(تصاویر) تهرانگردی مسجدجامعی؛ از برگه ماموریت تختی تا اولین لکوموتیو بخار

وزیر فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور ارشاد دولت خاتمی که جایگزین عطاء الله مهاجرانی شد .رئیس شورای دکوری شهر تهران شده است . به جای اینکه پیگیر مطالبات شهروندان تهرانی باشد .دست به تهران گردی زده است .چون الگوی تبلیغاتی تر سفرهای استانی احمدی نژاد است .به نظر می رسد پش مقدمه تبلیغاتی بازار مکاره ی دهم و ریاست جمهوری دوره ی دوازدهم است .
کد خبر: ۱۷۵۷۹۷
۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
فرارو- رئیس شورای شهر تهران در ادامه برنامه تهرانگردی روزهای جمعه خود این هفته به منطقه 16 تهران رفت.

به گزارش فارس، احمد مسجدجامعی در ابتدا بازدیدی را از راه آهن تهران و در ادامه بازدیدی از برگه های ماموریت و پرسنلی جهان پهلوان تختی به عنوان پرسنل راه آهن داشت.

مسجد جامعی در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن با اشاره به خصوصیات و ویژگی های جهان پهلوان تختی از ساخت تندیس این پهلوان در ایستگاه راه آهن خبرداد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه بازدیدی را از نخستین لکوموتیو بخار و نخستین سیلوی گندم در منطقه 16 داشت.

مسجد جامعی در حاشیه بازدید از نخستین سیلوی گندم در منطقه 16 گفت: این سیلو در سال 1314 ساخته شده است و در سال 1318 به بهره برداری رسیده است به طوری که طراح آن آلمان ها بوده ولی اجرا توسط روس ها انجام شده است.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: این سیلو روزانه 3 الی 4 تن از مصرف روزانه مردم کرج و تهران را تأمین می کند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه بازدیدی را از نخستین کارخانه صنعتی شیشه در ایران نیز داشت. وی در پایان ضمن حضور در منزل شهیدان خالقی با پدر و مادر این شهدا دیدار و گفتگو کرد.

عکس های فاطمه بهبودی عکاس فارس، سیامک ابراهیمی عکاس تسنیم و حمید فروتن عکاس ایسنا از تهرانگردی مسجد جامعی را در زیر ببینید.