فرمانده كل سپاه: روحيه انقلابي و غيرت مردم مانع جنگ است نه مذاكرات هسته اي

    فرمانده كل سپاه: روحيه انقلابي و غيرت مردم مانع جنگ است نه مذاكرات هسته اي 12 شهریور -94
چقدر کشور قطع ا لرجال و اوضاع رژیم بربرمنش  قرون وسطایی خرت وخر شده که رئیس گزمکان  برای ملت نسخه پیچی می کند تا که بتواند اهداف غارتگرانه وجنگ افروزانه  را در پوشش حمایت از هسته ای برای  دستیابی به سلاح هسته ای باا دعای مضحک ووارونه مانع شدن ازجنگ به پیش ببرد

فرمانده کل سپاه پاسداران با بيان اينکه امسال ۲۰ رزمايش در نيروهاي مسلح طبق برنامه انجام مي شود، افزود: متاسفانه برداشت هايي شده که با مذاکره و توافق سايه شوم جنگ برداشته شده، در حالي که بازدارندگي نظام و روحيه انقلابي مردم مانع جنگ شده است.
    به گزارش فارس، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح ديروز با حضور در نشست خبري که در محل قرارگاه ثارالله تهران برگزار شد، با بيان اينکه اکنون بحث اقتدار دفاعي نظام جمهوري اسلامي و استمرار آن مطرح است، افزود: متاسفانه يکي از برداشت هايي که بعد از مذاکرات مي شود اين است که ما با مذاکره و توافق سايه شوم جنگ را از سر کشور و مردم برداشتيم، اين نوع برداشت ها حق مردم ايران، فداکاري و حماسه هاي آنان و مولفه هاي اصلي قدرت جمهوري اسلامي نيست.

    سردار سرلشکر محمدعلي جعفري با بيان اينکه دشمن اگر بتواند تعرض مي کند، گفت: به اقرار دوست و دشمن آنچه مانع عملي شدن تهديدات يا تحميل جنگ ديگري بر کشور ما بوده روحيه دشمن ستيزي، غيرت و انقلابي مردم، برخورداري از رهبري مقتدر، هوشمند، انقلابي و حکيم و اعتماد مردم به نظام و رهبري است.

    وي ديگر عوامل بازدارنده اساسي را آمادگي دفاعي نيروهاي مسلح و فناوري هاي تسليحاتي به ويژه در عرصه هاي موشکي و شناوري خواند و گفت: خودکفايي صنعت دفاعي ما که از برکات جنگ 8 ساله است عامل ديگر بازدارندگي است. امروز محور اصلي قدرت جمهوري اسلامي ظلم ستيزي و حمايت از محرومين و مستضعفين است چرا که ايران مورد حمايت ملت هاي انقلابي است. اطراف رژيم صهيونيستي اين جبهه مقاومت حضور دارد که امنيت اين رژيم تامين نخواهد شد.

    فرمانده کل سپاه با اشاره به اظهارات مقامات آمريکايي مبني بر اينکه توافق هسته اي مي تواند زمينه را براي جنگ هاي احتمالي تسهيل کند، گفت: هيچ وقت صدور قطعنامه ها عليه ايران باعث نشده تا دشمن جرات شروع حمله به خاک ايران داشته باشد و اين نيز به خاطر عوامل بازدارنده ما بوده است. نگراني بعد توافق که مقام معظم رهبري نيز آن را عنوان کردند، تصور کاهش دشمني آمريکا است نه تهديدات نظامي و امنيتي. نگاه ساده انديشانه مسئولان به نگاه جديد دشمن و برنامه نفوذ او بعد از توافق موجب نگراني است.

    وي با بيان اينکه امسال ۲۰ رزمايش در نيروهاي مسلح طبق برنامه انجام مي شود، افزود: رزمايش «اقتدار ثارالله» در 11 و 12 شهريور ماه در تهران برگزار مي شود. سپاه براي مقابله با جنگ هاي نيابتي دشمن و حمايت از جبهه مقاومت با همه توان آماده است و اين برنامه تا شکست نهايي دشمن ادامه دارد. آمريکا و رژيم صهيونيستي مي خواهند به ايران حمله کنند اما وقتي کار به حوزه کارشناسي سپرده مي شود، مي بينند که نظاميان آنها توان مقابله با ما را ندارند.کسي در ايران نيست که محدوديت هاي موشکي و تسليحاتي را قبول داشته باشد.

    جعفري ادامه داد: بايد مراقب باشيم جريانات سياسي و يا احزابي که در سابقه شان با انقلاب، مردم، شعارهاي انقلاب و جهت گيري هاي انقلاب مخالفت داشتند، خودشان را در قالب احزاب و تشکل هاي جديد جا نزنند تا به نوعي مردم ما را دچار اشتباه کنند.

    وي با بيان اينکه دشمن قصد دارد اين را القاء کند که ايران بعد از توافق به دنبال تغيير رفتار خود است، گفت: متاسفانه برخي صحبت ها در داخل نيز اين موضوع را تقويت مي کند. براي مثال مسئولي از اروپا به ايران مي آيد و بعد از بازگشت از ايران احساس مي کند، ايران در مواضعش تغيير ايجاد خواهد کرد و اين به خاطر صحبت هايي است که برخي در داخل انجام مي دهند.

    جعفري هدف فعاليت هاي سازندگي سپاه را کمک به ساختن کشور و حمايت از بخش هاي خصوصي خواند و افزود: نمونه اين موضوع فاز 15 و 16 پارس جنوبي است که سپاه جايگزين يک شرکت خارجي شد و امسال نيز اين فازها 100درصد به نتيجه رسيده و بخش زيادي از توان توليد گاز و منابع را به کشور اضافه کرده و اين وظيفه ادامه خواهد داشت.

    وي با بيان اينکه اگرتحريم ها هم برداشته شود نگاه ما بايد داخلي و اقتصاد مقاومتي باشد، افزود: هيچ کشوري با وابستگي اقتصادي به غرب رشد نکرده است. سپاه ظرفيت زيادي براي کمک به دولت در اقتصاد مقاومتي دارد چرا که فلسفه وجودي سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح کرد: امروز شاهديم در جريان اصولگراي همراه انقلاب ده ها جريان حزبي وجود دارد که سپاه نمي تواند از هيچ يک از آنها حمايت کند. سپاه هوشيارتر از اين است که فريب اين فضاسازي ها را بخورد.