يادداشت مهمان اوین نامه ی کیهان "مزدوران مهمان كش "

اوین نامه ی کیهان  5 شنبه  9 مهرماه سال 1394
يادداشت مهمان  اوین نامه ی کیهان "مزدوران مهمان كش "
یک روزی دکتر شریعتی گفته بود اگر می خواهید به یک اندیشه وتفکر ..... حمله کنید بطور مستقیم  به آن حمله نکنید، بلکه بدازآن دفاع یا تبلیغ کنید .درست کاری که آخوندهای مفت خور غیر مولد حوزوی باا بزاری کردن دین 37 سال است که شبانه روز آنگونه جنایت وغارتگری وجنگ افروزی ..... کرده اند که نه روزگار مردم ایران  راسیاه کرده وکشوررا ویران ومنطقه راناامن وبی ثبات کرده اند که موجب پیدایش طالبان و القاعده وداعش شده اند. حتی در روز عید قربان د رمنا حجاج قربانی می شوند.
عيد قربان را گذرانديم و کم کم به غديرخم عيد بزرگ خدا مي رسيم. مسلمانان معمولادر اين ايام شادند و مسرور. خدا را شکرگزارند و در انديشه برپايي جشن و سرور. چرا که ايام حج در حال به پايان رسيدن است و زائران در فکر بازگشت به اوطانشان، تا رايحه بندگي به ارمغان ببرند و حديث دلدادگي به خانواده هاشان بگويند. از طوافهاي مکرر به گرد خانه دوست تا فرياد لبيک به نداي مبارکي که از اوست. اهل و عيال و قوم و خويش گرداگردشان حلقه زنند و از قبرستان غريب بقيع بشنوند و از غريب هاي خفته در آن. از کبوتران به خاک نشسته و از اشکهاي روان. از غربت دختر پيغمبر و از قبر بي نشان او. از سکوت جمعه هاي غريبي و دلهاي پريشان و از قبر پيامبر مهربان. از خانه امن خدا بگويند و از حجرالاسود و از خانه اي که بايد تنها او سر به آسمان بسايد. از حلق و قرباني بگويند و از صفا و مروه و از مشعر و منا. و از منا بگويند برايمان از منا. حجکم مقبول عزيزان و سعيکم مشکور.
    ايام اعياد بزرگ بندي و اطاعت است. بندگي خدا و انجام تکليف براي او و قربان نمودن نفس در پيشگاه او. و عيد اطاعت که وقتي در غدير خم خدا فرمود؛ اين علي(ع) امام، ولي و پيشوايتان است و پس از رسول خاتم(ص) بايد حرف مرا از او بشنويد، ديگر قوم و قبيله و عصبيت و نسبيت و نفسانيت جاي امر خدا را نگيرد و کسي جاي او ننشيند. آنها که حاجي دارند، با هزار ذوق و شوق منتظرند و روزشماري مي کنند تا مسافرشان بيايد. پدرشان يا مادرشان. همسرشان يا فرزندشان و اصلافرقي نمي کند، همه مسلماناني که حج گزارده اند به شهرهاشان بازمي گردند. پس آب زنيد راه را هين که نگارهامان مي رسند. حاجياني که از زيارت خانه خدا مي آيند. به سوي او رفته اند و لبيک گوي او بوده اند و نفرين کنندگان شياطين. رمي جمرات کرده اند و سنگها به شيطان زده اند و در جاي ديگري هوا و نفس خود قرباني نموده اند. پاک و پاکيزه در حال بازگشتند تا بوي يارمان براي ديارمان به ارمغان بياورند و خود حاجيان نيز هزار شوق و شعف و شعر نگفته دارند از مشعر و منا که براي خانواده هاشان خواهند گفت، اگر زنده برگردند!
    حج امسال مثل همه حج هاي بعد از سال 60 هجري برايمان آبستن حوادث بود و گويي بعد از حج ناتمام حسين بن علي ديگر از هر حجي دلهره داريم و منتظر حادثه ايم و بعد از جسارتي که يزيد بن معاويه با خاندان پيغمبر کرد ديگر مسلمانان به آل ابوسفيان بي اعتمادند و از هر حجي که بي امام برگزار شود دلواپسند. زماني راهزنان راه زائران خدا مي گرفتند و کاروان غارت مي کردند و اکنون رهزنان، خانه خدا را گرفته اند و مسلمانان را در آنجا غارت مي کنند و مي کشند. آنجا که محل امن خداست و خانه اميد انسانها، اکنون مامن فتنه گران است و محل رشد مرتجعان. آنان که دست در دست شيطان مي رقصند و جام بر جام دشمن مي زنند و در مستي جهل و غرور نقش تکفير بر غير خود مي زنند و تيغ بر برادر مسلمان مي کشند و مي کشند آنان را که جز خدا کسي را ندارند، دم از اسلام مي زنند و مفتي هاشان چون يهوديان، آنها را برگزيده خدا مي دانند.(1) آل نحوستي که مي خواهد کهير تکفير بر تن مبارک اسلام بزند، سالهاي سال است که جهان اسلام را عزادار کرده است.
