جهت اطلاع. محور 3 خبر

جهت اطلاع. 29 خرداد -92
محور 3 خبر
3 خبر  ضمیمه شده در ستون جهت  اطلاع   روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی که دوتای آن  موضع  مشابه بد بینی وانتقادی پیرامون رئیس جمهور شدن حسن روحانی می باشد . خبر اول  این است که  فؤاد صادقي و علي غزالي، صاحب امتياز و مدير مسئول سايت "بازتاب امروز از زندان آزاد شدند . البته گفته نشده است که  دلیل زندانی شان این بود چرا خبر داشتن مدرک  10 میلیون آرای تقلباتی ازسوی احمدی نژاد در 22 خرداد 88 را بازتاب داد که منجر به بازداشت این دو نفر و بازجویی چند ساعته احمدی نژاد شد . سپس  رحیم مشایی رد صلاحیت  با سکوت تا کنون احمدی نژاد شده است . اما خبر دوم  مربوط به نظر  دالتون، سفير انگليس در  ايران است که با صراحت نسبت به رويداد رئیس جمهور شدن حسن روحانی  اظهار بدبيني كرده و اذعان نموده  است. نبايد در مورد انتخاب  حسن  روحاني خوش بين بود . بالاخره اینکه خبر سوم  در مورد موضع مریم رجوی است که گزارش شده است وی که  سركرده منافقين است  نگراني خود از  رياست جمهوري شدن حسن روحانی را ابراز نمود.  در ادامه افزوده شده مريم رجوي، كه اكنون در رأس گروهك تروريستي منافقين قرار دارد گفت با رئيس‌جمهور شدن روحاني هيچ تغييري در ايران پديد نخواهد آمد.   برای همین منافقين، خواستار تحريم انتخابات 24 خرداد شده بودند و در روز انتخابات، تظاهراتي عليه روحاني در شهرهاي اروپا از جمله در لندن برپا كردند.
 فؤاد صادقي و علي غزالي، صاحب امتياز و مدير مسئول سايت "بازتاب امروز" عصر ديروز از زندان آزاد شدند
* فؤاد صادقي و علي غزالي، صاحب امتياز و مدير مسئول سايت "بازتاب امروز" عصر ديروز از زندان آزاد شدند. اين دو نفر مدتي قبل از انتخابات رياست جمهوري به خاطر انتشار بعضي مطالب بازداشت شده بودند.
دالتون، سفير انگليس در ايران "نبايد در مورد انتخاب دكتر روحاني خوش بين بود."
* محافل سياسي انگليس، انتخاب دكتر حسن روحاني به رياست جمهوري را با نگاهي ترديدآميز تحليل مي‌كنند. دالتون، سفير انگليس در ايران با صراحت نسبت به اين رويداد اظهار بدبيني كرده است. وي در مصاحبه‌اي به همين مناسبت گفت: "نبايد در مورد انتخاب دكتر روحاني خوش بين بود." 
مريم رجوي، "با رئيس‌جمهور شدن آقاي روحاني هيچ تغييري در ايران پديد نخواهد آمد
* سركرده منافقين هم نگراني خود از انتخاب دكتر روحاني به رياست جمهوري را ابراز نمود. مريم رجوي، كه اكنون در رأس گروهك تروريستي منافقين قرار دارد گفته است: "با رئيس‌جمهور شدن آقاي روحاني هيچ تغييري در ايران پديد نخواهد آمد." منافقين، خواستار تحريم انتخابات 24 خرداد شده بودند و در روز انتخابات، تظاهراتي عليه روحانيت در شهرهاي اروپا از جمله در لندن برپا كردند. حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات رياست جمهوري 24 خرداد، سيلي محكمي به صورت عناصر ضدانقلاب و منافقين كه خواستار عدم شركت مردم در انتخابات شده بودند نيز بود.