنده بی نیاز مادی آفریدگار عادل جنود مدیر مسئول صندوق بلاعوض قمر بنی هاشم(ص)

فرارو- ثبت‌نام داوطلبین کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با دستور وزیر کشور در محل ستاد مرکزی انتخابات کشور آغاز شد.به گزارش فرارو، در اولین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برخی از چهره های سیاسی با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان کاندیدای انتخابات ثبت نام کردند. چهره هایی چون حسن روحانی، مصطفی کواکبیان، کامران باقری لنکرانی، صادق واعظ زاده، محمد سعیدی کیا شاخص ترین چهره هایی بودند که در روز اول به ستاد انتخابات کشور رفتند.در کنار این چهره های آشنا تنی چند از شهروندان عادی نیز برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کردند. فردی که با شمایل "بهروز وثوقی راد" خود را کلاه مخملی، قیصر فوتبال و طرفدار پراپاقرص علی پروین و باشگاه استیل آذین می دانست ضمن ثبت نام اعلام کرد: آمده‌ام مشکلات کشور را حل کنموی در جواب این سوال که کابینه شما را چه کسانی تشکیل می‌دهند، گفت: من نیازی به کابینه ندارم. چون آدم را باید مردم بخواهند و اول "اوسا کریم" مهم است و بعد مردم مهم هستند.همچنین خسرو نصیری‌زاده دبیرکل مجمع متخصصین ایران نیز بعد از ثبت‌نام گفت: براساس آمارگیری‌های رندم در سفرهای استانی بنده استقبال خوبی از من خواهد شد و انشاءالله پس از احراز صلاحیت با حضور من انتخابات دو مرحله‌ای خواهد شد و در مرحله اول به عنوان نفر دوم انتخابات معرفی خواهم شد و در رقابت مرحله دوم یقینا رئیس‌جمهور خواهم شد.گفتنی است قاضی سراج و مرتضی ببختیاری نیز ضمن حضور در ستاد انتخابات از روند نام نویسی داوطلبان بازدید کردند. عکس های مهر، ایسنا، شبستان، فارس و تسنیم از حواشی ثبت نام نامزدهای انتخابات را در زیر می بینید.
وطلبین کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با دستور وزیر کشور در محل ستاد مرکزی انتخابات کشور آغاز شد. - صادق واعظ‌زاده کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در انتخابات به ستاد انتخابات وزارت کشور وارد شد.- کامران باقری لنکرانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات مرکزی کشور شد. محمد سلیمانی، طبیب‌زاده، امیرحسین قاضی‌زاده، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی، صادق محصولی، علی اصغر زارعی، حجت‌الاسلام نبویان، حجت‌الاسلام حسینیان، میرکاظمی، علیرضا خطیبی، سیدمحمدرضا حسینی و جراره نماینده بندرعباس جزو همراهان باقری لنکرانی هستند.- محمد سعیدی‌کیا هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد مرکزی انتخابات کشور شد.- شخصی که خود را نوکر ملت ایران آقای "نصیری" معرفی کرد در انتخابات ریاست جمهوری  برای ثبت نام به محل ستاد انتخاباتی کشور مراجعه کرد، وی پرچم جمهوری اسلامی ایران را  و کتاب قرآن مجید را در دست داشت و می‌گفت که آمریکا را زیر پایم له می‌کنم.- حسن روحانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد. علی اکبر ترکان، حجت‌الاسلام یونسی، سیدرضا اکرمی و نعمت‌زاده رئیس ستاد روحانی، وی را در این ثبت‌نام همراهی می‌کنند. عکس های زیر از خبرگزاری های تسنیم و مهر و ایرنا انتخاب شده است.
 
ورود باقری لنکرانی و هیات همراه برای ثبت نام در انتخابات
انتظار هیات همراه باقری لنکرانی برای ثبت نام وی

تکمیل فرم ثبت نام باقری لنکرانی برای کاندیداتوری
باقری لنکرانی و پرویز داوودی پس از ثبت نام کاندیدای گروه پایداری
ورود حسن روحانی و همراهان به محل ثبت نام کاندیداها
روحانی پیش از ثبت نام برای عکاسان دست تکان می دهد
روحانی با چهره ای خندان پس از ثبت نام در مقابل دوربین عکاسان علامت پیروزی نشان می دهد

واعظ زاده منتظر ثبت مشخصات خود در سامانه ستاد انتخابات کشور
واعظ زاده در حال ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری
سعیدی کیا در حال ارئه مدارک به مسئول ثبت نام کاندیداها
مصاحبه سعیدی کیا پس از ثبت نام 
چهره نا آشنا در انتظار ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری
حضور پیرمردی با نام "نصیری" برای ثبت نام در انتخابات
یکی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری