نامه ها وصدا ها

نامه ها وصدا ها.3 آذر-92
توجه داشته باشید که اینگونه پیام های اعتراضی-  انتقادی از ز یر تیغ خط ترسیم شده ی قرمز عبور داده شده است که پاسخ به کارنامه ی بیش از 34 ساله ی دولت مردان و خمینی شیاد وجانشین شیاد تر از وی خامنه ای می باشد .  بنابراین  اگر چنانچه سانسور در کار نبود و آزادی بیان  وجود داشت  مشخص است چه توفانی از فریادهای اعتراضی بر پا می شد و بنیان و بساط دین فروشان عوامفریبان حاکم تحمیلی را زیر ورو می کرد؟
نامه‌هاي شما
 كو عدالت‌محوري؟ 
آقاي مدير! آقاي رئيس! كارمندان و كارگران گرامي! لطفا صندلي رياست را به جوانان تحصيلكرده و بيكار تحويل دهيد. وقت آن رسيده دولت عدالت‌محور تمامي ادارات دولتي، غيردولتي و مؤسسه‌ها و ارگان‌ها را مورد بازرسي و رؤسا،‌ مديران و كاركنان بازنشستهاي را كه دو باره دعوت شده‌اند، براي استراحت به خانه راهنمايي كند و به جاي آن‌ها جوانان تحصيلكرده و بيكار را استخدام و عدالت را برقرار سازد. متأسفانه ضعف‌هاي مديريت قبلي مانع از رسيدگي به اين گونه مسائل و سوء استفاده عده‌اي از رؤسا و مديران شده و كار به جايي رسيده كه براي فرار از ماليات و بيمه، از استخدام جوانان بيكار خودداري و به جاي آن از بازنشسته‌ها دعوت به كار مي‌كنند! ع. ف ـ تهران 
هوشمندي گران 
تعويض يا تمديد اجباري برخي مدارك از جمله شناسنامه، كارت ملي و كارت پايان خدمت هم وقت و هم هزينه‌ اضافي به خانواده‌ها تحميل كرده است. ضمن اين كه براي تعويض شناسنامه و تمديد كارت ملي به پيشخوان دولت و براي تعويض كارت پايان خدمت بايد به دولت الكترونيك (پليس+10) مراجعه كنيم كه اين موضوع باعث اتلاف وقت مردم مي‌شود. از سوي ديگر براي تعويض شناسنامه از هر متقاضي 27 هزار تومان و براي تعويض كارت پايان خدمت 26 هزار تومان دريافت مي‌شود. تهيه عكس و كپي از مدارك هم هزينه‌ هاي ديگري است كه مردم بايد پرداخت كنند. به راستي هوشمندسازي مدارك شناسايي چه امتيازي براي خانواده‌ها جز هزينه و اتلاف وقت دارد؛ به خصوص افراد سالمند و بيمار كه توانايي حضور در مراكز مربوط را ندارند، چيست؟ علي اكبر فرقاني ـ تهران 
فقط كارت ملي؟ 
در دولت‌هاي قبلي ارائه خدمات به مشتريان در بانك‌ها و ادارات دولتي فقط با كارت ملي امكان‌پذير بود و اين رويه نادرست همچنان ادامه دارد. از مسئولان ذي‌ربط تقاضا داريم مشتريان بانك‌ها و ارباب رجوع ادارات را با ارائه مدارك شناسايي مانند گواهينامه، شناسنامه و گذرنامه كه اسناد معتبري هستند، پذيرا شوند و كارشان را به راحتي انجام دهند و از سخت‌گيري‌هاي بي‌مورد خودداري كنند. فاطمه فرخي پور ـ تهران 
صداي شما
* قضايي از تهران: من به عنوان يك شهروند از رسانه ملي انتقاد دارم. چرا آقايان مسئول صداوسيما جرات انتقاد از دولتمردان قبل را نداشتند ولي طي اين مدت كوتاه از دولت يازدهم در اخبار شبكه‌هاي مختلف، مخصوصا اخبار 20 شبكه خبر، سوژه پخش مي‌كند! به مسئولان بگوييد رعايت انصاف هم چيز خوبي است. 
* از اهالي شهرك: از مسئولان سازمان تاكسيراني تقاضا مي‌شود براي اهالي شهرك آزادي تا ميدان آزادي خط تاكسي راه‌اندازي نمايند. 
* اصغر حق‌پرست از تهران: دولت سابق به دلايلي كه هيچ‌كس نفهميده است،‌سرويس ادارات را جمع كرد و به كارمندان خود وام خودرو داد كه نتيجه‌اش اين شد كه امروز در تهران به جاي تردد يك ميني‌بوس، 30 تا ماشين شخصي در حال تردد هستند! 
* اكبر جهانتاب از تهران:‌مي‌خواستم از مسئولان بپرسم چرا سربازاني كه 2 سال يا بيشتر جواني خود را در جبهه‌‌هاي حق عليه باطل و دور از خانه و كاشانه و بدون حقوق در خدمت دولت بوده‌اند، بابت سربازي حق بيمه به دولت پرداخت كنند؟ 
* خانم صلواتي از تهران: از متوليان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تقاضا داريم داروهاي فصلي همانند واكسن آنفلوانزا را به موقع و به طور مساوي بين داروخانه‌ها توزيع كنند. 

* جوكار از تهران:‌گراني بيش از حد مواد پروتئيني باعث شده است كه اكثر خانواده‌ها اين مواد را از سر سفره‌هاي خود حذف كنند آيا بهتر نيست مسئولان ذيربط در اين زمينه راهكاري موثر بينديشند؟