آخونداحمد خاتمي در خطبه هاي نماز عيد سعيد قربان: ما 180 درجه با آمريكا اختلاف داريم

آخونداحمد خاتمي در خطبه هاي نماز عيد سعيد قربان: ما 180 درجه با آمريكا اختلاف داريم 4 مهر -94

اگر چنانچه این ادعای آخوند دهان گشاد احمدخاتمی واقعیت دارد . سئوال است چرا گروگان های متهم به جاسوسی سفارت آمریکا آزادشدند؟ برای چه مک فارلین مشاور ویژه امنیت دولت ریگان رئیس جمهورو قت آمریکا باکلت وکیک وکتاب به تهران آمد؟ چرا رفسنجانی پس از اشغال نظامی افغانستان درخطبه نمازجمه ی خود خطاب به بوش گفت اگر همکاری ما نبود هنوز طالبان در افغانستان برمسند قدرت بود؟ یااینکه چرا پس ازاشغال نظامی عراق از آمریکا درخواست بمباران  هوایی قرارگاه های نظامی مجاهدین در عراق شد. همچنین در ادامه درخواست خلع سلاح کردن شان شد؟ مهمتراینکه برای چه با چراغ سبز وتأیید خامنه ای دردوسال گذشته با تیم مذاکره ی هسته ای وارد مذاکره و معامله وتوافق هسته ای شد؟!

به گزارش خبرگزاري فارس، نماز عيد سعيد قربان به امامت آيت الله سيد احمد خاتمي در دانشگاه تهران اقامه شد.
    
در اين مراسم باشکوه جمع کثيري از نمازگزاران تهران و مسئولان بلندپايه کشوري و لشکري حضور داشتند.
    
آيت الله خاتمي در خطبه هاي نماز عيد قربان با اشاره به مسئله برجام و لزوم تاکيد بر برخي از نکات، اظهار داشت: روح مسئله برجام و آنچه ستون فقرات است، لغو تمام تحريم هاي ظالمانه دشمن است نه «تعليق» که اگر اين مهم تحقق يافت مورد تاييد قاطبه ملت خواهد بود اما اگر اينگونه نشود کار بايسته در شان ملت ايران صورت نگرفته است.
    
وي مسئله مهمتر از برجام را مسئله بعد از برجام عنوان کرد و افزود: آمريکا مي خواهد تلقي کند که يخ هاي رابطه آب شده است در حالي که چنين نيست و ما 180 درجه با آمريکا اختلاف داريم.
    
آيت الله خاتمي ابراز داشت: طراحي آمريکا براي ايران اين است که بعد از تحريم هاي هسته اي به دنبال تحريم هاي حقوق بشري برود و هدف آنها دين ماست.
    
وي ضمن تشکر از زحمات تيم ويژه برجام در مجلس، خاطر نشان کرد: قانون اين اختيار را به آنها داده است و رهبري نيز گفتند نمي شود مجلس را به حساب نياورد لذا کساني که در اين حوزه مجلس را مي کوبند ضد نظر قانون اساسي و ولي فقيه عمل مي کنند.