كيهان و خوانندگان

دروغ نامه  ی زکیهان 5مهر-94
    
كيهان و خوانندگان
سربازجوشریعت نداری بدجوری باپیام های قلابی وساختگی بندراآب داده است .چون ناخوسته لوداده که دست پاسداران اعزامی درفاجعه منا درمکه در عربستان درکاربوده است .چون این اقدام انتقام جویانه نوعی اعتراض به سفرروحانی روتیم همراهش به آمریکا وحضوردرسازمان ملل بوده است .برای اینکه آشکارا دراین پیام قلابی وساخته وپرداخته شده چنین سئوال شده تا پیام داده شدهذاست:  مسئولين دولت تدبير تا به حال چه گره گشايي توسط سازمان ملل آمريکايي براي ملت ها به ويژه ملت کشورمان را شاهد بوده اند که حضور در آنجا را بر پيگيري حادثه دلخراش بيش از 500 کشته و زخمي حاجيان ايراني در منا ترجيح دادند؟درصورتیکه روحانی وهمراهانش  زودترازفاجعه سفرکرده بودند.  

     * بعيد نيست آل سعود کشتار حجاج را براي به حاشيه راندن هجوم وحشيانه رژيم اشغالگر قدس به قبله اول مسلمانان مرتکب شده باشد. امروز دشمنان خدا همگي به کمک يکديگر آمده اند.
       *
وقتي يک فوتباليست از دنيا مي رود همبازي هاي او فردا در بازي با بازوبند سياه حاضر مي شوند يا زماني که حادثه اي براي کشوري رخ مي دهد که ده ها کشته برجاي مي گذارد رئيس جمهور سفر خود را نيمه تمام رها مي کند و به کشورش برمي گردد. ولي گويا جان صدها زائر خانه خدا که کشته و زخمي شده اند براي برخي مسئولين يقه سفيد ارزش چنداني ندارد که سفر خود را نيمه تمام رها کنند و برگردند و... برخي مجروحين ما در بيمارستان هاي مختلف بودند و متاسفانه مسئولان حج عربستان در ساعات طلايي ابتدايي پس از حادثه اجازه پيگيري را به مسئولان ايراني ندادند. اين يعني فشار و پيگيري در سطح وزير امور خارجه و رئيس جمهور لازم بود و انجام نشد.    عشقي    
    *
مسئولين دولت تدبير تا به حال چه گره گشايي توسط سازمان ملل آمريکايي براي ملت ها به ويژه ملت کشورمان را شاهد بوده اند که حضور در آنجا را بر پيگيري حادثه دلخراش بيش از 500 کشته و زخمي حاجيان ايراني در منا ترجيح دادند؟!    شکيبا    
    *
جا داشت رئيس جمهور سفر خويش به آمريکا را نيمه تمام رها مي کرد و به احترام ملت و خانواده کشته ها و مجروحين و مصدومين به ايران برمي گشت. باور کنيم اگر اين اقدام صورت مي گرفت تاثيرگذاري و بازتاب آن در جهان بسيار بيشتر از حضور در سازمان ملل بود!
   
