تصاویر راهپیمایی ساندیس خوران در دفاع از عفاف و حجاب در مشهد

تصاویر راهپیمایی ساندیس خوران در دفاع از عفاف و حجاب   در مشهد . 22 تیر -93
 پس از 35 سال  که از اعمال سیاست زن ستیزانه ی شعار رو سری یا توسری رژیم ولایت فقیه نامشروع می گذرد ولی بدلیل مقاومت جانانه ی زنان و دختران منجر شده است تا دستگاه های سرکوبگر به آنچنان  افلاس وورشکستگی بی افتند که مجبور شوند برای ادامه ی این سیاست زن ستیزانه و سرکوبگرانه از مشتی ساندیس خوران به خدمت گرفته شده استفاده نمایند تادفاع از حجاب وعفاف  کرده باشند . برای همین بساط معرکه گیری مضحک راهپیمایی روز ملی عفاف وحججاب بر گزار شده است  . آنهم در شهر مذهبی مشهد که زادگاه رهبر ولی فقیه انتصابی می باشد . حال داشته باشید وقتی در این شهر مذهبی  مشهد حجاب وعفاف رعایت نمی شود در سایر شهرهای کشور به ویژه شهرهای ساحلی در هوای گرم تابستان رعایت حجاب و عفاف چه خبر است وچگونه گند رژیم زن ستیز ارتجاعی در آمده است که بیش ا ز 35 سال است دین راابزار سرکوب و سانسور وتبعیض جنسیتی  خودکرده است؟
البته معلوم نیست چرا این ساندیس خوران دلواپس عدم رعایت حجاب وعفاف در جامعه نگران رشد زنان تن فروش نیستند که هم شامل زنان شوهر دار می شود . هم اینکه  سنین تن فروشان به 12 سال کاهش یافته است؟
 .ناگفته نماند که اعمال چنین نمایشات گذشته از اینکه هدف فشار وارد کردن روی دولت روحانی به و یژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  می باشد چون ربط به مخالفت منتقدان دولت باتوافق هسته ای دارد .از طرف دیگر بهانه ای برای پیشبرد سیاست رعب و وحشت وکنترل کردن فضای انفجاری جامعه می باشد.
               راهپیمایی عفاف و حجاب در مشهد. (باشگاه خبرنگاران/محسن رحیمی عنبر)   

راهپیمایی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب. (ایرنا/ فرج صمدی)