امام جمعه اهواز: تعداد بيكاران در خوزستان بالاست

امام جمعه اهواز: تعداد بيكاران در خوزستان بالاست 12 شهریور -94
نتیجه ی سیاست 37 ساله جنگ افروزی وغارتگری و پیگیری برنامه ی هسته ای واقدامات تروریستی برون مرزی است که با صرف هزینه های گزاف وبرگزاری همایش ورزمایش نظامی و آزمایش موشکی  و همراه باا عزام ناهیان گور دانش آموزی از سوی بسیج به مناطق عملیات جنگی جنوب بوده است . بنابراین معلوم است که اوضاع بهتر از این نمی شود .
امام جمعه اهواز با اشاره به معضل بيکاري در خوزستان، خواستار گسترش آموزش هاي فني داراي تقاضا در سطح استان شد.     
    آيت الله سيدمحمدعلي موسوي جزايري در جلسه شوراي اداري خوزستان با اشاره به مشکلات مردم اين استان گفت: بيکاري در استان خوزستان زياد است و تحت فشار هستيم. بيشتر مشکل بيکاري مربوط به خانواده هايي است که جنگ زده بوده اند. اين خانواده ها در دفاع از کشور و انقلاب، هستي و زندگي خود را از دست داده اند و اکنون نيز دچار بيکاري هستند.

    وي ادامه داد: اکنون کار دولتي کمياب شده است و کار خصوصي نياز به بودجه دارد. بنابراين بايد کارهاي فني که عرضه آن کم و تقاضاي زيادي دارد و مردم به آن نياز داشته باشند را گسترش داد. وي افزود: به منظور مهار بيکاري، 6 هزار مترمربع زمين در انتهاي مصلاي مهديه اهواز و همچنين سوله هاي ديگري در کوت عبدالله و کوي علوي وجود دارد که اين زمين ها را به آموزش هاي فني و حرفه اي اختصاص خواهيم داد.

    آيت الله موسوي جزايري عنوان کرد: همچنين 30 هکتار زمين کشاورزي در کنار شهر اهواز وجود دارد که اين اراضي را به سازمان جهاد کشاورزي براي آموزش دامداري و کشاورزي اختصاص خواهيم داد تا از اين طريق جوانان بتوانند آموزش هاي لازم را کسب کنند.
.