    از بدو تاسيس آل سعود، اين قوم يا شيعه کشته يا سني. تاريخ، به خود نديده که از کافران حربي بکشد. نه با اسرائيل کاري دارد و نه با آمريکاي شيطان بزرگ، روباه پير را هم نمي شناسد. اهريمن را تطهير مي کند تا همداستان با او پاکان روزگار را بکشد. با آمريکا هم پياله است و در کاسه يهود سر مي چرخاند. دين مي سازند و خون به پا مي کنند. پول مي دهند و جان مظلومان مي ستانند. جهل، تيغ انفجار و خون اصول دينشان است و اکنون اين خاندان ننگين و پرجنايت، جنايتي بي سابقه مرتکب شده که قابل اغماض و تطهير نيست. سوءمديريت هاي پي در پي، حج امسال را خونين ترين حج قرار داد. کشته شدن بيش از 4000 نفر و زخمي شدن چند هزار نفر ديگر داغي بود که با بهانه هاي بني اسرائيلي و مسخره آل سعود و پي گيريهاي اندک آنها، داغ مسلمانان را مضاعف کرد. کجاي عالم با ميهمان چنين مي کنند که آل سعود کرد؟ آن هم ميهمان خدا و ميهماني که خرج خود را از پيش داده است و ميزبانش خداست و آنها که بايد به حجاج خدمت کنند خادم الحرمين الشريفين اند که اکنون خائن الحرمين گشته اند. عوامل سعودي مي توانستند با رساندن جرعه آبي، بسياري از حجاج گرفتار را که رحلت کردند نجات دهند و توان به بدن بي رمقشان برسانند و تا رساندن کمک، زنده نگه دارند ولي چه مي شود کرد که آب دست آل يزيد افتاده!
    هر چند که هزار از اين جنايت هاي کثيف، مکه شريف را از زائر خدا خالي نمي کند و دشمنان اسلام با اين خباثت ها و پياده نظام هاي دنياي مجازي اشان با شبهه افکني و شبه استدلال هاي خام و خيالي نمي توانند فريضه حج تمتع را که واجب شرعي است، زير سوال ببرند و با پيش کشيدن بحث هاي رنگ و رو رفته و ورافتاده ناسيوناليستي و ليبراليستي، مغالطه خلط حج واجب و مستحب کنند و در نهايت اسلام و ايران را از هم جدا کنند و حيله روباه پير را به سبک عبري پياده نمايند و مردم را بفريبند. چرا که ايران خانه خداپرستان و موحدان است و قلب ايراني جايگاه عشق به خدا است و از هرچه طاغوت بيزار، چه طاغوت آل ابوسفيان و چه طاغوت آل سعود و آل يهود و آل کاخ سفيد. حج تمتع دستور خداست و آنکه براي خدا حج مي گذارد اهل زکات است و خمس. و در مالش حق سائل و محروم مشخص است و حتما آنها را پرداخته که اکنون به حج تمتع پرداخته است. پس با زائر واقعي خدا از ضرورت کمک کردن به محروم گفتن توضيح واضح است و زيره به کرمان بردن و دليلي جز غفلت يا شيطنت ندارد. اين زائران آنتاليا و اروپا و دوبي اند که بايد برايشان نشاني خانه خدا را داد و از محروم و مسکين گفت. جوانمردان در اين معرکه روشن، به دنبال احقاق حق مظلومند نه کمک به ظالم و فرصت فرار دادن به او. حمايت از آل سعود و پاک کردن دهان او و کاسه ليسي، بماند براي اردوغان و سيسي و ملکه انگليسي و هر کس که پولي از آنان براي ميز و صندلي رياستش قرض و هديه گرفته که همه از يک قماشند و سر و ته يک کرباس! 

