100 مدرسه در کشور یک دانش‌آموز دارند

چقدر سیستم آموزشی رژیم وارونه ی ولایت فقیه آشفته بازار است چون هم هزینه ی بالای نامنویسی دریافت می شود .هم کمبود معلم ومدرسه وجوددارد.هم معلمان  زحمتکش به دلیل حقوق کم در شرایط طاقت فرسایی به سرمی برند و.....هم کودکان کارخیابانی ترک تحصیلی کرده چندین میلیونی اند.این اعتراف دیگر قوزبالاقوز است که 100 مدرسه یک دانش آموز دارند!
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس از وجود 100 مدرسه تنها با یک دانش‌آموز در کشور خبرداد.
قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای آموزش و پرورش چالوس اظهار کرد: در حوزه نیروی انسانی آموزش و پرورش از یک سو 56 هزار کمبود نیروی رسمی و 770 هزار ساعت کمبود و از سوی دیگر بنا بر آمار 50 هزار نیروی مازاد وجود دارد.
وی افزود: دلیل این کمبود نیرو و مازاد بودن در این است که نیروها بعد از استخدام اقدام به جابجایی و انتقال کردند و آموزش و پرورش را با مشکلات زیادی مواجه شد.
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید بر جلوگیری از نقل و انتقال نیروی انسانی در مناطقی که نیاز وجود دارد، تصریح کرد: در حوزه انتخابی اینجانب در 5 سال قبل 47 نفر در نوشهر، 46 نفر در چالوس، 37 نفر در کلاردشت و 23 نفر در کجور جذب شدند ولی از مجموع 23 نفر در بخش کجور تنها یک نفر باقی مانده و مابقی انتقالی گرفتند و رفتند و این امر ضربه سنگینی را بر پیکره آموزشی منطقه وارد کرد.

احمدی با ابراز نگرانی از کمبود نیرو در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امسال با وجود کمبود نیروی انسانی که وجود دارد سخت‌ترین سال آموزشی در این منطقه است و سال تحصیلی 95 با فارغ‌التحصیلی دانشگاه فرهنگیان مشکلی نخواهیم داشت.
وی با تاکید بر اینکه اجازه استخدام هیچ نیروی غیر بومی را در حوزه انتخابی خود نخواهم داد، ابراز کرد: در آزمون امسال استخدامی گزینه بومی در حوزه انتخابی مطرح شد و به شدت از آن حمایت کردم بنابراین فرقی نمی‌کند کسی که اهل کجور است جذب کلاردشت شود.
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه نباید مدارسی در روستاها که دارای جمعیت کمی هستند تعطیل شوند، عنوان کرد: در کشور 100 مدرسه با تنها یک دانش‌آموز وجود دارد و تعداد قابل توجهی مدرسه که زیر 15 نفر دانش آموز دارند.
احمدی لاشکی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی برای خرید خدمات آموزشی از افرادی که دارای سابقه آموزشی هستند استفاده ‌می‌شود.