جانشين فرمانده ناجا خبر داد: تشكيل يگان حفاظت در 5 سازمان تا پايان سال

    جانشين فرمانده ناجا خبر داد: تشكيل يگان حفاظت در 5 سازمان تا پايان سال  15 مهر -94
درشرایطی که هرروزخزانه ی دولت روحانی خالی تر می شودو کسری بودجه افزایش می یابد ولی همایش ورزمایش  نظامی پاسداران وبسیج ونیروی انتظامی همراه باآزمایش موشکی ورو نمایی پدافندی پاسداران بیشتر می شود .اکنون هم جانشین فرمانده ناجا خبر از تشکیل یگان حفاظت در 5 سازمان داده است .سئوال است که هزینه های این مانور وآزمایش وتشکیل یگاه حفاظت نیروی انتظامی در 5 استان چگونه تأمین می شود؟

جانشين فرمانده ناجا از تشکيل يگان حفاظت در 5 سازمان تا پايان سال جاري خبر داد.
    
به گزارش فارس، سردار اسکندر مومني در سومين مراسم گردهمايي بزرگ يگان هاي حفاظت از دستگاه هاي کشوري اظهار داشت: بزرگترين و گسترده ترين پليس در ناجا، پليس پيشگيري است.
    
مومني با بيان اينکه اين پليس ناشناخته مانده است، گفت: هدف پليس پيشگيري، جلوگيري از وقوع يک اتفاق است و چون اتفاقي نمي افتد، آماري از اقدامات اين پليس ارائه نمي شود و همين امر باعث گمنام ماندن پليس پيشگيري است.
    
وي با تاکيد بر اينکه تامين امنيت تنها بر عهده پليس نيست، گفت: ما در اين زمينه همکاري همه نهادها و سازمان ها و همچنين مشارکت مردم را نيازمنديم.
    
جانشين فرمانده ناجا با بيان اينکه مرکز فوريت هاي پليسي 110 بستر کمک رساني مردم به پليس است، گفت: بسياري از جرائم سازمان يافته و بزرگي که کشف مي شود حاصل استفاده مردم از همين سامانه است.
    
به گفته مومني در 10 سازمان يگان حفاظت تشکيل شده که بيش از 50 هزار نفر در اين سازمان ها فعاليت مي کنند و تا پايان امسال يا اوايل سال آينده در 5 سازمان ديگر هم يگان حفاظت تشکيل مي شود.