نامه ها وصدای شما .

نامه ها وصدای شما . 3 مهر -93
يك معلم ازتهران: اكنون كه در اوايل مهرماه قرار داريم جا دارد آموزش و پرورش هرچه سريعتر اقدامي اتخاذ كند كه شير مدارس مقطع ابتدايي در زمان مقرر خود و بدون تاخير به دست دانش‌آموزان برسد نه اينكه چهارماه ازسال بگذرد بعد توزيع شير را شروع كنند. *عبدالرزاق فهيم‌نژاد از يزد: اينجانب از بازنشستگان آموزش و پرورش و فاقد مسكن مي‌باشم. با توجه به اينكه نامه‌هاي مختلف به مسئولان استاني و كشوري در خصوص وام مسكن داده‌ام متاسفانه تاكنون به نتيجه‌اي نرسيدم. بنويسيد شايد محض رضاي خدا مسئولي پيگيري كند. *اصغرزاده از تهران: باز ماه مهر آغاز شد و مدرسه‌ها باز شد و ترافيك سرسام‌آور در خيابان‌هاي شهر ادامه دارد. بالاخره چه زماني قرار است مسئولان فكري به حال اين وضع بكنند؟ هر سال وعده‌‌هاي سال بعد را مي‌دهند. اميدواريم مسئولان راهور امسال فكري اساسي انجام داده‌ باشند. ریاست محترم مجلس شوراي اسلامي. معروض ميداريم ما معلمين بازنشسته كه نفرين شده‌ترين گروه بازنشستگان كشوري هستيم و درد و رنج‌ بي‌اعتنايي و بي‌توجهي دولتي را در هشت سال گذشته، بيش از همه دوره‌ زندگيمان تجربه و تحمل كرده‌ايم و براي كاستن از اين رنج و ستم، تمام راه‌هاي قانوني را پيموده‌ايم اما به دليل قانون گريزي و عدم احساس مسئوليت در برابر قوانين مصوب مجلس شوراي اسلامي، در اين جور و ستم، هيچ نتيجه‌اي نگرفته‌ايم، ولي در همين مدت كوتاهي كه از عمر دولت تدبير و اميد مي‌گذرد، گرچه از لحاظ مالي در به همان پاشنه مي‌چرخد............
نامه هلی شما
ریاست محترم مجلس شوراي اسلامي
 معروض ميداريم ما معلمين بازنشسته كه نفرين شده‌ترين گروه بازنشستگان كشوري هستيم و درد و رنج‌ بي‌اعتنايي و بي‌توجهي دولتي را در هشت سال گذشته، بيش از همه دوره‌ زندگيمان تجربه و تحمل كرده‌ايم و براي كاستن از اين رنج و ستم، تمام راه‌هاي قانوني را پيموده‌ايم اما به دليل قانون گريزي و عدم احساس مسئوليت در برابر قوانين مصوب مجلس شوراي اسلامي، در اين جور و ستم، هيچ نتيجه‌اي نگرفته‌ايم، ولي در همين مدت كوتاهي كه از عمر دولت تدبير و اميد مي‌گذرد، گرچه از لحاظ مالي در به همان پاشنه مي‌چرخد اما با برخورد خردمندانه و مودبانه و انساني مسئولين مواجه شده‌ايم كه با رفتار زشت و دون شان انساني مسئولين دولت‌هاي نهم و دهم، به هيچ وجه قابل مقايسه نيست لذا وظيفه انساني و اخلاقي خود مي‌دانيم اولا ازاين رفتار قابل قبول و برخورد در خور شان مسئولين دولت تدبير و اميد تشكر كنيم ثانيا از جنابعالي خواهش كنيم تا از آن دسته از نمايندگان مجلس كه مي‌توان گفت در ايجاد فضاي ناانساني وغير مودبانه وغير عادلانه دولتهاي نهم و دهم، بيش از ديگران موثر و مقصر بوده‌اند و اكنون نيز با ايجاد تنش و سنگ‌اندازي در مسيروزراي دولت تدبير واميد، فضا را تيره و تار مي‌كنند و مي‌خواهند فرصت تدبر و تفكر را از دولت تدبير و اميد بگيرند، بخواهيد دست از ايجاد تنش و مزاحمت، براي وزراي محترم دولت تدبير و اميد بردارند تا شايد با فرصت كافي، بتوانند از فجايع ناشي از رفتار خلاف قانون و غير مسئولانه وغيرانساني دولتهاي نهم و دهم بكاهند.به اميد توجه بيشتر .جمع كثيري از معلمين بازنشسته - تهران 
صذای شما
*چندتلفن از تهران: به مسئولان شهرداري تهران بگوييد سم‌پاشي به موقع درختان سطح شهر تهران را فراموش نكنند تا مردم از دست پشه‌ها در پارك‌ها و معابر عمومي در عذاب نباشند. 
*يك معلم ازتهران: اكنون كه در اوايل مهرماه قرار داريم جا دارد آموزش و پرورش هرچه سريعتر اقدامي اتخاذ كند كه شير مدارس مقطع ابتدايي در زمان مقرر خود و بدون تاخير به دست دانش‌آموزان برسد نه اينكه چهارماه ازسال بگذرد بعد توزيع شير را شروع كنند.
*عبدالرزاق فهيم‌نژاد از يزد: اينجانب از بازنشستگان آموزش و پرورش و فاقد مسكن مي‌باشم. با توجه به اينكه نامه‌هاي مختلف به مسئولان استاني و كشوري در خصوص وام مسكن داده‌ام متاسفانه تاكنون به نتيجه‌اي نرسيدم. بنويسيد شايد محض رضاي خدا مسئولي پيگيري كند. 
*اصغرزاده از تهران: باز ماه مهر آغاز شد و مدرسه‌ها باز شد و ترافيك سرسام‌آور در خيابان‌هاي شهر ادامه دارد. بالاخره چه زماني قرار است مسئولان فكري به حال اين وضع بكنند؟ هر سال وعده‌‌هاي سال بعد را مي‌دهند. اميدواريم مسئولان راهور امسال فكري اساسي انجام داده‌ باشند. 

*علي فروزان منش‌از پاكدشت: به مسئولان ذيربط بگوييد اتوبوس‌هاي خط پاكدشت - ميدان خراسان اكثرا از رده خارج و خيلي هم كم تعداد مي‌باشند. مسافران هر روز حداقل صبح‌ها يكساعت منتظر اتوبوس مي‌مانند و وقتي هم كه اتوبوس مي‌آيد متاسفانه باحداكثر مسافرو ظرفيت (70 نفر) مردم را جابجا مي‌كنند! از مسئولان شهر پاكدشت تقاضاي رسيدگي و مساعدت داريم.