    هر چند که آل سعود جنايت هايي بيش از آنچه مي دانيم مرتکب شده و روي آل يهود را در هم کيش کُشي، سفيد کرده است، ولي چند روز از زجر آورترين جنايتش با ميهمانان خدا مي گذرد و هنوز همکاري شايسته اي نمي کند و اخبار درستي منتشر نمي کند و به دولتمردان ما هم که قرار بود عزت را به پاسپورت ها برگردانند به تقليد از آمريکا، رواديد ندادند و ژنرال و قهرمان ديپلماسي تدبير و اميد را مجبور کردند که با پادرمياني يکي از مسئولين يکي از کشورهاي کوچک عربي، رواديدي براي يک وزير غيرسياسي بگيرد و ده ها شيطنت بي جواب ديگر مي کنند ولي باز هم گروهي در مواجهه با اين بي ادبي ها اغماض مي کنند و يا نشاني غلط مي دهند. شايد اگر هتک حرمت به دو ايراني در فرودگاه عربستان پيگيري جدي تري مي شد، اکنون ويزاي وزراي ما را سفير عربستان به وزارتخانه مان مي آورد و با احترام تقديم مي کرد نه اينکه وزير خارجه گستاخ آنها- همان که وزير خارجه کشورمان انتصابش را تبريک گفته بود!- با آن لحن بي ادبانه پاسخ رئيس دولت تدبير و اميد و تعامل با دنيا را بدهد! و اما اکنون همت کنند و اجماعي در سازمان کنفرانس اسلامي، تقريب مذاهب و... عليه مديريت عربستان بر مراسم حج و در اصل نجات حج از دست آل سعود سامان دهند و اين جنايت را تا رسيدن به نتيجه پيگيري جدي قضايي و سياسي کنند. مي شود گفت سياست خارجي ما به غير از تلاش مجدانه براي رفع يکطرفه سوءتفاهم ها با چند کشور خاص، کاري اساسي نيز انجام داده است. و در اين بين اگر نبود خروش جانانه علي زمان و فرزند حيدر کرار بر سر خوارج روزگار، معلوم نبود چه کسي و کدام مقام مسئول مي خواست از حيثيت و عزت ايراني دفاع کند و زياده خواهان و متکبران بي کفايت و بي سياست عربستان، اين خائنين به خدا و رسول(ص) را به جاي خود بنشاند.
    حاجي ها آرام آرام به وطن بازمي گردند و کم نيستند حاجيان عزيزي که احرام بر تنشان کفن ابدي شد آنها سربلند برمي گردند هر چند که آرام خفته اند. راضي اند از حج خونيني که به جا آوردند و بهشت گوارايشان باد. ان شاءالله. که فرمود: «آنان که در راه خدا مهاجرت کرده و کشته شده يا مرده اند، قطعا خداوند به آنان رزقي نيکو مي بخشد. و به درستي که اين خداست که بهترين روزي دهندگان است»(2). خانواده هاشان به خاطر اين مظلوميت اميدوارند و مي دانند در نظام خلقت، آنچه که بقاء دارد خون مظلوم است که طومار ظالمان را در هم مي پيچد. اکنون افکار جهان اسلام و غيراسلام نيز آماده تر از هر زمان ديگر است براي به محکمه کشاندن آل سعود. و خون هزاران هزار قرباني هجوم و قتل عام عقيدتي و نظامي آل نحوست عربستان به ثمر نشسته و مردمان جهان دريافته اند که فراعنه عربستان پشت در پشت جنايت پيشه اند و پليدسرشت. از خونخواري چندين ماهه در يمن سير نشده اند و اکنون راه زائر خدا مي بندند و از گرما و عطش و شيطنت و پستي و رذالت مهمان خدا را قرباني مي کنند و شادي و عيد مسلمانان را عزا کرده اند. يقينا در کشوري که پادشاه پير و لرزانش ساحل فرانسه قرق مي کند و غلط هاي زيادي مي کند وزير جوانش هم حج قرق مي کند! مديران زورکي و مفتي هاي پولکي آنها هم وقتي که با ديدن دو ميليون زائر، کار از دستشان در رفته و دست و پاي خود گم کرده اند، حق دارند از خيل بيست ميليوني زائران اربعين حسيني بترسند و خودشان را گم کنند. صاعقه خشم انقلابي مسلمانان جهان، دير يا زود بر سر آل سعود خواهد باريد و طومار آنان را درهم خواهد پيچيد. وعده خدا نزديک است، ان شا ءالله.
نويسنده: محمدهادي صحرايي

    1- اشاره به سخنان مفتي اعظم سعودي که آل سعود را برگزيدگان خدا مي داند و معتقد است حجاج در منا کشته نشدند، خودکشي کردند!
    2- والذين هاجروا في سبيل الله ثم قتلوا او ماتوا ليرزقنهم الله رزقا حسنا و ان الله لهو خير الرازقين (سوره مبارکه حج - آيه 58)