    *
ملت داغدار و عزادار ايران اسلامي از رئيس جمهور مي خواهد در سخنراني خويش در نشست سازمان ملل با شجاعت تمام کشتار حاجيان توسط آل سعود را محکوم کرده و عليه آمريکاي جنايتکار و اسرائيل غاصب موضع بگيرد.      
    *
در پي شکست هاي حکومت خبيث آل سعود (يهود) از ملت مقاوم يمن، به واسطه همراهي شان با انقلاب اسلامي، انتقام کورکورانه اين حکومت جنايت پيشه از ملت ايران در حادثه منا رقم خورد.    براتي- قم
        *
وقتي عربستان ماموريت دارد 4 هزار نفر از مردم مظلوم يمن را در مدت پنج ماه بکشد، کشتن دو هزار نفر از حجاج در منا براي او کاري ندارد.    
    *
وهابي هاي شيطان پرست عربستان هر سال به يک صورتي ناراحتي خودشان از رمي جمرات و طنين انداز شدن شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل را در اين سرزمين نشان مي دهند.     
    *
چرا بايد در سرزمين وحي با بي تدبيري سهوي يا عمدي عده اي وهابي، هزاران نفر از حجاج کشته شوند و صدايي از سازمان هاي حقوق بشر بلند نشود؟       
    *
برجام يک بازي طراحي شده بر اساس راهبرد هويج و چماق است که هدف نهايي آن مهار ايران در حوزه هاي مختلف است. اگر ايران در اين بازي طراحي شده ورود کند چه به بازي ادامه دهد و چه از بازي بيرون رود هزينه هاي فراواني بايد پرداخت کند. مجلس امروز وظيفه بزرگي برعهده دارد.   
    *
اين پاسخ رهبر معظم انقلاب که در جواب نگراني جانباز قطع نخاع انقلاب از سرانجام برجام فرمودند: از نمايندگان مجلس سوال کنيد خيلي حرف ها با خودش دارد. معني اين حرف اين است که دولت و مجلس در آنچه که بر سر کشور پيش مي آيد مسئول هستند و بايد پاسخگو باشند.    نيک نام
        *
مي خواستيم بدانيم دليل بي پاسخ گذاشتن سوال خبرنگار در مورد رژيم صهيونيسم از سوي آقاي رئيس جمهور چه بود؟    
    *
صبح جمعه از امام زمان تقاضا کردم جنايات آل سعود را رسوا کند آنها خيلي دلشان مي خواهد بر جنايت خود در يمن و صعده و ... سرپوش بگذارند. به خانواده هايي که عزيزان خود را در حادثه رمي جمرات از دست دادند تسليت مي گويم و براي آنها صبر و اجر جميل مسئلت مي کنم. ان شاءالله اين زمينه اي براي سقوط آل سعود باشد. ما مسلمانان ايران و ديگر کشورها هرگز ساکت نمي نشينيم. 
     *
در اخبار شنيديم که آقاي وزير محترم خارجه گفته است از ديدن صحنه هايي که کودکان در جنگ کشته مي شوند خيلي متاسفم. بهتر نيست نام عربستان را به عنوان جنايتکار جنگي به زبان بياورد؟    علي ترکاشوند
        *
مگر رهبر معظم انقلاب نگفته اند همه بايد مطيع قانون باشند چرا بايد برخي قانون را به راحتي دور بزنند؟ چرا بايد بيگانگان و نامحرمان به مراکز حساس کشور دست پيدا کنند؟ نمايندگان محترم مجلس در صورت تصويب اين برجام بدون دقت لازم تا ابد نقطه سياهي برپيشاني اين دوره مجلس خواهد ماند.      
    *
متعجبم از اينکه چرا مسئولان اجرايي و وزارت دفاع به مديرکل آژانس با آن سابقه سياه جاسوسي براي بازديد از پارچين به هر بهانه اي و تحت هر عنواني چنين اجازه اي را داده اند؟    سرابي    
    *
به بهانه پيروزي در مذاکرات دم از تعامل با دشمن در آينده را مي زدند تا آنکه با انتشار عمومي جلسات کميسيون برجام پرده ها کنار رفت حال سعي دارند براي دور زدن مجلس و رسيدن به مقصود چرب زباني کنند.     
    *
در جواب سخنان سخيف آقاي مرعشي استاندار دولت کارگزاران در دوره موسوم به سازندگي مي گويم بي شرف بودن زيبنده کساني است که آن را به 24 ميليون راي دهنده نسبت دادند. چون ملت بزرگ ايران به دولتي که براي عزت مملکت تلاش مي کند راي مي دهد نه به کساني که از طريق رسانه ها فقط حرف هاي بي ربط مي زنند.     
    *
قرار است تعدادي از بهياران روستاهاي شمال را با هزينه بيت المال به کيش بفرستند. سوال بنده اين است آقايان که اين همه هزينه صرف گشت وگذار مي کنند چقدر به فکر آباداني روستاها و توسعه بهداشت مردم روستاها و حتي ارتقاي وضع معيشتي بهياران هستند.    
    *
به دولت محترم بفرمائيد هزينه همايش هاي متعدد و بي ثمر هر روزه را به پاداش پايان خدمت فرهنگيان سال 93 اختصاص دهند.       
    *
يک دبير بازنشسته و جانباز هستم 10 سال است که از آموزش و پرورش آستارا طلب دارم. هر زمان مراجعه مي کنم مي گويند طلب شما بابت ديون رفته است. با توجه به آنکه حکم مالي دارم، نمي دانم بايد به کجا مراجعه کنم. لطفا مرا راهنمايي کنيد.     
    *
از شهرداري تهران به خاطر تبليغات فرهنگ و ايثار و پيوند زدن دفاع مقدس با جامعه امروز کمال تشکر را داريم. اين فرهنگ سازي ها روح تازه اي از جنس معنويت و دينداري به کالبد خاکي آدمي در اين دنياي فاني مي دهد اين فرهنگ سازي در ادامه راه شهيدان است.    سليمان بلغار
        *
کيفيت ساخت قطعات خودرو در داخل بايد به حدي ارتقاء پيدا کند که از آمار تصادفات ناشي از بي کيفيت بودن قطعات و همچنين از آلودگي هوا با درصد بالايي کم شود، در اين صورت عموم مردم به خودروهاي ساخت داخل اميدوار مي شوند و اعتماد خواهند کرد.