كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 5 آبان -94
كيهان و خوانندگان
هرروز گزارشات بیشتری از افزایش آمار تصادفات ومرگ و میر وخود سوزی وخودکشی و قتل های ناموسی یابرروی مین رفتن و یامرگ ناشی ازاعتیاد و کارتون خوابی وبیماری ایدز وآلودگی هوا یا حتی تحویل اجساد کشته شدگان در سوریه همراه با دارزدن های درون زندان و ملأعام و یا مرگ سیلاب ها بازتاب داده می شود . ولی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری  برای دفاع از ولی فقیه در پیام قلابی و دروغین ادعا کرده است : به خدا سوگند اگر در اين روزها در امنيت کامل به سوگواري اباعبدالله و اهل بيت و ياران باوفايش نشسته ايم به خاطر وجود نعمت ولايت و رهبري از نسل سالار شهيدان است که با حکمت و تدبير و حلم و علم مثال زدني خود تمام نقشه هاي دشمنان داخلي و خارجي را نقش برآب کرده و کشتي انقلاب را به ساحل نجات رهنمون مي کنند. آقاجان فدايي ات هستيم.

به خدا سوگند اگر در اين روزها در امنيت کامل به سوگواري اباعبدالله و اهل بيت و ياران باوفايش نشسته ايم به خاطر وجود نعمت ولايت و رهبري از نسل سالار شهيدان است که با حکمت و تدبير و حلم و علم مثال زدني خود تمام نقشه هاي دشمنان داخلي و خارجي را نقش برآب کرده و کشتي انقلاب را به ساحل نجات رهنمون مي کنند. آقاجان فدايي ات هستيم.
       *
همان گونه که امام حسين(ع) در کربلابا کلام هيهات مناالذله بين خود و دشمنان خط فاصل تعيين کردند امروز هم بايد بين نظام جمهوري اسلامي و آمريکا خط فاصل وجود داشته باشد تا جلوي نفوذ دشمنان سد شود.
    *
اولين شرط مقابله با نفوذ دشمن، باور کردن دشمني دشمن است. راه دوم شناخت نفوذپذيران است و کساني که در خط اسلام و ولايت دچار شک و شبهه شده به دنياگرايي روي مي آورند. به نظر بنده بايد بحث نفوذپذيران را که حجت الاسلام پناهيان در بيت آقا مطرح کردند جدي گرفت.    * نامه رهبر معظم انقلاب به رئيس جمهور حاوي نکات دقيقي است که بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرد. 1-ايشان ريزبيني منتقدان در مطرح کردن نقاط کور برجام را به عنوان يک نقطه قابل تحسين برشمردند. مي تواند تذکري به رئيس جمهور باشد که زبان برخورد با منتقدان زبان تند نيست. 2- يادآوري جدي سياست اخلال گرايانه آمريکا عليه ايران و انقلاب به دليل ماهيت اسلامي و استکبارستيزانه انقلاب و دفاع انقلاب از کليه مستضعفين عالم و اينکه دشمني آمريکا تا وقتي ايران با قدرت دروني آنها را مايوس مي کند، ادامه دارد. لذا با سياست تنش زدايي و رويکرد صرف ديپلماسي مبتني بر گفت وگو نه تنها از دشمني آمريکا کم نمي شود بلکه اگر احساس ضعف در نوع برخورد مسئولان ما مشاهده کند بر شدت دشمني اش مي افزايد و تنها راهکار استحکام قواي دروني فرهنگ مقاومت است.
     *
اراجيف وزير خارجه عربستان عليه کشورمان مايه شرمساري دستگاه ديپلماسي کشور است. به وزير امور خارجه عرض مي کنم تدبير، اميد، اعتدال و مراوده ديگر با دشمنان کافي است. حادثه کربلاکه توسط اجداد امثال وزير خارجه عربستان تحقق يافت امروز نيز در قالب و شکل ديگر توسط اينها در يمن، سوريه، عراق، غزه، لبنان، افغانستان و ... کشتار در حرم امن الهي و... در حال وقوع است. کاش وزير امور خارجه از اينکه ديپلماسي خنده نتوانست در اين زمينه پاسخگو باشد و کار به جايي رسيد که يک حکومت قرون وسطايي و تهي از حداقل هاي انسانيت براي ملت ما شاخ و شانه مي کشد، از ملت عذرخواهي مي کرد.    عربي
    *
از مسئولين تيم هسته اي درخواست مي کنم فصل الخطاب توافق برجام را اعلام نظر کتبي رهبر معظم انقلاب در تاريخ 29/7/94 به رئيس جمهور قرار دهند و از تفسير به راي و توجيه مواضع دشمن به جاي دفاع از منافع ملي، امنيت ملي و اهداف انقلاب اسلامي خاتمه داده و به اجراي فرامين حضرت آقا اهتمام ورزند.    قبانوري
    *
پيام 9 ماده اي رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام ما را به ياد صلابت حضرت امام خميني(ره) انداخت. در ضمن توجه داشته باشيم که آنچه مجلس و شوراي عالي امنيت ملي در اين مورد مقرر کرده بودند اصلابراي اين مهم کفايت نمي کرد. فلذا رهبري براي جلوگيري از خطر و ضرر بيشتر ورود پيدا کردند.
