نامه هاو صدای شما

نامه هاو  صدای شما  4اذر-93
سلطان‌زاده از تهران: لطفا صداي من را به گوش وزير محترم جهادكشاورزي برسانيد و بگوييد آيا شما از قيمت شير در روستاهاي اطراف شهرستان سراب خبر داريد كه هر كيلوگرم آن 900 تومان به فروش مي‌رسد؟! *قدمي از سلماس: چرا بعد از سال‌ها وعده و وعيد هنوز آب آشاميدني مردم سلماس غيربهداشتي و تصفيه نشده است؟ *چند كارگر لرستاني: بيش از 8 ماه است كه حقوق به ما كارگران يخچال‌سازي لرستان پرداخت نكرده‌اند. چرا مسئولان امر در اين باره اقدامي انجام نمي‌دهند؟ *حقيقت‌گو از تهران: مسئولان هرازچندگاهي براي دلخوش كردن مردم آمار از نرخ رشد يا كاهش تورم ندهند، چرا كه مردم زماني اين آمارها را قبول مي‌كنند كه هنگام خريد در كوچه و بازار متوجه كاهش تورم به عينه بشوند. *عبدالله از تهران: يكي از نمايندگان تهران در مجلس چندي پيش اعلام كرد: مجلس هفتم، هشتم و نهم تمام قد براي حفظ عزت وشرف كشور ايستاده و براي مشكلات اقتصادي ومعيشتي مردم تلاش مي‌كند. از طرف من به اين نماينده وطرفداران جناح او بگوييد شماها دست به سينه آماده به خدمت به گروهي خاص به رياست رئ?س جمهور قبلي بوديد. مردم يادشان نرفته شما مجلسيان در صورت اعتراض به او، چطور و با چه ادبياتي جوابتان را مي‌داد! خوشبختانه مردم فراموشكار نيستند. توجه به جوانانگراني و مشكلات اقتصادي و از همه مهمتر بيكاري، باعث سرخوردگي جوانان تحصيلكرده و بيكار شده است و آنان اميد به زندگي را از دست داده اند، چرا نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي آينده اين جوانان و اميدوار كردن آنان به زندگي، چاره‌اي اساس? نمي‌انديشند؟عرفان ـ تهران 
صدای شما
*از اهالي محل: اخيرا شهردار تهران گفته‌اند من حتي يك درخت را قطع نكردم. شما درست مي‌گوييد الان لطف كنيد سري به خيابان شاهين در منطقه آيت‌الله كاشاني بزنيد و از نزديك مشاهده كنيد چگونه درختان زمين‌هاي آنجا را قطع كردند واطراف آن حصار كشيدند والبته مزيد اطلاع جناب شهردار در آينده نه‌چندان دور آنجا ساختمان‌سازي و برج‌سازي مي‌كنند، ايرادي دارد؟!
*سلطان‌زاده از تهران: لطفا صداي من را به گوش وزير محترم جهادكشاورزي برسانيد و بگوييد آيا شما از قيمت شير در روستاهاي اطراف شهرستان سراب خبر داريد كه هر كيلوگرم آن 900 تومان به فروش مي‌رسد؟!
*قدمي از سلماس: چرا بعد از سال‌ها وعده و وعيد هنوز آب آشاميدني مردم سلماس غيربهداشتي و تصفيه نشده است؟
*چند كارگر لرستاني: بيش از 8 ماه است كه حقوق به ما كارگران يخچال‌سازي لرستان پرداخت نكرده‌اند. چرا مسئولان امر در اين باره اقدامي انجام نمي‌دهند؟
*حقيقت‌گو از تهران: مسئولان هرازچندگاهي براي دلخوش كردن مردم آمار از نرخ رشد يا كاهش تورم ندهند، چرا كه مردم زماني اين آمارها را قبول مي‌كنند كه هنگام خريد در كوچه و بازار متوجه كاهش تورم به عينه بشوند.
*عبدالله از تهران: يكي از نمايندگان تهران در مجلس چندي پيش اعلام كرد: مجلس هفتم، هشتم و نهم تمام قد براي حفظ عزت وشرف كشور ايستاده و براي مشكلات اقتصادي ومعيشتي مردم تلاش مي‌كند. از طرف من به اين نماينده وطرفداران جناح او بگوييد شماها دست به سينه آماده به خدمت به گروهي خاص به رياست رئ?س جمهور قبلي بوديد. مردم يادشان نرفته شما مجلسيان در صورت اعتراض به او، چطور و با چه ادبياتي جوابتان را مي‌داد! خوشبختانه مردم فراموشكار نيستند. 
نامه‌هاي شما
تاريكي ميدان خميني
ميدان امام خميني(ره) و خيابان فردوسي حدفاصل ميدان امام خميني(ره) به طرف ميدان فردوسي شب‌ها به دليل كمسويي لامپ‌ها، تاريك است. از مسئولان شركت برق منطقه تقاضاي تأمين روشنايي اين محل‌ها را داريم. محترم قلي زاده ـ تهران 
كتاب، بهترين دوست 
متأسفانه زندگي ماشيني و اينترنت سبب بي‌حوصلگي و كاهش مطالعه و كتابخواني شده است.‌اي كاش به جاي خريد اجناس گران و هديه دادن به دوستان و خانواده‌ها، كتاب به يكديگر هديه دهيم به علت اينكه اين كار باعث ايجاد انگيزه م? شود و فرهنگ مطالعه نيز بيشتر مي‌شود. علي ـ تهران 
توجه به جوانان

گراني و مشكلات اقتصادي و از همه مهمتر بيكاري، باعث سرخوردگي جوانان تحصيلكرده و بيكار شده است و آنان اميد به زندگي را از دست داده اند، چرا نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي آينده اين جوانان و اميدوار كردن آنان به زندگي، چاره‌اي اساس? نمي‌انديشند؟
عرفان ـ تهران