تشییع 5 پاسدار کشته شده در سوریه در شهرهاي قم، اصفهان، اهواز و زنجان


در شهرهاي قم، اصفهان، اهواز و زنجان :  5 تن از کشته شدگان سپاه قدس درسوریه تشييع شد 29 مهر -94
وقتی روس ها هم تازگی در سوریه  3 کشته داده اند .درصورتیکه روس ها هوایی به مواضع مخالفان سوری زیر پوشش ادعایی مبارزه باداعش تهاجم می کند .  بنابراین معلوم است که آمارتلفات کشته های سپاه قدس واعضای حزب ا لشیطان باید بالا باشد . برای همین بطور جسته وگریخته خبرکشته شدگان پاسداران اعزامی به سوریه بازتاب داده می شود.
پيکر پاک 5 تن از شهيدان مدافع حرم و دفاع مقدس در شهرهاي قم، اصفهان، اهواز و زنجان تشييع و خاکسپاري شد.
    سرويس شهرستانها-

    به گزارش خبرنگار کيهان از قم، پيکر پاک پاسدار شهيد مهدي عليدوست از تکاوران سپاه علي بن ابيطالب(ع) استان قم که در حين عمليات مستشاري در سوريه به درجه رفيع شهادت نائل آمد، صبح ديروز بر دوش مردم اين استان از مسجد امام حسن عسگري(ع) به سمت بارگاه ملکوتي حضرت معصومه(س) تشييع شد.

    پيکر اين شهيد پس از طواف گرداگرد مضجع شريف و نوراني آن بانوي گرامي اسلام و اقامه نماز ميت توسط حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد سعيدي امام جمعه موقت قم و متولي آستان مقدس کريمه اهل بيت(ع) براي خاکسپاري به گلزار شهيدان علي بن جعفر(ع) قم منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد.

    در مراسم تشييع پيکر اين شهيد مدافع حرم علاوه بر اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا، مسئولان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز حضور داشتند.

    همچنين گزارش خبرنگار کيهان از اصفهان حاکي است پيکر مطهر شهيد مدافع حرم سرهنگ مسلم خيزاب فرمانده گردان يازهرا(س)، لشکر 14 امام حسين(ع) ديروز بر دستان مردم شهيدپرور و ولايتمدار اصفهان تشييع و در گلستان شهداي اين شهر به خاک سپرده شد.

    شهيد پاسدار مسلم خيزاب از رزمندگان اصفهاني مدافع حرم حضرت زينب(س) حين انجام فعاليت مستشاري در درگيري با گروه هاي تروريستي تکفيري القاعده، ارتش آزاد و احرارالشام در شمال غربي سوريه و در کنار نيروهاي نظامي سوري به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

    در مراسم تشييع اين شهيد اقشار مختلف مردم، مسئولان، همرزمان دوران دفاع مقدس شهيد و خانواده شهدا حضور داشتند. 

    به گزارش خبرنگار کيهان از اهواز، مردم خوزستان ديروز پيکر شهيد نادر حميد شانزدهمين شهيد مدافع حرم استان و نخستين شهيد مدافع حرم شهرستان باوي را باشکوه تمام تشييع و به خاک سپردند.

    در اين مراسم که از حسينيه ثارالله اهواز آغاز شد و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران، آيات سيدعلي شفيعي، محسن حيدري و عباس کعبي سه نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري و فرماندهان نظامي و انتظامي و مسئولان استاني حضور داشتند؛ آيت الله سيدمحمدعلي موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز، بر پيکر مطهر شهيد حميد نماز را اقامه کرد.

    پيکر شهيد حميد پس از تشييع در قطعه شهداي حرم علي بن مهزيار اهواز آرام گرفت.

    شهيد نادر حميد چند روز پيش بر اثر اصابت گلوله تروريست هاي تکفيري دچار جراحت شديد شده و در يکي از بيمارستان هاي کشور سوريه بستري و تحت مراقبت قرار گرفت ولي پس از چند روز که در حالت کما به سر مي برد، دعوت حق را لبيک و به درجه رفيع شهادت نائل شد.

    مردم خوزستان همچنين پيکر شهيدان«بهمن رضايي نيا» و «حسين کريمي» شهداي عاشورايي حمله تروريستي دزفول را از پايگاه مقاومت بسيج امام حسين(ع) به طرف گلزار شهداي شهر صفي آباد دزفول تشييع و به خاک سپردند.

    گزارش خبرنگار کيهان از زنجان نيز حاکي است پيکرهاي مطهر شهيدان منصور سودي و محمد محمدي که پس از 28 سال به آغوش وطن بازگشتند عصر دوشنبه با حضور باشکوه قشرهاي مختلف مردم زنجان تشييع شد.

    پيکر مطهر شهيد منصور سودي پس از اقامه نماز بر دوش و دستان مردم شهيدپرور زنجان به سمت گلزار شهداي پايين تشييع و در کنار همرزمان شهيدش آرام گرفت.

    پيکر مطهر شهيد محمد محمدي نيز بعد از تشييع در زنجان به شهرستان خدابنده منتقل و در زادگاهش، روستاي گوندره به خاک سپرده شد.

    در آيين تشييع اين دو شهيد اقشار مختلف مردم، خانواده هاي شهدا، مسئولان و فرماندهان نظامي و انتظامي استان شرکت داشتند.

    سردار شهيد منصور سودي فرمانده اطلاعات عمليات تيپ 36 انصارالمهدي، مرداد سال 66 به همراه همرزم خود شهيد محمد محمدي در عمليات نصر 7 در ارتفاعات بوالفتح عراق به شهادت رسيدند و پيکر مطهرشان پس از 28 سال، روز يکشنبه وارد زنجان شد.