دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین برای دیدار احزاب با وزیر کشور دعوت نشده‌اند

خبر گزاری دروغ پردازپاسداران فارس : عدم دعوت از خاتمی و خوئینی‌ها دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین برای دیدار احزاب با وزیر کشور دعوت نشده‌اند و تنها احزابی که نام آنها در سایت وزارت کشور است، در این نشست حضور دارند.13 دی - 92

  

مشخص نیست دو جریانی که یکه تاز میدان پس از دوم خرداد 76 بودند وآنگونه توهم زده شده بودند که در سنگر ادعای اصلاح طلبی کرکری می خواندند که شرایط هر طوری به چرخد  هر گز به قبل از دوم خرداد یعنی دوران رفسنجانی و سعید امامی باز نمی گردد . با وجود اینکه گفته می شد افعی هرگز کبوتر نمی زاید و رژیم ضد بشری با بودن ولی فقیه همکاره اصلاح شدنی نیست تا چه رسد به اینکه ادعای اصلاح طلبی داشت  .ولی اینان با برخرداری حمایت توده ای – اکثریتی برون مرز  چون مست ونشئه ومنگ ناشی از قدرت بودند از لاک توهم نمی توانستند بدر آیند تا که گلوله بر فک تئوریسین شان سعید حجاران نشست وبقول اینان شهیده زنده شان شد . در ادامه سعید مرتضوی جایگزین سعید امامی یکشبه بیش از 80 نشریه ومطبوعات را تعطیل نمود  . ادامه ی آن قیام 6 روزه ی دانشجویی یر 78 با شدت سرکوب شد . بهر حال کار به جایی رسید که احمدی نژاد پس از خاتمی تدارکاتچی رئیس جمهور شد تا مهره های شاخص  مدعی اصلاح طلب مهمان اوین شوند تا آشکارا ادعای پوشالی ووارونه شرایط به قبل از دوم خرداد 76  بر نمی گردد زده شود. عجیب است که این جماعت هنوز از این امام زاده جرجر چشم کور کن به جای شفا دادن بر نمی دارند  و همچنان چشم به مراکز قدرت دوخته اند تا شاید روی خوش دارند ونیم نگاهی به اینان داشته باشند . در صورتی که خبر گزاری دروغ پردازپاسداران فارس گزارش داده است احزاب منحله مشارکت و مجاهدین برای دیدار با وزیر کشور دعوت نشده‌اند . برای اینکه  از خاتمی و خوئینی‌هادو حزب منحله مشارکت و مجاهدین برای دیدار احزاب با وزیر کشور دعوت نشده‌اند و تنها احزابی که نام آنها در سایت وزارت کشور است، در این نشست حضور دارند.
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری فارس، اولین نشست احزاب با وزیر کشور که قرار است روز شنبه 14 دی ماه با حضور نمایندگان حزب‌های مختلف در وزارت کشور برگزار شود بدون حضور نماینده‌ای از دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین خواهد بود.به گفته یک منبع آگاه در وزارت کشور، دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین به نشست وزیر کشور با احزاب در روز شنبه دعوت نشده‌اند و تنها احزابی که به صورت رسمی فعالیت می‌کنند و نام آنها در سایت وزارت کشور وجود دارد در این نشست خواهند بود.بنا به گفته این منبع آگاه از مجمع روحانیون مبارز تنها مجید انصاری برای حضور  در این نشست دعوت شده و از سیدمحمد خاتمی و  موسوی خوئینی‌ها هیچ دعوتی به عمل نیامده است.