     *
نامه 9 ماده اي امام خامنه اي خطاب به رئيس جمهور يکي ديگر از اسناد حقانيت ولايت و رهبري در نظام مقدس ماست بايد يک بار ديگر عظمت جايگاه ولايت مطلقه فقيه به رخ جهانيان کشيده مي شد. اي خداي بزرگ! ما را شاکر عملي اين نعمت بزرگ قرار بده و قابليت برخورداري از آن را تا ظهور آقا امام زمان(عج) به مسلمين و مستضعفين گيتي عطا فرما.
        *
اي کاش دولت به جاي وام 80 درصدي خودرو تسهيلاتي براي مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان فراهم مي کرد تا گره اي از مشکلات اصلي جامعه باز شود با اين وام عده اي به خريد خودرو روي مي آورند و فقط مشکل رکود شرکت خودروسازي حل مي شود و دولت نيز از وام 25 ميليوني 42 ميليون دريافت خواهد کرد.    بوربور
    *
ديدگاه کارشناسي شده و دقت نظر آقاي زاکاني نماينده محترم مجلس در خصوص برجام در برنامه گفت وگوي خبري شبکه دوم سيما قابل تقدير است و از ايشان بابت اين روشنگري و بيان حقايق پشت پرده برجام تشکر مي کنم در ضمن از آقاي عراقچي معاون محترم وزارت خارجه و به طور کلي از مجريان برجام مي خواهيم در عمل نشان بدهند شروطي که رهبري معظم انقلاب براي برجام تعيين فرمودند رعايت کنند. چون رهبر انقلاب تاکيد کرده اند که برجام داراي ابهام و ضعف ساختاري است.    خبازي
    *
چرا بايد آن ولگرد انگليسي که گفته بود ميوه اشغال عراق را در سعدآباد چيديم در ايام عزاي حسيني تحت پوشش گردشگري در پهندشت ميهن اسلامي يله و رها باشد برخي معتقدند او مخصوصا ايام عزاداري را براي گردشگري تعيين کرده است تا مردم غيرتمند ايران به دليل عزاداري فرصت واکنش نشان دادن نداشته باشند.
    *
از دکتر زاکاني براي پيگيري جدي نامه رهبر معظم انقلاب و همچنين با صداقت در شبکه گفت وگوي ويژه خبري به بيان واقعيات پرداخت تشکر مي کنم. از اعضاي کميسيون ويژه مجلس که مردانه ايستادند و حقايق را زير پا نگذاشتند نهايت تشکر و سپاس را دارم.
    
خسروي- اصفهان
    *
واردات خودرو از خارج به بهانه برداشته شدن تحريم ها خيانت به کشور است ولي بعضي ها فقط به سودي که خودشان از اين راه مي برند فکر مي کنند. کاري ندارند چه بر سر مردم و کشور مي آيد؟
    * 2
ماه است آموزش و پرورش «تيران و کرون» در استان اصفهان به علت اختلاف جناحي اداره کل استان فاقد مدير است! شايد در تاريخ آموزش و پرورش در چنين موقعيت حساس تحصيلي بي سابقه باشد که دو ماه اداره شهرستان فاقد مدير باشد.
      *
دولت تدبير و اميد با علم به بيکاري جوانان بي شماري در کشور و به جاي اشتغال زايي براي آنها، در تازه ترين اقدام خود در تاريخ 94/7/29 دويست نفر از جوانان با تخصص هاي مختلف را از شرکت حفاري شمال واقع در پونک که نقش عمده اي در قراردادهاي داخلي و خارجي دارد اخراج کرده است. آيا اين اقدام پاداش به ثمر نشستن توافق هسته اي و کاهش فشار بر مردم و گراني و تورم است!    اسامي محفوظ
    *
از سه ماه قبل پيامک هايي از سوي شرکت ايرانسل براي بنده ارسال و هزينه آن ماهانه به قبض بنده اضافه مي شود و شارژم تمام مي شود. بارها مراجعه حضوري داشته و تلفني هم صحبت کرده ام ولي متاسفانه هنوز به نتيجه نرسيده ام. 1000 تومان شارژ با چند پيام تبليغاتي از بين مي رود. آيا اين کار از نظر شرعي اشکالي ندارد؟!
    *
ترويج مصرف گرايي توسط تلفن همراه اول و ايرانسل مدتي است که در کشور کليد خورده است. 5 هزار شارژ کنيد بي نهايت صحبت کنيد! 3 هزار شارژ کنيد سيصدهزار تومان در يک ماه صحبت کنيد! برايم پيامي از همراه اول آمد که 9 هزار شارژ کنيد و بي نهايت صحبت کنيد پس از اقدام بلافاصله پيام د يگري آمد که شما بدهکاريد و بايد 130 هزار تومان پرداخت کنيد!؟